„Vilniaus pergalė“ taikosi į naujus vartotojų segmentus

Publikuota: 2019-04-07
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ ieško kelių, kaip patraukti jaunesnių vartotojų dėmesį.

Šį pavasarį gamintoja pristatė riboto leidimo „Vilnius“ ir „Sostinės“ naujus saldainių skonis, kuriais prekiaus iki balandžio pabaigos.

„Tai unikalus ir išskirtinis atvejis konditerijos rinkoje, iki šiol jokių variacijų su šių ilgamečių saldainių receptūromis niekada nebuvo daroma“, – VŽ teigia Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ Rinkodaros direktorius.

Pasak jo, žiūrint į bendrovės statiską, šių saldainių pardavimai yra puikūs, tačiau kartu bendrovė mato, kad tipinis jų pirkėjas – vyresnio amžiaus vartotojų segmentas.

„Prekės ženklai turi aiškų savo identitetą, atpažįstamumą, tad suprantame, kad negalima lengva ranka šėlioti ir eksperimentuoti. Nesivaikome nuostatos, kad keistis privalu dėl laikmečio pokyčių. Saugome savo senuosius prekės ženklus, tačiau iš kitos pusės suprantame, kad vis dėlto ir patys geriausi dalykai pasensta, o konkurentai, ypač tarptautiniai prekės ženklai, lipa mums ant kulnų ir jei žiūrėtume į jaunesnę auditorija, dažnai mus ir pralenkia“, – teigia p. Razmus.

Bus ir daugiau naujienų

Pernai pavasarį „Vilniaus pergalė“ pristatė želė saldainių prekės ženklą NOM NOM, taip pat orientuotą į jaunesnę auditoriją.

„Per metus pristatome į rinką beveik 20 naujienų – nuolat vystome naujus receptus ir žaidžiame su netikėtais skoniais. Minėtas prekės ženklas taip pat skaičiuoja sėkmingus rezultatus, todėl šiais metais dar labiau stipriname savo želė saldainių asortimentą. Netrukus prekyboje pasirodys naujausias mūsų prekės ženklas – saldainiai „Jellyssimo“, – žingsnius vardina p. Razmus.

Šios naujienos receptūra yra sveikesnė, jie bus pagaminti pektino pagrindu, su natūraliomis sultimis, be dirbtinių dažiklių, be dirbtinių skonių ir be riebalų.

„Tikimės, jie taip pat ras savo pirkėją. Degustacijų rezultatai labai daug žadantys, – pabrėžia p. Razmus. – Esame ilgametė įmonė, turime daugybę stiprių, gerai žinomų prekės ženklų, tačiau kartu – ir nemažai iššūkių, kurie kyla, nes esame solidaus amžiaus įmonė“, – priduria p. Razmus.

Šiuo metu bendrovės rankose – 195 prekės ženklai. Tarp jų – saldainių klasika kaip „Nomeda“, „Raudonoji aguona“, „Kregždutė“, „Pupa“, „Ananasiniai“ ir pan.

Kartų konflikto epicentre

VŽ rašė, kad šiemet nusprendusi pristatyti naujuosius „Vilnius“ ir „Sostinės“ saldainių skonius, bendrovė susidūrė su nemenku kartų konfliktu įmonės viduje.

„Sulaukėme labai neigiamų reakcijų viduje, kurias lydėjo nuostaba, kaip galime išdrįsti į laboratoriją pasikviesti svetimus žmones ir eksperimentuoti su legendiniais prekės ženklais. Visa ši situacija – ryškus skirtingų kartų konfliktas įmonėje, o Rinkodaros skyrius atsidūrė jo epicentre“, – dabar jau istorija tapusį bandymą pasakoja p. Razmus. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Naujuosius minėtų saldainių skonius „Vilniaus pergalė“ kūrė kartu „Virtuvės mitų griovėjus“ (VMG) ir Alfu Ivanausku priešakyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 17

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau