„Vilniaus pergalė“ taikosi į naujus vartotojų segmentus

Publikuota: 2019-04-07
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ ieško kelių, kaip patraukti jaunesnių vartotojų dėmesį.

Šį pavasarį gamintoja pristatė riboto leidimo „Vilnius“ ir „Sostinės“ naujus saldainių skonis, kuriais prekiaus iki balandžio pabaigos.

„Tai unikalus ir išskirtinis atvejis konditerijos rinkoje, iki šiol jokių variacijų su šių ilgamečių saldainių receptūromis niekada nebuvo daroma“, – VŽ teigia Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ Rinkodaros direktorius.

Pasak jo, žiūrint į bendrovės statiską, šių saldainių pardavimai yra puikūs, tačiau kartu bendrovė mato, kad tipinis jų pirkėjas – vyresnio amžiaus vartotojų segmentas.

„Prekės ženklai turi aiškų savo identitetą, atpažįstamumą, tad suprantame, kad negalima lengva ranka šėlioti ir eksperimentuoti. Nesivaikome nuostatos, kad keistis privalu dėl laikmečio pokyčių. Saugome savo senuosius prekės ženklus, tačiau iš kitos pusės suprantame, kad vis dėlto ir patys geriausi dalykai pasensta, o konkurentai, ypač tarptautiniai prekės ženklai, lipa mums ant kulnų ir jei žiūrėtume į jaunesnę auditorija, dažnai mus ir pralenkia“, – teigia p. Razmus.

Bus ir daugiau naujienų

Pernai pavasarį „Vilniaus pergalė“ pristatė želė saldainių prekės ženklą NOM NOM, taip pat orientuotą į jaunesnę auditoriją.

„Per metus pristatome į rinką beveik 20 naujienų – nuolat vystome naujus receptus ir žaidžiame su netikėtais skoniais. Minėtas prekės ženklas taip pat skaičiuoja sėkmingus rezultatus, todėl šiais metais dar labiau stipriname savo želė saldainių asortimentą. Netrukus prekyboje pasirodys naujausias mūsų prekės ženklas – saldainiai „Jellyssimo“, – žingsnius vardina p. Razmus.

Šios naujienos receptūra yra sveikesnė, jie bus pagaminti pektino pagrindu, su natūraliomis sultimis, be dirbtinių dažiklių, be dirbtinių skonių ir be riebalų.

„Tikimės, jie taip pat ras savo pirkėją. Degustacijų rezultatai labai daug žadantys, – pabrėžia p. Razmus. – Esame ilgametė įmonė, turime daugybę stiprių, gerai žinomų prekės ženklų, tačiau kartu – ir nemažai iššūkių, kurie kyla, nes esame solidaus amžiaus įmonė“, – priduria p. Razmus.

Šiuo metu bendrovės rankose – 195 prekės ženklai. Tarp jų – saldainių klasika kaip „Nomeda“, „Raudonoji aguona“, „Kregždutė“, „Pupa“, „Ananasiniai“ ir pan.

Kartų konflikto epicentre

VŽ rašė, kad šiemet nusprendusi pristatyti naujuosius „Vilnius“ ir „Sostinės“ saldainių skonius, bendrovė susidūrė su nemenku kartų konfliktu įmonės viduje.

„Sulaukėme labai neigiamų reakcijų viduje, kurias lydėjo nuostaba, kaip galime išdrįsti į laboratoriją pasikviesti svetimus žmones ir eksperimentuoti su legendiniais prekės ženklais. Visa ši situacija – ryškus skirtingų kartų konfliktas įmonėje, o Rinkodaros skyrius atsidūrė jo epicentre“, – dabar jau istorija tapusį bandymą pasakoja p. Razmus. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Naujuosius minėtų saldainių skonius „Vilniaus pergalė“ kūrė kartu „Virtuvės mitų griovėjus“ (VMG) ir Alfu Ivanausku priešakyje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
14:30
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
13:09
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau