„Bolt“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-03-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarptautinė pavežėjimo paslaugų platforma „Taxify“ kovo mėnesį paskelbė keičianti pavadinimą į „Bolt“, labiau atitinkantį didėjantį įmonės paslaugų spektrą. Lietuvoje už tolesnius prekės ženklo ryšius su žiniasklaida atsakinga bus integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

„Neseniai įvykę mūsų prekės ženklo pokyčiai atspindi mūsų veiklos pokyčius, tad ieškojome komunikacijos partnerių, kurie padėtų ateityje visuomenei kūrybingai pateikti tai, koks yra naujasis „Bolt“ ir kodėl mūsų platforma reformuoja tai, kaip esame įpratę judėti mieste“, – išplatintame pranešime cituojama Karin Kase, „Bolt“ viešųjų ryšių vadovė.

Prekės ženklą pakeitusi platforma pristatė ir nemokamą telefono numerį 19991, kuriuo galima išsikviesti pavežėją. Be to, šiuo metu penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikiantis „Bolt“ planuoja plėtrą ir į mažesnius šalies miestus.

„Mūsų tikslas yra sukurti aiškų prekės ženklo įvaizdį ir pabrėžti jo pranašumus miestų gyventojams. Prisidedame prie projekto, apimančio daugelį valstybių, tad iššūkis bus komunikuoti bendras prekės ženklo vertybes, kartu pasaulinę žinutę pritaikant konkrečiai Lietuvos auditorijai bei kontekstui“, – antrina Giedrius Galdikas, „vipcommunications“ direktorius.

2013 m. Estijoje įsteigta bendrovė „Bolt“ (anksčiau „Taxify“) nuo 2014-ųjų veikia ir Lietuvoje. Per šešerius veiklos metus platforma pasinaudojo daugiau kaip 25 mln. keleivių, šiandien ji įdarbina apie 500.000 vairuotojų 28 pasaulio valstybėse.

Tarp didžiausių „vipcommunications“ klientų – „Swedbank“, „Iki“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31
Senamiesčio butikai ieško priešnuodžio didžiųjų prekybininkų nuolaidų karuselei Premium

Neseniai praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Senamiestis Goes Night Shopping“ šiemet viršijo užsibrėžtus...

Prekyba
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau