„Amazon“ blokuoja nepelningų produktų reklamas

Publikuota: 2019-03-28
Pascal Rossignol, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Pascal Rossignol, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Taip JAV e. prekybos milžinė siekia padidinti savo pelningumo rodiklius.

Tai dalis „Amazon“ neseniai įvykdytų žingsnių, kurie turėtų padėti jai pasiekti rekordinį pelną, rašo CNBC.

„Amazon“ deda pastangas, kad parodytų „Wall Street“, kad ji gali generuoti pelną – e. komercijos milžinė agresyviai stabdo nepelningų produktų reklamas savo svetainėje.

Pastaraisiais mėnesiais „Amazon“ pareiškė daugeliui prekybininkų ir prekių ženklų savininkų, kad jei kompanija negali parduoti jų produktų vartotojams pelningai, „Amazon“ neleis reklamuoti savo prekių. Pavyzdžiui, jei 5 USD vertės vandens buteliukas „Amazon“ kainuoja tiek pat, kiek reikia jį sandėliuoti, pakuoti ir išsiųsti vartotojui, gamintojui nebus leidžiama jo reklamuoti.

Kaip rašo CNBC, besiremdama savo šaltiniais – prekybininkais, pardavėjais, taip pat e. milžinės atsakymais bei išorės ekspertais, tokie „Amazon“ žingsniai atspindi norą išspausti didesnes pajamas iš istoriškai mažos maržos verslo.

Tiesa, paskutinį ketvirtį „Amazon“ paskelbė gavusi 3 mlrd. USD grynųjų pajamų, ir jos yra didžiausios įmonės istorijoje, o pelnas per visus pastaruosius metus padidėjo daugiau nei tris kartus iki 10 mlrd. USD.

„Amazon“ imasi didesnės kontrolės savo platformoje, spausdama prekių ženklus mažinti kainas, jei jie nori reklamuotis.

„Amazon“ stengiasi tapti daug pelningesne nei buvo anksčiau, – cituojamas Joe Hansenas, „Buy Box Experts“, padedančios įmonėms parduoti „Amazon“, generalinis direktorius. – Tačiau ši politika rodo, kad „Amazon“ reklamos paslaugos tampa šališkos, nors ir teigiama, kad tai atvira reklamos platforma.“

„Amazon“ taip pat neseniai paskelbė, kad uždaro savo 87 „pop-up“ parduotuvių ir pristatė „Amazon Day“ paslaugą, kuri sumažina „Amazon“ pristatymo išlaidas, o klientai visus užsakymus gali atsiimti vieną kartą per savaitę tam tikrą konkrečią dieną.

Taip pat „Amazon“ taip pat staiga nustojo užsakinėti prekes iš mažesnių prekių ženklų, rašė kiek anksčiau „Bloomberg“.

„Amazon“ atstovas spaudai, kalbėdamas apie šiandieninę situaciją teigia, kad bendrovė elgiasi taip, kaip mažmenininkai elgėsi dešimtmečius.

„Kaip ir visi mažmenininkai „Amazon“ nusprendžia, kuriuos produktus parduoti ir reklamuoti mūsų parduotuvėse, remiantis įvairiausiais veiksniais, tokiais kaip produkto aktualumas, prieinamumas, pelningumas ir pan.“, – CBNC cituoja atstovą spaudai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau