„Amazon“ blokuoja nepelningų produktų reklamas

Publikuota: 2019-03-28
Pascal Rossignol, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Pascal Rossignol, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Taip JAV e. prekybos milžinė siekia padidinti savo pelningumo rodiklius.

Tai dalis „Amazon“ neseniai įvykdytų žingsnių, kurie turėtų padėti jai pasiekti rekordinį pelną, rašo CNBC.

„Amazon“ deda pastangas, kad parodytų „Wall Street“, kad ji gali generuoti pelną – e. komercijos milžinė agresyviai stabdo nepelningų produktų reklamas savo svetainėje.

Pastaraisiais mėnesiais „Amazon“ pareiškė daugeliui prekybininkų ir prekių ženklų savininkų, kad jei kompanija negali parduoti jų produktų vartotojams pelningai, „Amazon“ neleis reklamuoti savo prekių. Pavyzdžiui, jei 5 USD vertės vandens buteliukas „Amazon“ kainuoja tiek pat, kiek reikia jį sandėliuoti, pakuoti ir išsiųsti vartotojui, gamintojui nebus leidžiama jo reklamuoti.

Kaip rašo CNBC, besiremdama savo šaltiniais – prekybininkais, pardavėjais, taip pat e. milžinės atsakymais bei išorės ekspertais, tokie „Amazon“ žingsniai atspindi norą išspausti didesnes pajamas iš istoriškai mažos maržos verslo.

Tiesa, paskutinį ketvirtį „Amazon“ paskelbė gavusi 3 mlrd. USD grynųjų pajamų, ir jos yra didžiausios įmonės istorijoje, o pelnas per visus pastaruosius metus padidėjo daugiau nei tris kartus iki 10 mlrd. USD.

„Amazon“ imasi didesnės kontrolės savo platformoje, spausdama prekių ženklus mažinti kainas, jei jie nori reklamuotis.

„Amazon“ stengiasi tapti daug pelningesne nei buvo anksčiau, – cituojamas Joe Hansenas, „Buy Box Experts“, padedančios įmonėms parduoti „Amazon“, generalinis direktorius. – Tačiau ši politika rodo, kad „Amazon“ reklamos paslaugos tampa šališkos, nors ir teigiama, kad tai atvira reklamos platforma.“

„Amazon“ taip pat neseniai paskelbė, kad uždaro savo 87 „pop-up“ parduotuvių ir pristatė „Amazon Day“ paslaugą, kuri sumažina „Amazon“ pristatymo išlaidas, o klientai visus užsakymus gali atsiimti vieną kartą per savaitę tam tikrą konkrečią dieną.

Taip pat „Amazon“ taip pat staiga nustojo užsakinėti prekes iš mažesnių prekių ženklų, rašė kiek anksčiau „Bloomberg“.

„Amazon“ atstovas spaudai, kalbėdamas apie šiandieninę situaciją teigia, kad bendrovė elgiasi taip, kaip mažmenininkai elgėsi dešimtmečius.

„Kaip ir visi mažmenininkai „Amazon“ nusprendžia, kuriuos produktus parduoti ir reklamuoti mūsų parduotuvėse, remiantis įvairiausiais veiksniais, tokiais kaip produkto aktualumas, prieinamumas, pelningumas ir pan.“, – CBNC cituoja atstovą spaudai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
05:45
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
05:45
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 3

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 19

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau