Dovanų pardavėjai į Lietuvą vilioja užsienio socialinių tinklų žvaigždes

Publikuota: 2019-03-26
Kadras iš klipo su šios kampanijos pradžiai pasirinktu jos ambasadoriumi, keliautoju Jokūbu Laukaičiu, jau nuskambėjusiu pasaulyje savo sukurtu filmuku apie Lietuvą.
Kadras iš klipo su šios kampanijos pradžiai pasirinktu jos ambasadoriumi, keliautoju Jokūbu Laukaičiu, jau nuskambėjusiu pasaulyje savo sukurtu filmuku apie Lietuvą.

Dovanų bendrovės „Tinggly“ įkūrėjas, „Laisvalaikio dovanos“ vadovas, imasi netradicinio projekto – į sostinėje įrengtą „Tinggly Blogger House“ ketina per šiuos metus pakviesti ir nemokamai apgyvendinti 50 užsienio socialinių tinklų nuomonės formuotojų.

„Tinggly“ šiuo metu visame pasaulyje siūlo rinktis iš 26 dovanų kolekcijų, kuriose – daugiau nei 1.000 pavadinimų pramogų. Bendrovė skelbia, kad daugiausia „Tinggly“ dovanų kolekcijų parduodama JAV ir Junginėje Karalystėje.

Linas Čeikus, „Tinggly“ steigėjas, „Laisvalaikio dovanos“ vadovas, teigia, kad projekto tikslas – didinti „Tinggly“ pardavimus tarptautinėse rinkose, o šiai kampanijos pradžiai pasirinktas jos ambasadorius, keliautojas Jokūbas Laukaitis, jau nuskambėjęs pasaulyje savo sukurtu filmuku apie Lietuvą „What is Lithuania. My country you know nothing about“.

„Viliamės pasikviesti į Lietuvą apie 50 užsienio rinkose aktyvių ir daug gerbėjų turinčių socialinių tinklų nuomonės formuotojų (tinklaraštininkus, „Youtube“, „Instagram“, kt. soc. tinklų turinio kūrėjus), burti jų bendruomenę bei taip populiarinti „Tinggly“ paslaugas. O tuo pačiu su šia kampanija siekiame garsinti ir Lietuvą bei joje prieinamas patrauklias, užsieniečiams kartais egzotiškomis atrodančias pramogas, kaip antai, apsilankymą lietuviškoje pirtyje su pirtininku ar pasivaikščiojimą žiemą ant užšalušio ežero“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Čeikus.

Į „Tinggly Blogger House“ lietuvio įsteigta ir valdoma bendrovė investavo 100.000 Eur. 60 kv. loftas skirtas dviem keliautojams, kuriant jį atsižvelgta į socialinių tinklų nuomonės formuotojų poreikius – čia veikia greitas internetas, sumontuota lengvai įrengiama foto/video siena bei vaizdo medžiagos kūrimui būtinas apšvietimas. Vasarą prie lofto, esančio netoli Neries pakrantės, bus įrengta nedidelė lauko terasa.

Atvyksiantiems socialinių tinklų nuomonės formuotojų pramogoms ketinama skirti 50.000 Eur.

„Nuo veiklos pradžios mezgėme ryšius su socialinių tinklų nuomonės formuotojais iš įvairių pasaulio šalių, siūlydami jiems galimybę išmėginti pasirinktas mūsų dovanas. Vis tik, jų spektras labai platus ir pavieniai kontaktai bei atsiliepimai socialiniuose tinkluose neleidžia perteikti pačios verslo idėjos. Tad kilo mintis įrengti vietą, kurioje galėtume pakviesti socialinių tinklų nuomonės formuotojus. Priešingai nei viešbučiai, kruiziniai laivai ar kurortai, ligi šiol neturėjome tokios vietos“, – apie sprendimo ištakas pasakoja p. Čeikus.

„Kviečiame potencialius keliautojus registruotis, nurodant jiems tinkamas kelionės datas. Su planuojančiais atvykti individualiai bendrausime, siekdami sužinoti, kuo jie domisi, kuo užsiima bei atvažiavusiems siūlysime nemokamai išbandyti labiausiai jų interesus atitinkančias pramogas bei tuo pačiu pažinti sostinę Vilnių bei kitas Lietuvos vietas“, – kalba p. Čeikus.

Jis priduria, kad panašus projektas buvo vykdomas Olandijos mieste Hagoje, kur vieną vasaros sezoną buvo kviečiami tinklaraštininkai, jiems buvo siūloma apsigyventi jiems skirtame paplūdimo namelyje. Panašus projektas ribotą laiką buvo vykdomas ir šiaurės rytų Italijoje.

„Tai miestų savivaldybių ar už turizmą atsakingų institucijų iniciatyvos. Mūsų atveju, imamės tokios iniciatyvos patys, kaip privatus verslas. Investuojame į plėtrą, o tuo pačiu imamės ir Vilniaus viešinimo tarptautiniuose vandenyse“, – pabrėžia p. Čeikus.

Ponas Čeikus skaičiuoja, kad „Tinggly“ pardavimai praėjusias metais, lyginant su 2017-aisiais, augo du kartus ir siekė bemaž 500.000 Eur. 

„Registrų centrui“ finansinių ataskaitų bendrovė nėra pateikusi.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau