Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis

Publikuota: 2019-03-25
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteiliui „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“.

Antrąją vietą sėkmingiausių naujų, per 2018 m. pasirodžiusių produktų trejetuke užėmė bulvių traškučiai „Estrella Fine Slices Sourcream & Onion chips“, trečiąją – kava „Jacobs Selection Ground Coffee“, rodo kasmet daroma rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujai per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų FMCG (greito vartojimo prekių) produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

VŽ primena, kad sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – „Coca-Cola Lime“ gėrimas. Sėkmingiausio 2016 m. įvesto greitojo vartojimo gaminio titulą Lietuvoje laimėjo „Volfas Engelman“ alus „Flandrijos pinta“. 2015 m. šis titulas buvo atitekęs „Kalnapilio-Tauro grupės“, 2014 m. – „Švyturio-Utenos alaus“ gaminiams.

Aludarių inovacijos

Ilona Lepp, „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims, teigia, kad kelis metus Lietuvoje dominavę ir sėkmingiausio gaminio titulą vėl po metų pertraukos iššikovoję aludariai rodo, jog sparčiai augančios nealkoholinio alaus kategorijos populiarumas tarp vartotojų neblėsta.

„Matome eksperimentus su skoniais ir nealkoholinio alaus kategorijos plėtrą, o jos dinamiškumas ir vartotojų dėmesys leidžia manyti, kad šios kategorijos augimas dar tik įsibėgėja, todėl galimybių bei erdvės ieškojimams ir naujų tendencijų formavimui yra pakankamai“, – teigia p. Lepp.

„Nielsen“ skaičiuoja, kad Lietuvoje, kaip ir Estijoje, kasmet pristatoma apie 18.000 naujų produktų FMCG sektoriuje, tai yra gerokai daugiau nei Latvijoje, kur naujovių paprastai priskaičiuojama apie 14.000.

[infogram id="daac3202-e4f1-4363-8f66-f6b9eb995db7" prefix="xJY" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: sėkmingiausi nauji gaminiai 2015 m."]

„Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas išplatintame pranešime pabrėžia, jog inovacijos yra nuolatinis tikslas, siekiant sėkmingai konkuruoti rinkoje.

„Nealkoholinis kokteilis „Utenos Radler Raspberry & Citrus“ buvo sukurtas sujungus dvi tendencijas, pernai ypač išryškėjusias Lietuvos rinkoje: didžiulį nealkoholinio alaus paklausos šuolį ir vartotojų norą eksperimentuoti, atrasti naujus skonius. Mūsų nuolatinis tikslas – inovacijos, kurios leidžia lyderiauti naujose, dar besiformuojančiose rinkos kryptyse“, – kalba p. Viršilas.

Tuo tarpu antrąją vietą laimėjusios klasikinio grietinės ir svogūnų skonio traškučių „Estrella“, kaip pabrėžia gamintoja, pirkėjų dėmesį patraukė ypatingai plonu pjaustymu bei sprendimu juos gaminti iš visos bulvės, paliekant jos luobelę.

„Estrella Baltics“ rinkodaros direktorius Algirdas Gražys teigia, kad „Estrella Fine Slices“ linijos startas buvo sėkmingas visose trijose Baltijos šalyse.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau