Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis

Publikuota: 2019-03-25
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteiliui „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“.

Antrąją vietą sėkmingiausių naujų, per 2018 m. pasirodžiusių produktų trejetuke užėmė bulvių traškučiai „Estrella Fine Slices Sourcream & Onion chips“, trečiąją – kava „Jacobs Selection Ground Coffee“, rodo kasmet daroma rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujai per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų FMCG (greito vartojimo prekių) produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

VŽ primena, kad sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – „Coca-Cola Lime“ gėrimas. Sėkmingiausio 2016 m. įvesto greitojo vartojimo gaminio titulą Lietuvoje laimėjo „Volfas Engelman“ alus „Flandrijos pinta“. 2015 m. šis titulas buvo atitekęs „Kalnapilio-Tauro grupės“, 2014 m. – „Švyturio-Utenos alaus“ gaminiams.

Aludarių inovacijos

Ilona Lepp, „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims, teigia, kad kelis metus Lietuvoje dominavę ir sėkmingiausio gaminio titulą vėl po metų pertraukos iššikovoję aludariai rodo, jog sparčiai augančios nealkoholinio alaus kategorijos populiarumas tarp vartotojų neblėsta.

„Matome eksperimentus su skoniais ir nealkoholinio alaus kategorijos plėtrą, o jos dinamiškumas ir vartotojų dėmesys leidžia manyti, kad šios kategorijos augimas dar tik įsibėgėja, todėl galimybių bei erdvės ieškojimams ir naujų tendencijų formavimui yra pakankamai“, – teigia p. Lepp.

„Nielsen“ skaičiuoja, kad Lietuvoje, kaip ir Estijoje, kasmet pristatoma apie 18.000 naujų produktų FMCG sektoriuje, tai yra gerokai daugiau nei Latvijoje, kur naujovių paprastai priskaičiuojama apie 14.000.

[infogram id="daac3202-e4f1-4363-8f66-f6b9eb995db7" prefix="xJY" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: sėkmingiausi nauji gaminiai 2015 m."]

„Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas išplatintame pranešime pabrėžia, jog inovacijos yra nuolatinis tikslas, siekiant sėkmingai konkuruoti rinkoje.

„Nealkoholinis kokteilis „Utenos Radler Raspberry & Citrus“ buvo sukurtas sujungus dvi tendencijas, pernai ypač išryškėjusias Lietuvos rinkoje: didžiulį nealkoholinio alaus paklausos šuolį ir vartotojų norą eksperimentuoti, atrasti naujus skonius. Mūsų nuolatinis tikslas – inovacijos, kurios leidžia lyderiauti naujose, dar besiformuojančiose rinkos kryptyse“, – kalba p. Viršilas.

Tuo tarpu antrąją vietą laimėjusios klasikinio grietinės ir svogūnų skonio traškučių „Estrella“, kaip pabrėžia gamintoja, pirkėjų dėmesį patraukė ypatingai plonu pjaustymu bei sprendimu juos gaminti iš visos bulvės, paliekant jos luobelę.

„Estrella Baltics“ rinkodaros direktorius Algirdas Gražys teigia, kad „Estrella Fine Slices“ linijos startas buvo sėkmingas visose trijose Baltijos šalyse.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31
Senamiesčio butikai ieško priešnuodžio didžiųjų prekybininkų nuolaidų karuselei Premium

Neseniai praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Senamiestis Goes Night Shopping“ šiemet viršijo užsibrėžtus...

Prekyba
2019.10.31
FNTT akiratyje atsidūrusios bendrovės ramina klientus, tačiau tyli apie buvusių ir esamų vadovų veiksmus

Šiandien VŽ paskelbė, kad Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriamoje mokesčių slėpimo...

Finansai
2019.10.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau