Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje

Publikuota: 2019-03-23
Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį sprendimą – per 10 Lietuvos miestų keliauja didžiulis degalų bakas ant ratų.

Su šia netradicine rinkodaros priemone vairuotojams siunčiamas priminimas dažniau žvilgtelėti į degalų bako rodmenis ir kelyje išvengti keblių situacijų, kurias jiems sukelia netikėtai besibaigiantis kuras.

„Nepriekaištinga automobilio techninė būklė ir automobilio draudimas yra privalomi kiekvienos saugios kelionės atributai. Bet yra kita medalio pusė – situacijos, kai dėl paprasčiausio skubėjimo ar neatidumo kelionės tikslą pasiekti tampa keblu. Didžiulis degalų bakas yra priminimas vairuotojams, kad artėjant šiltajam sezonui, kuomet dažniau keliausime automobiliu, žmonės leisdamiesi į kelią neužmirštų pasitikrinti, ar nepristigs degalų netinkamiausioje vietoje pačiu netinkamiausiu laiku“, – kalba Raminta Vileniškienė, draudimo bendrovės „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Ji priduria, kad per Lietuvą keliaujantis degalų bakas ant ratų yra skirtas ne automobiliams, o žmonėms.

„Prie didžiausių prekybos centrų, populiariausiose miestų gatvėse ir aikštėse gyventojus vaišiname kava. Šis energijos suteikiantis gėrimas taip pat kartais būna vadinamas kuru. Tikime, kad žmonės, pasirūpinę savimi, nepamirš ir automobilio degalų bei prasidedant laikui, kai visi daugiau keliauja automobiliu, neišvyks nepasitikrinę savo transporto priemonės degalų bako“, – išplatintame pranešime cituojama p. Vileniškienė.

Specialiai šiai kampanijai buvo pagamintas bako formos kavos vagonėlis.

„Bako kelionę atspindėjome vaizdo siužetuose, kurie buvo rodomi bendrovės „Facebook“ paskyroje. Gerdami kavą žmonės dalijosi savo patirtimi, kaip jie elgiasi pastebėję, jog degalų bake nebeužteks kelionės tikslui pasiekti. Iš kitų istorijų taip pat galima daug ko pasimokyti, todėl jomis dalijamės socialiniuose tinkluose“, – kalba „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Degalų bakas ant ratų jau apkeliavo 10 Lietuvos miestų, bendrovė išdalijo bemaž 9.000 puodelių kavos.

Kaip skaičiuoja p. Vileniškienė, reklamos kampanijos metu per vasarį pardavimai augo 12%, palyginus su tuo pačių laikotarpiu 2018 m.

„Mus džiugina ne vien pardavimų skaičiai. Penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose jau sutikome beveik 5.000 žmonių. Su jais pasikalbėjome, pavaišinome kava ir priminėme jiems apie draudimo svarbą. Kasdien vidutiniškai beveik po 400 kavos puodelių garuodavo skirtingų miestų gyventojų rankose. Daugiausia kavos išgėrė Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai – po 1.000 puodelių. Be to, sulaukėme daug mūsų klientų reakcijų socialiniame tinkle, taip pat ir asmeninėmis žinutėmis bei skambučiais į klientų aptarnavimo centrą“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi p. Vileniškienė.

Bako ant ratų idėjos ir įgyvendinimo partneriai – reklamos agentūra „Kubrik“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 6

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 9

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau