Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje

Publikuota: 2019-03-23
Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį sprendimą – per 10 Lietuvos miestų keliauja didžiulis degalų bakas ant ratų.

Su šia netradicine rinkodaros priemone vairuotojams siunčiamas priminimas dažniau žvilgtelėti į degalų bako rodmenis ir kelyje išvengti keblių situacijų, kurias jiems sukelia netikėtai besibaigiantis kuras.

„Nepriekaištinga automobilio techninė būklė ir automobilio draudimas yra privalomi kiekvienos saugios kelionės atributai. Bet yra kita medalio pusė – situacijos, kai dėl paprasčiausio skubėjimo ar neatidumo kelionės tikslą pasiekti tampa keblu. Didžiulis degalų bakas yra priminimas vairuotojams, kad artėjant šiltajam sezonui, kuomet dažniau keliausime automobiliu, žmonės leisdamiesi į kelią neužmirštų pasitikrinti, ar nepristigs degalų netinkamiausioje vietoje pačiu netinkamiausiu laiku“, – kalba Raminta Vileniškienė, draudimo bendrovės „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Ji priduria, kad per Lietuvą keliaujantis degalų bakas ant ratų yra skirtas ne automobiliams, o žmonėms.

„Prie didžiausių prekybos centrų, populiariausiose miestų gatvėse ir aikštėse gyventojus vaišiname kava. Šis energijos suteikiantis gėrimas taip pat kartais būna vadinamas kuru. Tikime, kad žmonės, pasirūpinę savimi, nepamirš ir automobilio degalų bei prasidedant laikui, kai visi daugiau keliauja automobiliu, neišvyks nepasitikrinę savo transporto priemonės degalų bako“, – išplatintame pranešime cituojama p. Vileniškienė.

Specialiai šiai kampanijai buvo pagamintas bako formos kavos vagonėlis.

„Bako kelionę atspindėjome vaizdo siužetuose, kurie buvo rodomi bendrovės „Facebook“ paskyroje. Gerdami kavą žmonės dalijosi savo patirtimi, kaip jie elgiasi pastebėję, jog degalų bake nebeužteks kelionės tikslui pasiekti. Iš kitų istorijų taip pat galima daug ko pasimokyti, todėl jomis dalijamės socialiniuose tinkluose“, – kalba „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Degalų bakas ant ratų jau apkeliavo 10 Lietuvos miestų, bendrovė išdalijo bemaž 9.000 puodelių kavos.

Kaip skaičiuoja p. Vileniškienė, reklamos kampanijos metu per vasarį pardavimai augo 12%, palyginus su tuo pačių laikotarpiu 2018 m.

„Mus džiugina ne vien pardavimų skaičiai. Penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose jau sutikome beveik 5.000 žmonių. Su jais pasikalbėjome, pavaišinome kava ir priminėme jiems apie draudimo svarbą. Kasdien vidutiniškai beveik po 400 kavos puodelių garuodavo skirtingų miestų gyventojų rankose. Daugiausia kavos išgėrė Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai – po 1.000 puodelių. Be to, sulaukėme daug mūsų klientų reakcijų socialiniame tinkle, taip pat ir asmeninėmis žinutėmis bei skambučiais į klientų aptarnavimo centrą“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi p. Vileniškienė.

Bako ant ratų idėjos ir įgyvendinimo partneriai – reklamos agentūra „Kubrik“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
12:26
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 4

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
05:45
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
08:01
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 1

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
Už puodelį su Mumių slėnio gyventojų atvaizdais – per 6.000 Eur

Unikalus puodelis su Filifjonkos ir jos draugių – garsiųjų knygų apie trolius Mumius autorės suomių rašytojos...

Verslo aplinka
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau