„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Publikuota: 2019-03-20
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto, o aiškūs tikslai visuomet nuveda prie norimo rezultato.

Taip teigia Ieva Goštautaitė–Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę?

Didžiausią dėmesį kreipiame į lankytojų srautų rodiklio augimą valdomuose prekybos centruose, atstovaujamų prekybos centrų operatorių teigiamą pardavimų pokytį. Stebime ir reklaminių plotų nuomos valdomuose objektuose pardavimų dinamiką, metinį prekybos centro dovanų kortelių pardavimų augimą, lankytojo ir pirkėjo konversijos rodiklį, vidutinio krepšelio, čekių skaičiaus augimą ir kt. faktorius.

Visada dėmesio centre yra ir vartotojų pasitenkinimas, o kartu ir komandos motyvacija, iniciatyvumas, atsakomybė, atvirumas pokyčiams bei pasitikėjimas. Džiaugiuosi galėdama laikyti net 4 prekybos centrų rinkodaros vairą bei išplėtusi savo veiklos profilį iki viešbučių rinkodaros, investicijų objektų vystymo. Augantis atsakomybės krepšelis leidžia matuoti savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę.

Kokie 2018 m. įgyvendinti projektai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamo prekės ženklo vertės augimui?

Svarbiausiu veiksmu vadinu tikslią, inovatyvią ir planingą rinkodaros strategiją. Per metus įgyvendinome apie 50 reklaminių kampanijų: nuo pardavimų skatinimo, lankytojų srautų didinimo, įvaizdžio, iki lojalumo auginimo. Nemaža dalis projektų – didelio biudžeto, kai reklaminės kampanijos vertė siekia 20.000-160.000 Eur, tačiau turėjome kampanijų, įgyvendintų ir su 0 Eur biudžetu.

Kiekviena reklaminė kampanija turi iškeltus aiškiai pamatuojamus tikslus, t.y. gebėjimą įvertinti projekto naudą prieš investuojant ir galimybę identifikuoti tikslius faktinius duomenis po projekto įgyvendinimo.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais šiandien susiduria rinkodaros vadovai?

Labai džiaugiuosi besikeičiančiu akcininkų, investuotojų ir kt. valdančiųjų požiūriu į rinkodarą ir komunikaciją. Požiūris „rinkodara – kaštai“ jau pakankamai pasenęs. Šiandien rinkodara kuria įmonės ateitį ir šis departamentas yra ne mažiau svarbus už finansų ar teisės.

Kalbėdama apie save ir savo atstovaujamus objektus, 2018 m. vertinu kaip vieną didžiulį sėkmingą projektą. Praėjusieji buvo iššūkių metai prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“, nes tai buvo pirmieji veiklos metai, kai dirbome jau atslūgus po prekybos centro plėtros buvusiai smalsuolių bangai.

2017 m. „Megą“ lankė konkurentai, potencialūs nuomininkai, svečiai iš užsienio šalių, kauniečiai, kuriems buvo itin smalsu pamatyti pirmąjį remonto ir plėtros darbus veikiančiame prekybos centre įgyvendinusį objektą (t.y. mes nesustabdėme veiklos statybų metu).

Didžiausias iššūkis 2018 m. buvo „vienadienį“ lankytoją paversti lojaliu klientu ir mūsų komandai tai pavyko: įprastai po plėtros antraisiais metais prekybos centrų rezultatai stabilizuojasi arba mažėja, o „Mega“ augo visuose matuojamuose svertuose.

Kur slypi efektyvumo ir kūrybiškumo sandūra, kaip išlaikyti balansą ir disciplinuoti savo veiksmus?

Rinkodara visada turi būti tikslinga ir konstruktyvi, kitu atveju – tai tampa menu. Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto. Aiškūs tikslai visuomet nuveda prie aiškaus rezultato – tiek kūrybinio, tiek pamatuojamo.

[infogram id=“2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b“ prefix=“lg5“ format=“interactive“ title=“Rinkodara_CMO10“]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Apie „Password 2019“ finalininkus skaitykite čia.

Pokalbį su Kristina Mažeikyte, IKEA Rinkodaros vadove Baltijos šalims, skaitykite čia.

Interviu su Ieva Čeponone, „Biok laboratorijos“ Rinkodaros vadove, rasite čia. VŽ primena, kad p. Čepononė „Metų CMO“ titulu džiaugėsi ir 2016 m., kai buvo įvertinta už pasiekimus dirbant „Eurovaistinėje“.

Pokalbį su Gabriele Burbiene, žurnalo „Žmonės“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Oksanos Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovės, mintis rasite čia.

Pokalbį su Laimiu Balčiūnu, bendrovių „Švyturys – Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku Ollettehase“ Rinkodaros direktoriumi, skaitykite čia.

Interviu su Giedre Vilke, „Pigu“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Pokalbį su Raimonda Gudaite, „Topo Centro“ Rinkodaros vadove, rasite čia.

Artūro Skairio, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktoriaus, mintis rasite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 19

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau