„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Publikuota: 2019-03-20
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto, o aiškūs tikslai visuomet nuveda prie norimo rezultato.

Taip teigia Ieva Goštautaitė–Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę?

Didžiausią dėmesį kreipiame į lankytojų srautų rodiklio augimą valdomuose prekybos centruose, atstovaujamų prekybos centrų operatorių teigiamą pardavimų pokytį. Stebime ir reklaminių plotų nuomos valdomuose objektuose pardavimų dinamiką, metinį prekybos centro dovanų kortelių pardavimų augimą, lankytojo ir pirkėjo konversijos rodiklį, vidutinio krepšelio, čekių skaičiaus augimą ir kt. faktorius.

Visada dėmesio centre yra ir vartotojų pasitenkinimas, o kartu ir komandos motyvacija, iniciatyvumas, atsakomybė, atvirumas pokyčiams bei pasitikėjimas. Džiaugiuosi galėdama laikyti net 4 prekybos centrų rinkodaros vairą bei išplėtusi savo veiklos profilį iki viešbučių rinkodaros, investicijų objektų vystymo. Augantis atsakomybės krepšelis leidžia matuoti savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę.

Kokie 2018 m. įgyvendinti projektai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamo prekės ženklo vertės augimui?

Svarbiausiu veiksmu vadinu tikslią, inovatyvią ir planingą rinkodaros strategiją. Per metus įgyvendinome apie 50 reklaminių kampanijų: nuo pardavimų skatinimo, lankytojų srautų didinimo, įvaizdžio, iki lojalumo auginimo. Nemaža dalis projektų – didelio biudžeto, kai reklaminės kampanijos vertė siekia 20.000-160.000 Eur, tačiau turėjome kampanijų, įgyvendintų ir su 0 Eur biudžetu.

Kiekviena reklaminė kampanija turi iškeltus aiškiai pamatuojamus tikslus, t.y. gebėjimą įvertinti projekto naudą prieš investuojant ir galimybę identifikuoti tikslius faktinius duomenis po projekto įgyvendinimo.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais šiandien susiduria rinkodaros vadovai?

Labai džiaugiuosi besikeičiančiu akcininkų, investuotojų ir kt. valdančiųjų požiūriu į rinkodarą ir komunikaciją. Požiūris „rinkodara – kaštai“ jau pakankamai pasenęs. Šiandien rinkodara kuria įmonės ateitį ir šis departamentas yra ne mažiau svarbus už finansų ar teisės.

Kalbėdama apie save ir savo atstovaujamus objektus, 2018 m. vertinu kaip vieną didžiulį sėkmingą projektą. Praėjusieji buvo iššūkių metai prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“, nes tai buvo pirmieji veiklos metai, kai dirbome jau atslūgus po prekybos centro plėtros buvusiai smalsuolių bangai.

2017 m. „Megą“ lankė konkurentai, potencialūs nuomininkai, svečiai iš užsienio šalių, kauniečiai, kuriems buvo itin smalsu pamatyti pirmąjį remonto ir plėtros darbus veikiančiame prekybos centre įgyvendinusį objektą (t.y. mes nesustabdėme veiklos statybų metu).

Didžiausias iššūkis 2018 m. buvo „vienadienį“ lankytoją paversti lojaliu klientu ir mūsų komandai tai pavyko: įprastai po plėtros antraisiais metais prekybos centrų rezultatai stabilizuojasi arba mažėja, o „Mega“ augo visuose matuojamuose svertuose.

Kur slypi efektyvumo ir kūrybiškumo sandūra, kaip išlaikyti balansą ir disciplinuoti savo veiksmus?

Rinkodara visada turi būti tikslinga ir konstruktyvi, kitu atveju – tai tampa menu. Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto. Aiškūs tikslai visuomet nuveda prie aiškaus rezultato – tiek kūrybinio, tiek pamatuojamo.

[infogram id=“2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b“ prefix=“lg5“ format=“interactive“ title=“Rinkodara_CMO10“]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Apie „Password 2019“ finalininkus skaitykite čia.

Pokalbį su Kristina Mažeikyte, IKEA Rinkodaros vadove Baltijos šalims, skaitykite čia.

Interviu su Ieva Čeponone, „Biok laboratorijos“ Rinkodaros vadove, rasite čia. VŽ primena, kad p. Čepononė „Metų CMO“ titulu džiaugėsi ir 2016 m., kai buvo įvertinta už pasiekimus dirbant „Eurovaistinėje“.

Pokalbį su Gabriele Burbiene, žurnalo „Žmonės“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Oksanos Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovės, mintis rasite čia.

Pokalbį su Laimiu Balčiūnu, bendrovių „Švyturys – Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku Ollettehase“ Rinkodaros direktoriumi, skaitykite čia.

Interviu su Giedre Vilke, „Pigu“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Pokalbį su Raimonda Gudaite, „Topo Centro“ Rinkodaros vadove, rasite čia.

Artūro Skairio, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktoriaus, mintis rasite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 21

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 14

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 3

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau