„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Publikuota: 2019-03-20
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto, o aiškūs tikslai visuomet nuveda prie norimo rezultato.

Taip teigia Ieva Goštautaitė–Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę?

Didžiausią dėmesį kreipiame į lankytojų srautų rodiklio augimą valdomuose prekybos centruose, atstovaujamų prekybos centrų operatorių teigiamą pardavimų pokytį. Stebime ir reklaminių plotų nuomos valdomuose objektuose pardavimų dinamiką, metinį prekybos centro dovanų kortelių pardavimų augimą, lankytojo ir pirkėjo konversijos rodiklį, vidutinio krepšelio, čekių skaičiaus augimą ir kt. faktorius.

Visada dėmesio centre yra ir vartotojų pasitenkinimas, o kartu ir komandos motyvacija, iniciatyvumas, atsakomybė, atvirumas pokyčiams bei pasitikėjimas. Džiaugiuosi galėdama laikyti net 4 prekybos centrų rinkodaros vairą bei išplėtusi savo veiklos profilį iki viešbučių rinkodaros, investicijų objektų vystymo. Augantis atsakomybės krepšelis leidžia matuoti savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę.

Kokie 2018 m. įgyvendinti projektai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamo prekės ženklo vertės augimui?

Svarbiausiu veiksmu vadinu tikslią, inovatyvią ir planingą rinkodaros strategiją. Per metus įgyvendinome apie 50 reklaminių kampanijų: nuo pardavimų skatinimo, lankytojų srautų didinimo, įvaizdžio, iki lojalumo auginimo. Nemaža dalis projektų – didelio biudžeto, kai reklaminės kampanijos vertė siekia 20.000-160.000 Eur, tačiau turėjome kampanijų, įgyvendintų ir su 0 Eur biudžetu.

Kiekviena reklaminė kampanija turi iškeltus aiškiai pamatuojamus tikslus, t.y. gebėjimą įvertinti projekto naudą prieš investuojant ir galimybę identifikuoti tikslius faktinius duomenis po projekto įgyvendinimo.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais šiandien susiduria rinkodaros vadovai?

Labai džiaugiuosi besikeičiančiu akcininkų, investuotojų ir kt. valdančiųjų požiūriu į rinkodarą ir komunikaciją. Požiūris „rinkodara – kaštai“ jau pakankamai pasenęs. Šiandien rinkodara kuria įmonės ateitį ir šis departamentas yra ne mažiau svarbus už finansų ar teisės.

Kalbėdama apie save ir savo atstovaujamus objektus, 2018 m. vertinu kaip vieną didžiulį sėkmingą projektą. Praėjusieji buvo iššūkių metai prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“, nes tai buvo pirmieji veiklos metai, kai dirbome jau atslūgus po prekybos centro plėtros buvusiai smalsuolių bangai.

2017 m. „Megą“ lankė konkurentai, potencialūs nuomininkai, svečiai iš užsienio šalių, kauniečiai, kuriems buvo itin smalsu pamatyti pirmąjį remonto ir plėtros darbus veikiančiame prekybos centre įgyvendinusį objektą (t.y. mes nesustabdėme veiklos statybų metu).

Didžiausias iššūkis 2018 m. buvo „vienadienį“ lankytoją paversti lojaliu klientu ir mūsų komandai tai pavyko: įprastai po plėtros antraisiais metais prekybos centrų rezultatai stabilizuojasi arba mažėja, o „Mega“ augo visuose matuojamuose svertuose.

Kur slypi efektyvumo ir kūrybiškumo sandūra, kaip išlaikyti balansą ir disciplinuoti savo veiksmus?

Rinkodara visada turi būti tikslinga ir konstruktyvi, kitu atveju – tai tampa menu. Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto. Aiškūs tikslai visuomet nuveda prie aiškaus rezultato – tiek kūrybinio, tiek pamatuojamo.

[infogram id=“2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b“ prefix=“lg5“ format=“interactive“ title=“Rinkodara_CMO10“]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Apie „Password 2019“ finalininkus skaitykite čia.

Pokalbį su Kristina Mažeikyte, IKEA Rinkodaros vadove Baltijos šalims, skaitykite čia.

Interviu su Ieva Čeponone, „Biok laboratorijos“ Rinkodaros vadove, rasite čia. VŽ primena, kad p. Čepononė „Metų CMO“ titulu džiaugėsi ir 2016 m., kai buvo įvertinta už pasiekimus dirbant „Eurovaistinėje“.

Pokalbį su Gabriele Burbiene, žurnalo „Žmonės“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Oksanos Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovės, mintis rasite čia.

Pokalbį su Laimiu Balčiūnu, bendrovių „Švyturys – Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku Ollettehase“ Rinkodaros direktoriumi, skaitykite čia.

Interviu su Giedre Vilke, „Pigu“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Pokalbį su Raimonda Gudaite, „Topo Centro“ Rinkodaros vadove, rasite čia.

Artūro Skairio, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktoriaus, mintis rasite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau