„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Publikuota: 2019-03-20
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.
Ieva Goštautaitė – Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė. Bendrovės nuotr.

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto, o aiškūs tikslai visuomet nuveda prie norimo rezultato.

Taip teigia Ieva Goštautaitė–Gedutė, Kauno „Megą“ valdančios komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic Red“ Rinkodaros departamento vadovė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę?

Didžiausią dėmesį kreipiame į lankytojų srautų rodiklio augimą valdomuose prekybos centruose, atstovaujamų prekybos centrų operatorių teigiamą pardavimų pokytį. Stebime ir reklaminių plotų nuomos valdomuose objektuose pardavimų dinamiką, metinį prekybos centro dovanų kortelių pardavimų augimą, lankytojo ir pirkėjo konversijos rodiklį, vidutinio krepšelio, čekių skaičiaus augimą ir kt. faktorius.

Visada dėmesio centre yra ir vartotojų pasitenkinimas, o kartu ir komandos motyvacija, iniciatyvumas, atsakomybė, atvirumas pokyčiams bei pasitikėjimas. Džiaugiuosi galėdama laikyti net 4 prekybos centrų rinkodaros vairą bei išplėtusi savo veiklos profilį iki viešbučių rinkodaros, investicijų objektų vystymo. Augantis atsakomybės krepšelis leidžia matuoti savo, kaip rinkodaros vadovės, sėkmę.

Kokie 2018 m. įgyvendinti projektai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamo prekės ženklo vertės augimui?

Svarbiausiu veiksmu vadinu tikslią, inovatyvią ir planingą rinkodaros strategiją. Per metus įgyvendinome apie 50 reklaminių kampanijų: nuo pardavimų skatinimo, lankytojų srautų didinimo, įvaizdžio, iki lojalumo auginimo. Nemaža dalis projektų – didelio biudžeto, kai reklaminės kampanijos vertė siekia 20.000-160.000 Eur, tačiau turėjome kampanijų, įgyvendintų ir su 0 Eur biudžetu.

Kiekviena reklaminė kampanija turi iškeltus aiškiai pamatuojamus tikslus, t.y. gebėjimą įvertinti projekto naudą prieš investuojant ir galimybę identifikuoti tikslius faktinius duomenis po projekto įgyvendinimo.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais šiandien susiduria rinkodaros vadovai?

Labai džiaugiuosi besikeičiančiu akcininkų, investuotojų ir kt. valdančiųjų požiūriu į rinkodarą ir komunikaciją. Požiūris „rinkodara – kaštai“ jau pakankamai pasenęs. Šiandien rinkodara kuria įmonės ateitį ir šis departamentas yra ne mažiau svarbus už finansų ar teisės.

Kalbėdama apie save ir savo atstovaujamus objektus, 2018 m. vertinu kaip vieną didžiulį sėkmingą projektą. Praėjusieji buvo iššūkių metai prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“, nes tai buvo pirmieji veiklos metai, kai dirbome jau atslūgus po prekybos centro plėtros buvusiai smalsuolių bangai.

2017 m. „Megą“ lankė konkurentai, potencialūs nuomininkai, svečiai iš užsienio šalių, kauniečiai, kuriems buvo itin smalsu pamatyti pirmąjį remonto ir plėtros darbus veikiančiame prekybos centre įgyvendinusį objektą (t.y. mes nesustabdėme veiklos statybų metu).

Didžiausias iššūkis 2018 m. buvo „vienadienį“ lankytoją paversti lojaliu klientu ir mūsų komandai tai pavyko: įprastai po plėtros antraisiais metais prekybos centrų rezultatai stabilizuojasi arba mažėja, o „Mega“ augo visuose matuojamuose svertuose.

Kur slypi efektyvumo ir kūrybiškumo sandūra, kaip išlaikyti balansą ir disciplinuoti savo veiksmus?

Rinkodara visada turi būti tikslinga ir konstruktyvi, kitu atveju – tai tampa menu. Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant reklaminės kampanijos torto. Aiškūs tikslai visuomet nuveda prie aiškaus rezultato – tiek kūrybinio, tiek pamatuojamo.

[infogram id=“2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b“ prefix=“lg5“ format=“interactive“ title=“Rinkodara_CMO10“]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Apie „Password 2019“ finalininkus skaitykite čia.

Pokalbį su Kristina Mažeikyte, IKEA Rinkodaros vadove Baltijos šalims, skaitykite čia.

Interviu su Ieva Čeponone, „Biok laboratorijos“ Rinkodaros vadove, rasite čia. VŽ primena, kad p. Čepononė „Metų CMO“ titulu džiaugėsi ir 2016 m., kai buvo įvertinta už pasiekimus dirbant „Eurovaistinėje“.

Pokalbį su Gabriele Burbiene, žurnalo „Žmonės“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Oksanos Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovės, mintis rasite čia.

Pokalbį su Laimiu Balčiūnu, bendrovių „Švyturys – Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku Ollettehase“ Rinkodaros direktoriumi, skaitykite čia.

Interviu su Giedre Vilke, „Pigu“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Pokalbį su Raimonda Gudaite, „Topo Centro“ Rinkodaros vadove, rasite čia.

Artūro Skairio, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktoriaus, mintis rasite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 3

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09
Bemaž 10 kartų padidintos baudos už reklamos pažeidimus: signalas verslui

Šie metai reklamos reguliavimui yra ypatingi – įsigalioja net du reikšmingi teisės aktų pakeitimai, kurie...

Rinkodara
2019.07.08
„Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su „vipcommunications“, „Swedbank“ nepratęsė sutarties 15

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „vipcommunications“, o...

Vadyba
2019.07.05
„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje Premium 30

Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo...

Paslaugos
2019.07.03
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau