„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas

Publikuota: 2019-03-20
Artūras Skairys, įmonių grupės „KG Group“ rinkodaros tarybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Artūras Skairys, įmonių grupės „KG Group“ rinkodaros tarybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė. Sritys, kuriose prieš kelis metus buvai pionierius, tampa neaktualios, keičiasi poreikiai skoniams, pakuotėms, dizainui, saugumui. Kažkur nespėjai – lentynose nereikalingas.

Taip teigia Artūras Skairys, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktorius, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovo, sėkmę įmonėje?

Vadovo sėkmė turėtų būt matuojama darbuotojų pavaldinių pasiekimais, lygiau kaip geras ir treneris apdovanojamas už komandos ar auklėtinio pasiekimus.

Aišku, kaip kiekviena pelno siekianti organizacija orientuojasi į ekonominius rodiklius, taip ir mūsų rinkodaros skyrius – ne išimtis. Svarbiausia pasiekti verslo rodiklius – EBITDA, ROA. Kartu matuojame ir rinkos dalį, prekių ženklų žinomumą, vartotojų nuomones, pasitenkinimo rodiklius ir t.t.

Kokie 2018 m. įgyvendinti veiksmai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamų prekės ženklo ženklų vertės augimui?

Pradėjome prekiauti vištiena išauginta be antibiotikų, atnaujinus produktus bei pakuotes, marinuotų produktų kategorijoje augome daugiau nei kategorija, įvedėme visą eilę naujų gaminių, sustiprinome „Activus“ prekės ženklą, pristatėme visiškai naują mums kategoriją „LaMurr“ kačių ėdalą.

Stengiamės visose kategorijose orientuotis į aukštesnės pridėtinės vertės produktus, tai augina ir mūsų prekės ženklus, ir pačias kategorijas.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais šiandien susiduria rinkodaros vadovai?

Vienas didžiausių iššūkių – pokyčių greitis. Šiandien FMCG sektoriuje labai svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija kiekvienoje srityje ypatingai didelė. Sritys, kuriose prieš kelis metus buvai pionierius, tampa neaktualios, keičiasi poreikiai skoniams, sudėtims, pakuotėms, pateikimui, dizainui, saugumui. Kažkur nespėjai – jau žiūrėk lentynose nereikalingas.

Konkuruojame jau nebe produktais, o vartojimo sprendimais, komunikacija, įvaizdžiu, investicijomis.

Keičiasi ir lūkesčiai rinkodaros funkcijai – turi būti verslo vėliavnešys su krypties parinkimu, „idėjų buldozeriu“ ir vidinis lobistas. 

Sėkmingiausias sprendimas karjeroje?

Esu dirbęs abiejose barikadų pusėse. Karjerą kaip pirkimų vadybininkas viename iš prekybos tinklų, dirbau su daugeliu prekių kategorijų, vėliau pasukau į rinkodaros sritį. Pastaruosius 15 m. vadovauju rinkodaros komandoms gamybinėse įmonėse. Tai leidžia suprasti, kokių produktų ir sąlygų tikisi partneriai bei galutiniai vartotojai.

Kur slypi efektyvumo ir kūrybiškumo sandūra, kaip išlaikyti balansą?

Svarbu pasirinkti teisingus KPI ir atskaitomybės sistemą, ir tai stebėti bei analizuoti nuolat, o kūrybiškumas visada praverčia procese. Sandūra tarp kūrybiškumo ir efektyvumo – visuomet kelia man šypseną, nes pats iš savęs juokiuosi: esu baigęs fizikos-informatikos specialybę, kartu mokiausi muzikos mokykloje, o dirbu rinkodaroje.

[infogram id=“2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b“ prefix=“lg5“ format=“interactive“ title=“Rinkodara_CMO10“]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Apie „Password 2019“ finalininkus skaitykite čia.

Pokalbį su Kristina Mažeikyte, IKEA Rinkodaros vadove Baltijos šalims, skaitykite čia.

Interviu su Ieva Čeponone, „Biok laboratorijos“ Rinkodaros vadove, rasite čia. VŽ primena, kad p. Čepononė „Metų CMO“ titulu džiaugėsi ir 2016 m., kai buvo įvertinta už pasiekimus dirbant „Eurovaistinėje“.

Pokalbį su Gabriele Burbiene, žurnalo „Žmonės“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.
Oksanos Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovės mintis rasite čia.

Pokalbį su Laimiu Balčiūnu, bendrovių „Švyturys – Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku Ollettehase“ Rinkodaros direktoriumi, skaitykite čia.

Interviu su Giedre Vilke, „Pigu“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Pokalbį su Raimonda Gudaitė, „Topo Centro“ Rinkodaros vadove, rasite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau