„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas

Publikuota: 2019-03-20
Artūras Skairys, įmonių grupės „KG Group“ rinkodaros tarybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Artūras Skairys, įmonių grupės „KG Group“ rinkodaros tarybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė. Sritys, kuriose prieš kelis metus buvai pionierius, tampa neaktualios, keičiasi poreikiai skoniams, pakuotėms, dizainui, saugumui. Kažkur nespėjai – lentynose nereikalingas.

Taip teigia Artūras Skairys, bendrovių „KG Group“, „Vilniaus Paukštynas“, „Kaišiadorių paukštynas“ Rinkodaros tarnybos direktorius, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA išrinkta į stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje, „Metų CMO 2019“. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO 2019“, o nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Kokiais pagrindiniais rodikliais matuojate savo, kaip rinkodaros vadovo, sėkmę įmonėje?

Vadovo sėkmė turėtų būt matuojama darbuotojų pavaldinių pasiekimais, lygiau kaip geras ir treneris apdovanojamas už komandos ar auklėtinio pasiekimus.

Aišku, kaip kiekviena pelno siekianti organizacija orientuojasi į ekonominius rodiklius, taip ir mūsų rinkodaros skyrius – ne išimtis. Svarbiausia pasiekti verslo rodiklius – EBITDA, ROA. Kartu matuojame ir rinkos dalį, prekių ženklų žinomumą, vartotojų nuomones, pasitenkinimo rodiklius ir t.t.

Kokie 2018 m. įgyvendinti veiksmai turėjo didžiausią įtaką atstovaujamų prekės ženklo ženklų vertės augimui?

Pradėjome prekiauti vištiena išauginta be antibiotikų, atnaujinus produktus bei pakuotes, marinuotų produktų kategorijoje augome daugiau nei kategorija, įvedėme visą eilę naujų gaminių, sustiprinome „Activus“ prekės ženklą, pristatėme visiškai naują mums kategoriją „LaMurr“ kačių ėdalą.

Stengiamės visose kategorijose orientuotis į aukštesnės pridėtinės vertės produktus, tai augina ir mūsų prekės ženklus, ir pačias kategorijas.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais šiandien susiduria rinkodaros vadovai?

Vienas didžiausių iššūkių – pokyčių greitis. Šiandien FMCG sektoriuje labai svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija kiekvienoje srityje ypatingai didelė. Sritys, kuriose prieš kelis metus buvai pionierius, tampa neaktualios, keičiasi poreikiai skoniams, sudėtims, pakuotėms, pateikimui, dizainui, saugumui. Kažkur nespėjai – jau žiūrėk lentynose nereikalingas.

Konkuruojame jau nebe produktais, o vartojimo sprendimais, komunikacija, įvaizdžiu, investicijomis.

Keičiasi ir lūkesčiai rinkodaros funkcijai – turi būti verslo vėliavnešys su krypties parinkimu, „idėjų buldozeriu“ ir vidinis lobistas. 

Sėkmingiausias sprendimas karjeroje?

Esu dirbęs abiejose barikadų pusėse. Karjerą kaip pirkimų vadybininkas viename iš prekybos tinklų, dirbau su daugeliu prekių kategorijų, vėliau pasukau į rinkodaros sritį. Pastaruosius 15 m. vadovauju rinkodaros komandoms gamybinėse įmonėse. Tai leidžia suprasti, kokių produktų ir sąlygų tikisi partneriai bei galutiniai vartotojai.

Kur slypi efektyvumo ir kūrybiškumo sandūra, kaip išlaikyti balansą?

Svarbu pasirinkti teisingus KPI ir atskaitomybės sistemą, ir tai stebėti bei analizuoti nuolat, o kūrybiškumas visada praverčia procese. Sandūra tarp kūrybiškumo ir efektyvumo – visuomet kelia man šypseną, nes pats iš savęs juokiuosi: esu baigęs fizikos-informatikos specialybę, kartu mokiausi muzikos mokykloje, o dirbu rinkodaroje.

[infogram id=“2dc02315-9ac2-4524-95f6-a0226cca6c8b“ prefix=“lg5“ format=“interactive“ title=“Rinkodara_CMO10“]

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Apie „Password 2019“ finalininkus skaitykite čia.

Pokalbį su Kristina Mažeikyte, IKEA Rinkodaros vadove Baltijos šalims, skaitykite čia.

Interviu su Ieva Čeponone, „Biok laboratorijos“ Rinkodaros vadove, rasite čia. VŽ primena, kad p. Čepononė „Metų CMO“ titulu džiaugėsi ir 2016 m., kai buvo įvertinta už pasiekimus dirbant „Eurovaistinėje“.

Pokalbį su Gabriele Burbiene, žurnalo „Žmonės“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.
Oksanos Rokaševič, bendrovės „Gera dovana“ Rinkodaros vadovės mintis rasite čia.

Pokalbį su Laimiu Balčiūnu, bendrovių „Švyturys – Utenos alus“, „Aldaris“ ir „Saku Ollettehase“ Rinkodaros direktoriumi, skaitykite čia.

Interviu su Giedre Vilke, „Pigu“ Rinkodaros vadove, skaitykite čia.

Pokalbį su Raimonda Gudaitė, „Topo Centro“ Rinkodaros vadove, rasite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 6

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau