Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros

Publikuota: 2019-03-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“ duomenys.

Šį sausį čia mokėtas vidutinis atlyginimas siekė 3.116, ir palyginti su 2018 m. sausiu išaugo beveik 27%. Antroje vietoje rikiuojasi agentūra PHD, mokėjusi 2.939 Eur atlyginimą darbuotojams.

VŽ rašė, kad žiniasklaidos planavimo agentūros išsiskiria tarp rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių aukštesniais atlyginimais bei tolygesniu jo pasiskirstymu tarp visų šio segmento įmonių.

[infogram id="acfb74e6-7ea4-40cd-a805-b77d6307d662" prefix="Jga" format="interactive" title="Rinkodara: žiniasklaidos planavimo agentūrų darbo užmokestis 2019 01"]

VŽ rašė, kad nuo šio sausio pasikeitė darbo užmokesčio apmokestinimas. Algos „ant popieriaus“ tapo didesnės, nes didžioji dalis darbdavio mokesčių buvo perkelta darbuotojui. Darbuotojo bruto darbo užmokestis padidėjo 1,289 karto.

„Sodros“ skelbiamus algų duomenis gali iškreipti išeitinės, priedai prie atlyginimų, darbuotojų skaičiaus pokyčiai. Šie duomenys yra viešinami 3 metus.

Apie didžiausius komunikacijos agentūrų mokėtus atlyginimus skaitykite čia.

Apie atlyginimus skaitmeninėse reklamos agentūrose plačiau čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau