„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-03-18
„Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo mėnesiais vykusį konkursą laimėjo dvi agentūros.

Pasak Ernestos Dapkienės, UAB „Maxima LT“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės, darbdavio įvaizdžio komunikacija bei kitais svarbiais komunikacijos srities projektais bus bendradarbiaujama su komunikacijos agentūros „INK Agency“ komanda, kuri „pademonstravo originalų požiūrį bei itin profesionalias kompetencijas darbdavio įvaizdžio komunikacijos srityje“.

„Taip pat nusprendėme pratęsti ilgametę partnerystę su komunikacijos agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Dirbdami kartu su minėtos agentūros komanda ir toliau sieksime užtikrinti sklandžią kasdienę mūsų įmonės komunikaciją“, – kalba p. Dapkienė.

Su abiem komunikacijos agentūromis bus pasirašyti dviejų metų trukmės sutartiniai įsipareigojimai komunikacijos paslaugoms teikti.

Pastaruosius kelis metus „Maxima“ dirbo su „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ ir „Gravitas Partners“.

Naujų konkursų lietus

VŽ rašė, kad 2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė ir rinkodaros bei žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų gausa, o šių metų pradžioje pažiro naujų galimybių ryšių su visuomene agentūroms.

Šiuo metu tebevyksta „Lidl Lietuvos“ konkursas darbdavio įvaizdžio komunikacijos paslaugoms pirkti. Prekybininkė netrukus žada skelbti ir dar vieną konkursą – ryšių su visuomene paslaugoms pirkti.

VŽ rašė, kad tik ką konkursą paskelbė ir „Telia Lietuva“ bei renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Šiame konkurse žada dalyvauti ir šiandieniniai telekomunikacijos bendrovės partneriai „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Neseniai rankomis su naujais komunikacijos partneriais sukirto ir prekybos tinklas „Iki“ bei pradėjo bendradarbiavimą su agentūra „vipcommunications“.

[infogram id=“4590251b-0b32-47f0-aa38-7f83c578d529“ prefix=“kKc“ format=“interactive“ title=“Copy: Komunikacijos agentūros surikiuotos pagal 2016 m. pelningumą“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau