„Victoria‘s Secret“ teks iš naujo atrasti sėkmės raktą

Publikuota: 2019-03-10
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.

„Victoria‘s Secret“ šiemet planuoja uždaryti 53 parduotuves, nes vis daugiau moterų nusisuka nuo šio legendinio prekės ženklo, pirmenybę atiduodamos mažesniems gamintojams arba didiesiems mažmenininkams.

„L Brands“, prabangaus apatinio trikotažo gamintojos „Victoria‘s Secret“ savininkė, skaičiuoja, kad paskutinįjį ketvirtį pardavimai JAV parduotuvėse, veikiančiose bent metus, sumenko 7%. Kai tuo tarpu kitas valdomas prekės ženklas „Bath and Body Works“ skaičiavo augimą.

Kiti mažmenininkai, įskaitant „Walmart“ ar „Best Buy“, pastaraisiais mėnesiais taip pat augino pardavimus. Lygiai kaip ir ekonominė situacija, besilaikanti krypties aukštyn.

Tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ ir jos prekės ženklas „Pink“, orientuotas į paaugles, susiduria su sunkumais, rašo CNN.

Akivaizdu, kad kiti apatinio trikotažo gamintojai atsižvelgia į pasikeitusią situaciją, vartotojų poreikius, imasi kitokių rinkodaros žingsnių, kai tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ laikosi įsikibusi tos pačios strategijos, kuri jai padėjo ilgą laiką dominuoti: prabanga tviskančių gaminių ir juos demonstruojančių žymiųjų modelių.

Neilas Saundersas, „Global Data Retail“ analitikas, teigia, kad „Victoria‘s Secret“ per pastaruosius dvejus metus prarado apie 3,8 mln. savo klientų, kurie pirmenybę atidavė konkurentams, kaip pavyzdžiui „Amazon“ ar „American Eagle“. Be to, per praėjusius metus buvo uždaryta 30 „Victoria‘s Secret“ parduotuvių.

Vadovų kibirkštys

VŽ rašė, kad sudėtingą prabangaus apatinio trikotažo gamintojos situaciją parodo ir vadovų kaita. Pernai lapkritį iš bendrovės pasitraukė Jan Singer, „L Brands“ padalinio vadovė, kuri šioje pozicijoje dirbo dvejus metus.

Ir taip sudėtingą šio prekės ženklo situaciją dar labiau užaštrino su naujuoju kolekcijos pristatymu pernai metų pabaigoje žurnale „Vogue“ išsakyti Edo Razeko, „L Brands“ rinkodaros vadovo, teiginiai, kad translyčiams ar didesnių dydžių modeliams ant jo vadovaujamo ženklo podiumo nėra vietos.

Su šiais teiginiais jis išprovokavo dar vieną kritikos laviną prekės ženklui, tad netrukus viešai atsiprašinėjo už savo žodžius.

Konkurentai nesnaudžia

Tuo tarpu konkurencinė aplinka pastaraisiais metais šiame segmente itin sustiprėjo, rašo CNN.

Tokie prekių ženklai kaip „Adore Me“ ir „ThirdLove“ gerokai susilpnino „Victoria‘s Secret“ pozicijas, simpatijų pelnydamos jau vien tuo, kad jų komunikacijoje – eilinės moterys, o ne tobulybės nužengusios nuo podiumo.

Didieji mažmenininkai taip pat kėsinasi į „Victoria‘s Secret“ teritoriją. Pavyzdžiui, „Target“, vienas didžiausių JAV mažmenininkų, pristatė naują apatinio trikotažo prekės ženklą moterims ir paauglėms „Auden“. „Lululemon“, „Walmart“ taip pat augina šią kategoriją.

„Žmonės tebemato „Victoria‘s Secret“ tokią, kokia ji buvo per pastarąjį dvidešimtmetį, – su seksualiais ir liaunais modeliais priešakyje. Net jei jie dabar bandytų keistis, tai neatrodytų labai autentiškas šio prekės ženklo žingsnis. Surasti geriausią kelią nebus lengva“, – svarsto Janine Stichter, „Jefferies“ analitikė.

„Victoria’s Secret“ šiandien pralaimi naujiems šios kategorijos prekių ženklams, kurie prijaučia pasaulinėms feministinėms nuotaikoms, „#MeToo“ judėjimui, kalba apie lyčių lygybę. Vis dažniau prekės ženklai parduoda patogius apatinius drabužius, kurių modeliai yra įvairių dydžių ir tautybių moterys. Matome posūkį, kad sėkmę skaičiuoja tie prekių ženklai, kurie demonstruoja, kad moters seksualumas turėtų būti paremtas jų pasitikėjimu, o ne vyrų fantazijomis, pažymi „The Economist“.

Vis tik „Victoria‘s Secret“ savininkė nežada nuleisti rankų.

„Imamės naujų, sunkių sprendimų visose verslo srityse“, – CNN teigia Stuartas Burgdoeferas, „L Brands“ vadovas. „Victoria‘s Secret“ šiandien JAV turi daugiau nei 950 parduotuvių.

Lietuvių sėkmė

Nepaisant nelengvos prekės ženklo situacijos, „Victoria‘s Secret“ užsakymai geidžiamas kąsnis daugeliui verslų.

VŽ rašė, kad neseniai sėkmė aplankė lietuvių UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“, kurios patentuota technologija pasitvirtino ir bendrovė papildė savo žymių prekių ženklų klientų sąrašą bei gavo didelį užsakymą iš „Victoria‘s Secret“ . Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2019.10.21
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
2019.10.21
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 3

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 6

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  23

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau