„Victoria‘s Secret“ teks iš naujo atrasti sėkmės raktą

Publikuota: 2019-03-10
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.

„Victoria‘s Secret“ šiemet planuoja uždaryti 53 parduotuves, nes vis daugiau moterų nusisuka nuo šio legendinio prekės ženklo, pirmenybę atiduodamos mažesniems gamintojams arba didiesiems mažmenininkams.

„L Brands“, prabangaus apatinio trikotažo gamintojos „Victoria‘s Secret“ savininkė, skaičiuoja, kad paskutinįjį ketvirtį pardavimai JAV parduotuvėse, veikiančiose bent metus, sumenko 7%. Kai tuo tarpu kitas valdomas prekės ženklas „Bath and Body Works“ skaičiavo augimą.

Kiti mažmenininkai, įskaitant „Walmart“ ar „Best Buy“, pastaraisiais mėnesiais taip pat augino pardavimus. Lygiai kaip ir ekonominė situacija, besilaikanti krypties aukštyn.

Tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ ir jos prekės ženklas „Pink“, orientuotas į paaugles, susiduria su sunkumais, rašo CNN.

Akivaizdu, kad kiti apatinio trikotažo gamintojai atsižvelgia į pasikeitusią situaciją, vartotojų poreikius, imasi kitokių rinkodaros žingsnių, kai tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ laikosi įsikibusi tos pačios strategijos, kuri jai padėjo ilgą laiką dominuoti: prabanga tviskančių gaminių ir juos demonstruojančių žymiųjų modelių.

Neilas Saundersas, „Global Data Retail“ analitikas, teigia, kad „Victoria‘s Secret“ per pastaruosius dvejus metus prarado apie 3,8 mln. savo klientų, kurie pirmenybę atidavė konkurentams, kaip pavyzdžiui „Amazon“ ar „American Eagle“. Be to, per praėjusius metus buvo uždaryta 30 „Victoria‘s Secret“ parduotuvių.

Vadovų kibirkštys

VŽ rašė, kad sudėtingą prabangaus apatinio trikotažo gamintojos situaciją parodo ir vadovų kaita. Pernai lapkritį iš bendrovės pasitraukė Jan Singer, „L Brands“ padalinio vadovė, kuri šioje pozicijoje dirbo dvejus metus.

Ir taip sudėtingą šio prekės ženklo situaciją dar labiau užaštrino su naujuoju kolekcijos pristatymu pernai metų pabaigoje žurnale „Vogue“ išsakyti Edo Razeko, „L Brands“ rinkodaros vadovo, teiginiai, kad translyčiams ar didesnių dydžių modeliams ant jo vadovaujamo ženklo podiumo nėra vietos.

Su šiais teiginiais jis išprovokavo dar vieną kritikos laviną prekės ženklui, tad netrukus viešai atsiprašinėjo už savo žodžius.

Konkurentai nesnaudžia

Tuo tarpu konkurencinė aplinka pastaraisiais metais šiame segmente itin sustiprėjo, rašo CNN.

Tokie prekių ženklai kaip „Adore Me“ ir „ThirdLove“ gerokai susilpnino „Victoria‘s Secret“ pozicijas, simpatijų pelnydamos jau vien tuo, kad jų komunikacijoje – eilinės moterys, o ne tobulybės nužengusios nuo podiumo.

Didieji mažmenininkai taip pat kėsinasi į „Victoria‘s Secret“ teritoriją. Pavyzdžiui, „Target“, vienas didžiausių JAV mažmenininkų, pristatė naują apatinio trikotažo prekės ženklą moterims ir paauglėms „Auden“. „Lululemon“, „Walmart“ taip pat augina šią kategoriją.

„Žmonės tebemato „Victoria‘s Secret“ tokią, kokia ji buvo per pastarąjį dvidešimtmetį, – su seksualiais ir liaunais modeliais priešakyje. Net jei jie dabar bandytų keistis, tai neatrodytų labai autentiškas šio prekės ženklo žingsnis. Surasti geriausią kelią nebus lengva“, – svarsto Janine Stichter, „Jefferies“ analitikė.

„Victoria’s Secret“ šiandien pralaimi naujiems šios kategorijos prekių ženklams, kurie prijaučia pasaulinėms feministinėms nuotaikoms, „#MeToo“ judėjimui, kalba apie lyčių lygybę. Vis dažniau prekės ženklai parduoda patogius apatinius drabužius, kurių modeliai yra įvairių dydžių ir tautybių moterys. Matome posūkį, kad sėkmę skaičiuoja tie prekių ženklai, kurie demonstruoja, kad moters seksualumas turėtų būti paremtas jų pasitikėjimu, o ne vyrų fantazijomis, pažymi „The Economist“.

Vis tik „Victoria‘s Secret“ savininkė nežada nuleisti rankų.

„Imamės naujų, sunkių sprendimų visose verslo srityse“, – CNN teigia Stuartas Burgdoeferas, „L Brands“ vadovas. „Victoria‘s Secret“ šiandien JAV turi daugiau nei 950 parduotuvių.

Lietuvių sėkmė

Nepaisant nelengvos prekės ženklo situacijos, „Victoria‘s Secret“ užsakymai geidžiamas kąsnis daugeliui verslų.

VŽ rašė, kad neseniai sėkmė aplankė lietuvių UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“, kurios patentuota technologija pasitvirtino ir bendrovė papildė savo žymių prekių ženklų klientų sąrašą bei gavo didelį užsakymą iš „Victoria‘s Secret“ . Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau