Taika baigėsi ginčas tarp „Vilniaus pergalės“ ir Latvijos bendrovės

Publikuota: 2019-03-04
Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Taikos sutartimi teisme baigėsi ginčas tarp AB „Vilniaus pergalė“ ir Latvijos saldumynų gamintojos SIA „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“ dėl prekių ženklo „Vilnius“ naudojimo.

Latvijos įmonė Vilniaus apygardos teismui buvo apskundusi Valstybinio patentų biuro (VPB) sprendimą, kuriuo buvo suteikta apsauga AB „Vilniaus pergalė“ šokoladinių gaminių žodiniam ženklui „Vilnius“.

„Šalys šioje byloje susitarė taikiai: „Vilniaus pergalė“ ieškovei, Latvijos bendrovei, suteikė nemokamą ir neterminuotą licenciją naudoti žymenį „Vilnius“ Lietuvos teritorijoje šokoladinių saldainių rinkinių dėžutėms ir šokolado plytelėms žymėti, tačiau tik nustatyto dizaino (žemiau) gaminius leidžiama platinti Lietuvoje“, – pabrėžia Asta Virbickienė, VPB Apeliacinio skyriaus vedėja.

nuotrauka::1

„Bet kokį naują dizainą Latvijos gamintoja turės suderinti su atsakove „Vilniaus pergale“. Atsakovas gali pagrįstai prieštarauti naujo dizaino naudojimui, jeigu naujas grafinis dizainas panašus į „Vilniaus pergalės“. Savo ruožtu Latvijos bendrovė įsipareigojo neginčyti atsakovės žodinio ženklo „Vilnius“ ir to nedaryti ateityje“, – kalba p. Virbickienė.

Pasak VPB atstovės, „Vilniaus pergalė“ pasielgė geranoriškai leisdama naudoti jau šiuo metu rinkoje esantį ieškovo Latvijos bendrovės produktą su ženklu „Vilnius“.

„Iš kitos pusės, sudarydama taiką, „Vilniaus pergalė“ užsitikrino, kad bendrovės žodinis ženklas „Vilnius“ nebus ginčijamas ateityje“, – svarsto p. Virbickienė.

VŽ primena, kad žodinis prekės ženklas „Vilnius“ buvo įregistruotas „Vilniaus pergalės“ tik 2017 m. sausį, nors tai vienas seniausiai fabrike gaminamų saldainių pavadinimų.

nuotrauka::2

Tiesa, „Vilniaus pergalė“ turi registruotą grafinį prekės ženklas „Vilnius“, jo registracija buvo pratęsta 1999 m. birželį. VPB pažymi, kad „Vilniaus pergalės“ šokoladinių saldainių „Vilnius“ receptūra buvo sukurta ir gaminama net nuo 1963 m.

„Žodinis prekės ženklas „Vilnius“ šiuo atveju ir buvo registruotas tik dėl to, kad yra ilgai naudojamas ir šio naudojimo pagrindu įgijo skiriamąjį požymį“, – tuokart VŽ teigė p. Virbickienė.

nuotrauka::3left

Iš viso „Vilniaus pergalė“ yra įregistravusi per 300 prekių ženklų.

VŽ rašė, kad įregistravus žodinį prekės ženklą „Vilnius“, sostinės saldumynų gamintojai teko teismų slenksčius minti bei aiškintis ir su konditerijos fabriku „Rūta“ dėl jos pateikto protesto. Tačiau ginčas su UAB „Rūta“ buvo išspręstas taikiai, šalys sudarė licencinę sutartį, o protesto nagrinėjimas nutrauktas.

Jurga Sakalauskaitė, „Vilniaus pergalės“ Komercijos direktorė, valdybos narė, šį atvejį komentuoja lakoniškai.

„Šis prekės ženklas priklauso mums ir dėl to ginčo nėra. Atsižvelgdami į tai, kad jie jau ilgą laiką pardavinėja prekes, ženklintas šiuo ženklu, draugiškai susitarėme, kad jie galėtų pardavinėti šiuos produktus“, – teigia p. Sakalauskaitė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau