Taika baigėsi ginčas tarp „Vilniaus pergalės“ ir Latvijos bendrovės

Publikuota: 2019-03-04
Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurga Sakalauskaitė, AB „Vilniaus pergalė“ komercijos direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Taikos sutartimi teisme baigėsi ginčas tarp AB „Vilniaus pergalė“ ir Latvijos saldumynų gamintojos SIA „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“ dėl prekių ženklo „Vilnius“ naudojimo.

Latvijos įmonė Vilniaus apygardos teismui buvo apskundusi Valstybinio patentų biuro (VPB) sprendimą, kuriuo buvo suteikta apsauga AB „Vilniaus pergalė“ šokoladinių gaminių žodiniam ženklui „Vilnius“.

„Šalys šioje byloje susitarė taikiai: „Vilniaus pergalė“ ieškovei, Latvijos bendrovei, suteikė nemokamą ir neterminuotą licenciją naudoti žymenį „Vilnius“ Lietuvos teritorijoje šokoladinių saldainių rinkinių dėžutėms ir šokolado plytelėms žymėti, tačiau tik nustatyto dizaino (žemiau) gaminius leidžiama platinti Lietuvoje“, – pabrėžia Asta Virbickienė, VPB Apeliacinio skyriaus vedėja.

nuotrauka::1

„Bet kokį naują dizainą Latvijos gamintoja turės suderinti su atsakove „Vilniaus pergale“. Atsakovas gali pagrįstai prieštarauti naujo dizaino naudojimui, jeigu naujas grafinis dizainas panašus į „Vilniaus pergalės“. Savo ruožtu Latvijos bendrovė įsipareigojo neginčyti atsakovės žodinio ženklo „Vilnius“ ir to nedaryti ateityje“, – kalba p. Virbickienė.

Pasak VPB atstovės, „Vilniaus pergalė“ pasielgė geranoriškai leisdama naudoti jau šiuo metu rinkoje esantį ieškovo Latvijos bendrovės produktą su ženklu „Vilnius“.

„Iš kitos pusės, sudarydama taiką, „Vilniaus pergalė“ užsitikrino, kad bendrovės žodinis ženklas „Vilnius“ nebus ginčijamas ateityje“, – svarsto p. Virbickienė.

VŽ primena, kad žodinis prekės ženklas „Vilnius“ buvo įregistruotas „Vilniaus pergalės“ tik 2017 m. sausį, nors tai vienas seniausiai fabrike gaminamų saldainių pavadinimų.

nuotrauka::2

Tiesa, „Vilniaus pergalė“ turi registruotą grafinį prekės ženklas „Vilnius“, jo registracija buvo pratęsta 1999 m. birželį. VPB pažymi, kad „Vilniaus pergalės“ šokoladinių saldainių „Vilnius“ receptūra buvo sukurta ir gaminama net nuo 1963 m.

„Žodinis prekės ženklas „Vilnius“ šiuo atveju ir buvo registruotas tik dėl to, kad yra ilgai naudojamas ir šio naudojimo pagrindu įgijo skiriamąjį požymį“, – tuokart VŽ teigė p. Virbickienė.

nuotrauka::3left

Iš viso „Vilniaus pergalė“ yra įregistravusi per 300 prekių ženklų.

VŽ rašė, kad įregistravus žodinį prekės ženklą „Vilnius“, sostinės saldumynų gamintojai teko teismų slenksčius minti bei aiškintis ir su konditerijos fabriku „Rūta“ dėl jos pateikto protesto. Tačiau ginčas su UAB „Rūta“ buvo išspręstas taikiai, šalys sudarė licencinę sutartį, o protesto nagrinėjimas nutrauktas.

Jurga Sakalauskaitė, „Vilniaus pergalės“ Komercijos direktorė, valdybos narė, šį atvejį komentuoja lakoniškai.

„Šis prekės ženklas priklauso mums ir dėl to ginčo nėra. Atsižvelgdami į tai, kad jie jau ilgą laiką pardavinėja prekes, ženklintas šiuo ženklu, draugiškai susitarėme, kad jie galėtų pardavinėti šiuos produktus“, – teigia p. Sakalauskaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau