„Eurovaistinės“ sveikatos milijonieriai – žvilgsnis kitu kampu

Publikuota: 2019-03-04
Stop kadras reklamoje.
Stop kadras reklamoje.

„Eurovaistinė“ pavasarį pradeda su nauja įvaizdine rinkodaros kampanija „Sveikatos milijonieriai“. Bandymas jautriomis ir tikromis istorijomis užsitarnauti vartotojų dėmesį, – pastaruoju metu vis dažniau sutinkama prekių ženklų strategija.

„Tiek visuomenės apklausų, tiek ir įvairių tarptautinių organizacijų įvertinimai rodo, kad Lietuvoje sveikata žmonės dažniausiai rūpinasi tik tada, kai ji jau labai rimtai sustreikuoja. Mažai žmonių sveikatą, apskritai, suvokia kaip turtą, kaip svarbiausią dalyką, kurio netekus, visa kita nublanksta“, – kalba Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė.

Ji pasakoja, kad reklaminio klipo pagrindas – trys tikros žmonių istorijos, tikri išgyvenimai ir patirtis, kuri šiandien jiems leidžia teigti, kad jie iš tiesų yra sveikatos milijonieriai.

nuotrauka::1

Kampanija ir reklaminis klipas yra pirmas „Eurovaistinės“ projektas su nauja kūrybine agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Reklamoje besisukančios istorijos iliustruoja, kaip dažnai tik netekę sveikatos, po rimtų ligų ar skaudžių įvykių, mes suvokiame, kad didžiausias turtas – mūsų sveikata. Su šia kampanija norime paskatinti žmones nelaukti nerimą keliančių ženklų, rūpintis sveikata ir būti tikrais sveikatos milijonieriais“, – kviečia p. Gumauskienė.

Reklaminis klipas yra tik dalis kampanijos, ją lydės ir specialus sveikatos testas visuomenei, kur „Eurovaistinė“ kvies įsivertinti, kiek žmogus gali save vadinti sveikatos milijonieriumi. Šį testą sudaryti padėjo profesorius Rimantas Stukas ir šeimos gydytoja Daiva Makaravičienė.

Netradiciniai žingsniai

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ 2017 m. rudenį vietoj tradicinės reklamos kampanijos taip pat rinkosi socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“, o jį pradėjo nuo savo darbuotojų, įmonės viduje.

Buvo nufilmuotos 5 darbuotojų savanorių istorijos, kuriose jie pasakojo apie sau jautrius dalykus.Vėliau pasirodė dar trys klipai, kuriuose pasirinkti žmonės dalijosi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas, prabilęs jam skaudžia tema.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, tuokart VŽ teigė, kad imtis tokių projektų įkvėpia visuomenės spaudimas: prekių ženklai, jeigu jie nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Be to, tokie projektai yra gerokai sunkiau nukopijuojami“, – kalbėjo p. Vileniškienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 1

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 20

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau