„Eurovaistinės“ sveikatos milijonieriai – žvilgsnis kitu kampu

Publikuota: 2019-03-04
Stop kadras reklamoje.
Stop kadras reklamoje.

„Eurovaistinė“ pavasarį pradeda su nauja įvaizdine rinkodaros kampanija „Sveikatos milijonieriai“. Bandymas jautriomis ir tikromis istorijomis užsitarnauti vartotojų dėmesį, – pastaruoju metu vis dažniau sutinkama prekių ženklų strategija.

„Tiek visuomenės apklausų, tiek ir įvairių tarptautinių organizacijų įvertinimai rodo, kad Lietuvoje sveikata žmonės dažniausiai rūpinasi tik tada, kai ji jau labai rimtai sustreikuoja. Mažai žmonių sveikatą, apskritai, suvokia kaip turtą, kaip svarbiausią dalyką, kurio netekus, visa kita nublanksta“, – kalba Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė.

Ji pasakoja, kad reklaminio klipo pagrindas – trys tikros žmonių istorijos, tikri išgyvenimai ir patirtis, kuri šiandien jiems leidžia teigti, kad jie iš tiesų yra sveikatos milijonieriai.

nuotrauka::1

Kampanija ir reklaminis klipas yra pirmas „Eurovaistinės“ projektas su nauja kūrybine agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Reklamoje besisukančios istorijos iliustruoja, kaip dažnai tik netekę sveikatos, po rimtų ligų ar skaudžių įvykių, mes suvokiame, kad didžiausias turtas – mūsų sveikata. Su šia kampanija norime paskatinti žmones nelaukti nerimą keliančių ženklų, rūpintis sveikata ir būti tikrais sveikatos milijonieriais“, – kviečia p. Gumauskienė.

Reklaminis klipas yra tik dalis kampanijos, ją lydės ir specialus sveikatos testas visuomenei, kur „Eurovaistinė“ kvies įsivertinti, kiek žmogus gali save vadinti sveikatos milijonieriumi. Šį testą sudaryti padėjo profesorius Rimantas Stukas ir šeimos gydytoja Daiva Makaravičienė.

Netradiciniai žingsniai

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ 2017 m. rudenį vietoj tradicinės reklamos kampanijos taip pat rinkosi socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“, o jį pradėjo nuo savo darbuotojų, įmonės viduje.

Buvo nufilmuotos 5 darbuotojų savanorių istorijos, kuriose jie pasakojo apie sau jautrius dalykus.Vėliau pasirodė dar trys klipai, kuriuose pasirinkti žmonės dalijosi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas, prabilęs jam skaudžia tema.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, tuokart VŽ teigė, kad imtis tokių projektų įkvėpia visuomenės spaudimas: prekių ženklai, jeigu jie nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Be to, tokie projektai yra gerokai sunkiau nukopijuojami“, – kalbėjo p. Vileniškienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 1

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
19:03
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau