„Eurovaistinės“ sveikatos milijonieriai – žvilgsnis kitu kampu

Publikuota: 2019-03-04
Stop kadras reklamoje.
Stop kadras reklamoje.

„Eurovaistinė“ pavasarį pradeda su nauja įvaizdine rinkodaros kampanija „Sveikatos milijonieriai“. Bandymas jautriomis ir tikromis istorijomis užsitarnauti vartotojų dėmesį, – pastaruoju metu vis dažniau sutinkama prekių ženklų strategija.

„Tiek visuomenės apklausų, tiek ir įvairių tarptautinių organizacijų įvertinimai rodo, kad Lietuvoje sveikata žmonės dažniausiai rūpinasi tik tada, kai ji jau labai rimtai sustreikuoja. Mažai žmonių sveikatą, apskritai, suvokia kaip turtą, kaip svarbiausią dalyką, kurio netekus, visa kita nublanksta“, – kalba Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė.

Ji pasakoja, kad reklaminio klipo pagrindas – trys tikros žmonių istorijos, tikri išgyvenimai ir patirtis, kuri šiandien jiems leidžia teigti, kad jie iš tiesų yra sveikatos milijonieriai.

nuotrauka::1

Kampanija ir reklaminis klipas yra pirmas „Eurovaistinės“ projektas su nauja kūrybine agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Reklamoje besisukančios istorijos iliustruoja, kaip dažnai tik netekę sveikatos, po rimtų ligų ar skaudžių įvykių, mes suvokiame, kad didžiausias turtas – mūsų sveikata. Su šia kampanija norime paskatinti žmones nelaukti nerimą keliančių ženklų, rūpintis sveikata ir būti tikrais sveikatos milijonieriais“, – kviečia p. Gumauskienė.

Reklaminis klipas yra tik dalis kampanijos, ją lydės ir specialus sveikatos testas visuomenei, kur „Eurovaistinė“ kvies įsivertinti, kiek žmogus gali save vadinti sveikatos milijonieriumi. Šį testą sudaryti padėjo profesorius Rimantas Stukas ir šeimos gydytoja Daiva Makaravičienė.

Netradiciniai žingsniai

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ 2017 m. rudenį vietoj tradicinės reklamos kampanijos taip pat rinkosi socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“, o jį pradėjo nuo savo darbuotojų, įmonės viduje.

Buvo nufilmuotos 5 darbuotojų savanorių istorijos, kuriose jie pasakojo apie sau jautrius dalykus.Vėliau pasirodė dar trys klipai, kuriuose pasirinkti žmonės dalijosi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas, prabilęs jam skaudžia tema.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, tuokart VŽ teigė, kad imtis tokių projektų įkvėpia visuomenės spaudimas: prekių ženklai, jeigu jie nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Be to, tokie projektai yra gerokai sunkiau nukopijuojami“, – kalbėjo p. Vileniškienė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„15min“ startuoja su mokamu turiniu

Portalas „15min“ startuoja su mokamo turinio naujienomis, kurios žymimos ženklu „15MAX“.

Rinkodara
12:58
Geriausiai aptarnaujantis restoranas – „Grill London“ 6

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus aptarnaujantys restoranai Lietuvoje – „Grill London“,...

Rinkodara
07:58
M. Katkus: matėme ne vieną laikinąjį premjerą, turėjusį daugiau įtakos nei šiandien S. Skvernelis 9

Daugelis ekspertų teigiamai atsiliepia apie pirmuosius kelis Vyriausybės veiklos metus ir kritika palydi...

Rinkodara
2019.12.15
Žinomumą lengviau pelnyti žmogui, ne prekės ženklui

Daug verslo įkūrėjų slepiasi už savo bendrovių, tačiau vartotojai labiau reaguoja į prekės ženklus, labiau...

Gazelė
2019.12.14
„Facebook“ skirs 130 mln. USD nepriklausomai turinio valdymo tarybai sukurti

„Facebook“ skirs 130 mln. USD sukurti nepriklausomą turinio kontrolės tarybą, kurią sudarys asmenys,...

Paslaugos
2019.12.13
VVTAT tarp influencerių pliusą deda A. Jagelavičiūtei ir N. Bierancui 1

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paskelbė rekomendacines gaires, kurios reglamentuos...

Rinkodara
2019.12.13
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 2

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau