„Arimex“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-02-25
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Riešutų ir džiovintų vaisių platintoja UAB „Arimex“ pradeda bendradarbiavimą su integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

„2019 m. planuojame išleisti kelis naujus prekių ženklus, taip pat atnaujinti dalį esamų, tad ieškojome komunikacijos partnerių, galinčių plėsti vartotojų rinką ir kūrybiškai pristatyti tiek garsiausius mūsų produktus, tiek naujoves. „vipcommunications“ pateiktos įžvalgos bei numatyta strategija tiksliausiai atitiko tai, kokį įvaizdį norime kurti socialiniuose tinkluose“, – išplatintame pranešime cituojama Audronė Viliūtė, „Arimex“ rinkodaros vadybininkė.

Iki šiol „Arimex“ dirbo su socialinių tinklų agentūra „Socialus marketingas“.

TAIP PAT SKAITYKITE:

„Arimex“ įkūrėjas A. Jurskis: jau nebesvarbu, ar įmonė uždirbs 4, ar 6 mln. Eur

„Vis daugiau kompanijų bei prekių ženklų prioritetą teikia būtent komunikacijai socialiniuose tinkluose. Todėl didesnę svarbą įgauna gebėjimas ne tiesiog kurti turinį, bet tai daryti remiantis aiškia strategija bei situacijos analize. Džiaugiamės , kad mūsų investicijos į skaitmeninės komunikacijos komandą atsipirko ir vis daugiau klientų patiki savo socialinių tinklų komunikaciją mums“, – kalba Monika Šimkevičiūtė, „vipcommunications“ skaitmeninės komunikacijos komandos vadovė.

Pastarajai ši partnerystė žymi prisitaikymą prie pasikeitusių rinkos poreikių – „Arimex“ tampa didžiausiu agentūros klientu, dirbančiu tik su socialinių tinklų skyriumi.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų: „Swedbank“, „Iki“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.

Nuo 1991 m. Lietuvoje veikianti „Arimex“ siūlo gausų džiovintų vaisių, uogų, riešutų ir jų mišinių asortimentą. VŽ rašė, kad „Arimex“ investuoja į plėtrą – naujiems pajėgumams bendrovė šiemet planuoja skirti 3,5 mln. Eur. Bendrovė planuoja įsigyti naujus optinius rūšiuoklius, pasterizacijos proceso užtikrinimo įrenginius, papildomą fasavimo įrangą.

Praėjusiais metais savo pardavimo pajamas iki 51,2 mln. Eur auginusi bendrovė turi tikslą 2022 m. pasiekti 100 mln. Eur apyvartą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
13:09
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02
Koks e. parduotuvės dizainas pritraukia lankytojų

E. parduotuvė gali atrodyti profesionaliai, turėti garantijų ženkliukų, rekomendacijų, tačiau tai dar...

Gazelė
2019.11.01
„Iki“ nutraukia sutartį su „vipcommunications“

Prekybos tinklas „Iki“ nutraukia sutartį su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Viešosios informacijos...

Rinkodara
2019.10.31
„Twitter“ uždraudė politinę reklamą

„Twitter“ uždraudė savo tinkle bet kokią politinę reklamą visame pasaulyje, argumentuodamas, kad tokių...

Verslo aplinka
2019.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau