„Arimex“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-02-25
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Riešutų ir džiovintų vaisių platintoja UAB „Arimex“ pradeda bendradarbiavimą su integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“.

„2019 m. planuojame išleisti kelis naujus prekių ženklus, taip pat atnaujinti dalį esamų, tad ieškojome komunikacijos partnerių, galinčių plėsti vartotojų rinką ir kūrybiškai pristatyti tiek garsiausius mūsų produktus, tiek naujoves. „vipcommunications“ pateiktos įžvalgos bei numatyta strategija tiksliausiai atitiko tai, kokį įvaizdį norime kurti socialiniuose tinkluose“, – išplatintame pranešime cituojama Audronė Viliūtė, „Arimex“ rinkodaros vadybininkė.

Iki šiol „Arimex“ dirbo su socialinių tinklų agentūra „Socialus marketingas“.

TAIP PAT SKAITYKITE:

„Arimex“ įkūrėjas A. Jurskis: jau nebesvarbu, ar įmonė uždirbs 4, ar 6 mln. Eur

„Vis daugiau kompanijų bei prekių ženklų prioritetą teikia būtent komunikacijai socialiniuose tinkluose. Todėl didesnę svarbą įgauna gebėjimas ne tiesiog kurti turinį, bet tai daryti remiantis aiškia strategija bei situacijos analize. Džiaugiamės , kad mūsų investicijos į skaitmeninės komunikacijos komandą atsipirko ir vis daugiau klientų patiki savo socialinių tinklų komunikaciją mums“, – kalba Monika Šimkevičiūtė, „vipcommunications“ skaitmeninės komunikacijos komandos vadovė.

Pastarajai ši partnerystė žymi prisitaikymą prie pasikeitusių rinkos poreikių – „Arimex“ tampa didžiausiu agentūros klientu, dirbančiu tik su socialinių tinklų skyriumi.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų: „Swedbank“, „Iki“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.

Nuo 1991 m. Lietuvoje veikianti „Arimex“ siūlo gausų džiovintų vaisių, uogų, riešutų ir jų mišinių asortimentą. VŽ rašė, kad „Arimex“ investuoja į plėtrą – naujiems pajėgumams bendrovė šiemet planuoja skirti 3,5 mln. Eur. Bendrovė planuoja įsigyti naujus optinius rūšiuoklius, pasterizacijos proceso užtikrinimo įrenginius, papildomą fasavimo įrangą.

Praėjusiais metais savo pardavimo pajamas iki 51,2 mln. Eur auginusi bendrovė turi tikslą 2022 m. pasiekti 100 mln. Eur apyvartą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau