Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje

Publikuota: 2019-02-20
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Savo kandidatūrą Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai gali teikti patys arba juos turėtų rekomenduoti įmonės vadovai bei kolegos. Paraiškas galima pildyti iki vasario 28 d.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“  direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

[infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

Algirdas Juozapavičius, „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“, UAB „Light Conversion“ direktorius, teigia, kad rinkodaros vadovas padeda priimti efektyvesnius sprendimus verslo tikslų įgyvendinimui.

„Rinkodaros vadovo rolė prasideda nuo strateginių klausimų: įmonės, produktų ir prekės ženklo pozicionavimo, korporatyvinės įmonės kultūros formavimo, socialinės atsakomybės politikos ir seka iki komunikacijos bei rinkodaros. Bet kurioje šiuolaikinėje, dinamiškoje ir atviroje pokyčiams organizacijoje vis didesnę svarbą atlieka viena iš rinkodaros sudedamųjų – komunikacija“, – pabrėžia p. Juozapavičius.

Savo ruožtu Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

nuotrauka::1

„Didėjantis dalyvaujančių „Metų CMO“ rinkimuose rinkodaros vadovų skaičius rodo, kad ši pozicija tvirtėja organizacijose, o patys rinkodaros vadovai vis labiau pasitiki pasiektais rezultatais. Savo ruožtu, konkursas – galimybė sustoti ir įsivertinti nuveiktus darbus, savo paties kaip vadovo augimą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, kviesdama dalyvauti ne tik skirtingų sektorių įmonių atstovus, bet ir viešųjų įstaigų rinkodaros vadovus.

Praėjusių metų CMO Mindaugas Savickas, komisijos narys, teigia, gautas laimėjimas buvo ir didelė atsakomybė, privertusi dar kartą pergalvoti, kiek atsakingai bendrovėje naudojami turimi rinkodaros įrankiai, kokią įtaką jų komunikacija daro visuomenei.

„Rinkodaros vaidmuo įmonėje – strateginis. Komunikacija yra tik mažoji CMO darbo dalis. Rinkodaros vadovas kartu su CEO užduoda toną ir viziją, kur link turi judėti įmonė“, – kalba p. Savickas.

Į finalą patekusių TOP10 nominantų bus paskelbti per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT‘19“ kovo 6 d., o šių metų nugalėtojas paaiškės „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“ kovo 21 d.

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki vasario 28 d.

Paraišką atsisiųsti ir užpildyti galite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

U. Neniškytė: laimę lemia dopamino ir dar trijų elementų balansas Premium 7

Laimė susideda iš skirtingų komponentų: atpildo, atitinkančio mūsų lūkesčius, pasiekiamų tikslų, džiugesio ir...

Rinkodara
2019.07.23
PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
2019.07.23
„Sanitex“ turi naują vadovą 3

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
2019.07.23
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 2

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 6

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau