Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje

Publikuota: 2019-02-20
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Savo kandidatūrą Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai gali teikti patys arba juos turėtų rekomenduoti įmonės vadovai bei kolegos. Paraiškas galima pildyti iki vasario 28 d.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“  direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

[infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

Algirdas Juozapavičius, „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“, UAB „Light Conversion“ direktorius, teigia, kad rinkodaros vadovas padeda priimti efektyvesnius sprendimus verslo tikslų įgyvendinimui.

„Rinkodaros vadovo rolė prasideda nuo strateginių klausimų: įmonės, produktų ir prekės ženklo pozicionavimo, korporatyvinės įmonės kultūros formavimo, socialinės atsakomybės politikos ir seka iki komunikacijos bei rinkodaros. Bet kurioje šiuolaikinėje, dinamiškoje ir atviroje pokyčiams organizacijoje vis didesnę svarbą atlieka viena iš rinkodaros sudedamųjų – komunikacija“, – pabrėžia p. Juozapavičius.

Savo ruožtu Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

nuotrauka::1

„Didėjantis dalyvaujančių „Metų CMO“ rinkimuose rinkodaros vadovų skaičius rodo, kad ši pozicija tvirtėja organizacijose, o patys rinkodaros vadovai vis labiau pasitiki pasiektais rezultatais. Savo ruožtu, konkursas – galimybė sustoti ir įsivertinti nuveiktus darbus, savo paties kaip vadovo augimą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, kviesdama dalyvauti ne tik skirtingų sektorių įmonių atstovus, bet ir viešųjų įstaigų rinkodaros vadovus.

Praėjusių metų CMO Mindaugas Savickas, komisijos narys, teigia, gautas laimėjimas buvo ir didelė atsakomybė, privertusi dar kartą pergalvoti, kiek atsakingai bendrovėje naudojami turimi rinkodaros įrankiai, kokią įtaką jų komunikacija daro visuomenei.

„Rinkodaros vaidmuo įmonėje – strateginis. Komunikacija yra tik mažoji CMO darbo dalis. Rinkodaros vadovas kartu su CEO užduoda toną ir viziją, kur link turi judėti įmonė“, – kalba p. Savickas.

Į finalą patekusių TOP10 nominantų bus paskelbti per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT‘19“ kovo 6 d., o šių metų nugalėtojas paaiškės „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“ kovo 21 d.

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki vasario 28 d.

Paraišką atsisiųsti ir užpildyti galite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilniaus paukštynas“ atnaujino prekės ženklą 2

Lietuviškos vištienos gamintojas „Vilniaus paukštynas“ atnaujino savo prekės ženklą.

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus