Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje

Publikuota: 2019-02-20
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Savo kandidatūrą Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai gali teikti patys arba juos turėtų rekomenduoti įmonės vadovai bei kolegos. Paraiškas galima pildyti iki vasario 28 d.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“  direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

[infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

Algirdas Juozapavičius, „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“, UAB „Light Conversion“ direktorius, teigia, kad rinkodaros vadovas padeda priimti efektyvesnius sprendimus verslo tikslų įgyvendinimui.

„Rinkodaros vadovo rolė prasideda nuo strateginių klausimų: įmonės, produktų ir prekės ženklo pozicionavimo, korporatyvinės įmonės kultūros formavimo, socialinės atsakomybės politikos ir seka iki komunikacijos bei rinkodaros. Bet kurioje šiuolaikinėje, dinamiškoje ir atviroje pokyčiams organizacijoje vis didesnę svarbą atlieka viena iš rinkodaros sudedamųjų – komunikacija“, – pabrėžia p. Juozapavičius.

Savo ruožtu Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

nuotrauka::1

„Didėjantis dalyvaujančių „Metų CMO“ rinkimuose rinkodaros vadovų skaičius rodo, kad ši pozicija tvirtėja organizacijose, o patys rinkodaros vadovai vis labiau pasitiki pasiektais rezultatais. Savo ruožtu, konkursas – galimybė sustoti ir įsivertinti nuveiktus darbus, savo paties kaip vadovo augimą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, kviesdama dalyvauti ne tik skirtingų sektorių įmonių atstovus, bet ir viešųjų įstaigų rinkodaros vadovus.

Praėjusių metų CMO Mindaugas Savickas, komisijos narys, teigia, gautas laimėjimas buvo ir didelė atsakomybė, privertusi dar kartą pergalvoti, kiek atsakingai bendrovėje naudojami turimi rinkodaros įrankiai, kokią įtaką jų komunikacija daro visuomenei.

„Rinkodaros vaidmuo įmonėje – strateginis. Komunikacija yra tik mažoji CMO darbo dalis. Rinkodaros vadovas kartu su CEO užduoda toną ir viziją, kur link turi judėti įmonė“, – kalba p. Savickas.

Į finalą patekusių TOP10 nominantų bus paskelbti per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT‘19“ kovo 6 d., o šių metų nugalėtojas paaiškės „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“ kovo 21 d.

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki vasario 28 d.

Paraišką atsisiųsti ir užpildyti galite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
11:04
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 22

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau