Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje

Publikuota: 2019-02-20
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų CMO apdovanojimai 2018m. Mindaugas Savickas, 2018 m. nugalėtojas ir Aurelija Kazlauskienė, laurus skynusi 2017 m. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.

Savo kandidatūrą Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai gali teikti patys arba juos turėtų rekomenduoti įmonės vadovai bei kolegos. Paraiškas galima pildyti iki vasario 28 d.

Nugalėtoją išrinks rinkimų komisija, kurią šiais metais sudaro Mindaugas Savickas, „Metų CMO 2018“, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, taip pat „Metų CEO 2018“ Algirdas Juozapavičius, UAB „Light Conversion“  direktorius, „Jaunasis metų CEO 2018“ Artūras Salda, Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas, Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė ir 7 LiMA valdybos nariai.

[infogram id="9fb0d443-e9f8-46ad-94cd-df0f432cbfeb" prefix="aH1" format="interactive" title="Rinkodara_CMO"]

Algirdas Juozapavičius, „Verslo žinių“ renkamas „Metų CEO 2018“, UAB „Light Conversion“ direktorius, teigia, kad rinkodaros vadovas padeda priimti efektyvesnius sprendimus verslo tikslų įgyvendinimui.

„Rinkodaros vadovo rolė prasideda nuo strateginių klausimų: įmonės, produktų ir prekės ženklo pozicionavimo, korporatyvinės įmonės kultūros formavimo, socialinės atsakomybės politikos ir seka iki komunikacijos bei rinkodaros. Bet kurioje šiuolaikinėje, dinamiškoje ir atviroje pokyčiams organizacijoje vis didesnę svarbą atlieka viena iš rinkodaros sudedamųjų – komunikacija“, – pabrėžia p. Juozapavičius.

Savo ruožtu Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

nuotrauka::1

„Didėjantis dalyvaujančių „Metų CMO“ rinkimuose rinkodaros vadovų skaičius rodo, kad ši pozicija tvirtėja organizacijose, o patys rinkodaros vadovai vis labiau pasitiki pasiektais rezultatais. Savo ruožtu, konkursas – galimybė sustoti ir įsivertinti nuveiktus darbus, savo paties kaip vadovo augimą“, – teigia Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, kviesdama dalyvauti ne tik skirtingų sektorių įmonių atstovus, bet ir viešųjų įstaigų rinkodaros vadovus.

Praėjusių metų CMO Mindaugas Savickas, komisijos narys, teigia, gautas laimėjimas buvo ir didelė atsakomybė, privertusi dar kartą pergalvoti, kiek atsakingai bendrovėje naudojami turimi rinkodaros įrankiai, kokią įtaką jų komunikacija daro visuomenei.

„Rinkodaros vaidmuo įmonėje – strateginis. Komunikacija yra tik mažoji CMO darbo dalis. Rinkodaros vadovas kartu su CEO užduoda toną ir viziją, kur link turi judėti įmonė“, – kalba p. Savickas.

Į finalą patekusių TOP10 nominantų bus paskelbti per konferenciją „LiMA CMO SUMMIT‘19“ kovo 6 d., o šių metų nugalėtojas paaiškės „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“ kovo 21 d.

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos. Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki vasario 28 d.

Paraišką atsisiųsti ir užpildyti galite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 3

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
15:24
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
12:00
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
05:45
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
„Modus Group“ energetikos verslą telkia po vienu prekės ženklu

Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“ atsinaujinančios energetikos veiklas telkia po vienu prekės ženklu...

Rinkodara
2020.01.14
Tarp dažniausių pažeidėjų – žaislų importuotojai ir platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų...

Prekyba
2020.01.13
„Rimi Baltic“ stabdo produkcijos pirkimą iš „Grigeo“ 15

Remdamasi Lietuvos teisėsaugos institucijų ir pačios „Grigeo“ patvirtinta informacija apie neteisėtus...

Prekyba
2020.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau