„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti

Publikuota: 2019-02-19

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą verslininkams. Šią savaitę pradėtas burti „Žalgirio“ verslo klubas, kurio pirmasis renginys „Verslo akseleravimo vakaras“ įvyks jau kovo 14 d. – jis bus surengtas prieš pat Eurolygos rungtynes „Žalgirio“ arenoje. 

„Žalgirio“ verslo klubo tikslas – suburti komandos verslo klientus ir sudaryti jiems galimybes augti mezgant naudingus santykius susitikimuose bei skaitmeninėje erdvėje, ieškant bendradarbiavimo variantų, klausantis vertingų pranešimų ir verslo įžvalgų bei turiningai leisti laisvalaikį ir stiprinti savo sveikatą.

Įsiklausė į verslininkų norus

„Kauno „Žalgiris“ turi ilgametes bendravimo su verslo atstovais tradicijas. „Žalgirio“ arenoje veikiančio „Audi“ klubo narių apklausa parodė, kad komandos gerbėjams ir rėmėjams, verslų vadovams ir savininkams būtų naudinga ir daugiau renginių, – pasakoja Unė Marija Jurkštaitė, Kauno „Žalgirio“ verslo vystymo vadovė. – Iš visų atsakiusiųjų net 85% pareiškė, kad jiems būtų naudinga ir įdomu dalyvauti „Žalgirio“ verslo klubo veikloje. Beje, daugiau kaip pusė atsakiusiųjų klubo veikloje norėtų dalyvauti bent kartą per mėnesį, beveik ketvirtadalis – du kartus per mėnesį, o maždaug po dešimtadalį – kas savaitę arba kartą per ketvirtį.“

Apibendrinus apklausos rezultatus paaiškėjo, kad verslo klube labiausia norima gauti naudingos informacijos: su bendraminčiais klausytis specialistų pranešimų aktualiomis temomis ir dalyvauti jų rengiamuose mokymuose, o taip pat planuojama užmegzti prasmingų ir naudingų kontaktų, dalyvauti bendruose sporto ir laisvalaikio užsiėmimuose.

„Atsižvelgdami į šiuos pageidavimus ir planuojame verslo klubo veiklą, – planus dėlioja p. Jurkštaitė. – Pirmajame renginyje –„Verslo akseleravimo vakare“ – pranešimus skaitys ir savo žiniomis dalinsis įvairų sričių atstovai: Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas, koučingo bei konsultacijų specialistas Povilas Petrauskas, aktorius, režisierius, laidų vedėjas Andrius Žiurauskas, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius Saulius Petravičius. Pranešėjai pasidalins žiniomis ir patirtimi, kuri įkvėps kiekvieną vadovą naujoms idėjoms ir iššūkiams darbe.“

Vienintelis Lietuvoje

„Žalgirio“ verslo klubas  – unikalus ir vienintelis toks projektas Lietuvoje. Jis sukurtas atsižvelgus į tai, kad vis daugiau verslo vadovų ir savininkų supranta, kokią reikšmę verslui turi užmegzti tinkami kontaktai ir palaikomi bei plėtojami kolegiški santykiai, o taip pat neformalus bendravimas stiprių krepšinio emocijų persmelktoje aplinkoje. Kauno „Žalgiris“ ir „Žalgirio“ arena jau dabar yra daugiau kaip 300 įvairių įmonių susitikimo vieta, tad patekus į jų akiratį ir tapus vieno stipriausio šalyje prekės ženklo partneriu reiškia dinamiškai plėtoti dalykinius santykius ir verslą.

Į verslo klubą – tiesioginiams kontaktams su Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos verslo klientų būriu – planuojama pritraukti ne mažiau kaip 250 įmonių ir organizacijų. Šio klubo nariai turės galimybę ir patys prisistatyti savo bendraminčiams įvairiuose renginiuose, taip pat bus sudaryta galimybė integruoti prekės ženklą verslo segmentui skirtuose renginiuose bei arenos erdvėse.

Narystė „Žalgirio“ verslo klube yra nemokama esamiems „Audi“ klubo nariams, taip pat besinuomojantiems VIP ložes ir VIP parketinių vietų savininkams. Neturintys abonementų į kiekvieną „Verslo akseleravimo“ renginį galės įsigyti ribotą kiekį bilietų svečiams. Su šiuo bilietu bus galima apsilankyti pranešimuose prieš rungtynes ir vėliau stebėti rungtynes Verslo klubo VIP ložėje.

„Ilgametė mūsų bendravimo su verslo atstovais patirtis rodo, kad „Žalgirio“ suburti verslininkai sugeba puikiai pasinaudoti jiems sudarytomis galimybėmis plėtoti verslą ir užmegzti naudingus santykius, – teigi p. Jurkštaitė. – Tad teigiamos emocijos bendraujant su bendraminčiais ir kolegomis, dalyvaujant laisvalaikio renginiuose ir stebint aukščiausio lygio krepšinio rungtynes – gali tapti ne tik malonumu, bet ir naudinga investicija į savo verslą.„

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su „vipcommunications“, „Swedbank“ nepratęsė sutarties 9

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „vipcommunications“, o...

Vadyba
11:58
„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje Premium 30

Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo...

Paslaugos
2019.07.03
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros...

Rinkodara
2019.07.01
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 23

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau