„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti

Publikuota: 2019-02-19

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą verslininkams. Šią savaitę pradėtas burti „Žalgirio“ verslo klubas, kurio pirmasis renginys „Verslo akseleravimo vakaras“ įvyks jau kovo 14 d. – jis bus surengtas prieš pat Eurolygos rungtynes „Žalgirio“ arenoje. 

„Žalgirio“ verslo klubo tikslas – suburti komandos verslo klientus ir sudaryti jiems galimybes augti mezgant naudingus santykius susitikimuose bei skaitmeninėje erdvėje, ieškant bendradarbiavimo variantų, klausantis vertingų pranešimų ir verslo įžvalgų bei turiningai leisti laisvalaikį ir stiprinti savo sveikatą.

Įsiklausė į verslininkų norus

„Kauno „Žalgiris“ turi ilgametes bendravimo su verslo atstovais tradicijas. „Žalgirio“ arenoje veikiančio „Audi“ klubo narių apklausa parodė, kad komandos gerbėjams ir rėmėjams, verslų vadovams ir savininkams būtų naudinga ir daugiau renginių, – pasakoja Unė Marija Jurkštaitė, Kauno „Žalgirio“ verslo vystymo vadovė. – Iš visų atsakiusiųjų net 85% pareiškė, kad jiems būtų naudinga ir įdomu dalyvauti „Žalgirio“ verslo klubo veikloje. Beje, daugiau kaip pusė atsakiusiųjų klubo veikloje norėtų dalyvauti bent kartą per mėnesį, beveik ketvirtadalis – du kartus per mėnesį, o maždaug po dešimtadalį – kas savaitę arba kartą per ketvirtį.“

Apibendrinus apklausos rezultatus paaiškėjo, kad verslo klube labiausia norima gauti naudingos informacijos: su bendraminčiais klausytis specialistų pranešimų aktualiomis temomis ir dalyvauti jų rengiamuose mokymuose, o taip pat planuojama užmegzti prasmingų ir naudingų kontaktų, dalyvauti bendruose sporto ir laisvalaikio užsiėmimuose.

„Atsižvelgdami į šiuos pageidavimus ir planuojame verslo klubo veiklą, – planus dėlioja p. Jurkštaitė. – Pirmajame renginyje –„Verslo akseleravimo vakare“ – pranešimus skaitys ir savo žiniomis dalinsis įvairų sričių atstovai: Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas, koučingo bei konsultacijų specialistas Povilas Petrauskas, aktorius, režisierius, laidų vedėjas Andrius Žiurauskas, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius Saulius Petravičius. Pranešėjai pasidalins žiniomis ir patirtimi, kuri įkvėps kiekvieną vadovą naujoms idėjoms ir iššūkiams darbe.“

Vienintelis Lietuvoje

„Žalgirio“ verslo klubas  – unikalus ir vienintelis toks projektas Lietuvoje. Jis sukurtas atsižvelgus į tai, kad vis daugiau verslo vadovų ir savininkų supranta, kokią reikšmę verslui turi užmegzti tinkami kontaktai ir palaikomi bei plėtojami kolegiški santykiai, o taip pat neformalus bendravimas stiprių krepšinio emocijų persmelktoje aplinkoje. Kauno „Žalgiris“ ir „Žalgirio“ arena jau dabar yra daugiau kaip 300 įvairių įmonių susitikimo vieta, tad patekus į jų akiratį ir tapus vieno stipriausio šalyje prekės ženklo partneriu reiškia dinamiškai plėtoti dalykinius santykius ir verslą.

Į verslo klubą – tiesioginiams kontaktams su Kauno „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos verslo klientų būriu – planuojama pritraukti ne mažiau kaip 250 įmonių ir organizacijų. Šio klubo nariai turės galimybę ir patys prisistatyti savo bendraminčiams įvairiuose renginiuose, taip pat bus sudaryta galimybė integruoti prekės ženklą verslo segmentui skirtuose renginiuose bei arenos erdvėse.

Narystė „Žalgirio“ verslo klube yra nemokama esamiems „Audi“ klubo nariams, taip pat besinuomojantiems VIP ložes ir VIP parketinių vietų savininkams. Neturintys abonementų į kiekvieną „Verslo akseleravimo“ renginį galės įsigyti ribotą kiekį bilietų svečiams. Su šiuo bilietu bus galima apsilankyti pranešimuose prieš rungtynes ir vėliau stebėti rungtynes Verslo klubo VIP ložėje.

„Ilgametė mūsų bendravimo su verslo atstovais patirtis rodo, kad „Žalgirio“ suburti verslininkai sugeba puikiai pasinaudoti jiems sudarytomis galimybėmis plėtoti verslą ir užmegzti naudingus santykius, – teigi p. Jurkštaitė. – Tad teigiamos emocijos bendraujant su bendraminčiais ir kolegomis, dalyvaujant laisvalaikio renginiuose ir stebint aukščiausio lygio krepšinio rungtynes – gali tapti ne tik malonumu, bet ir naudinga investicija į savo verslą.„

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
12:26
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 3

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
05:45
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
08:01
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 1

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
Už puodelį su Mumių slėnio gyventojų atvaizdais – per 6.000 Eur

Unikalus puodelis su Filifjonkos ir jos draugių – garsiųjų knygų apie trolius Mumius autorės suomių rašytojos...

Verslo aplinka
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau