„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus

Publikuota: 2019-02-15
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų kvietimų moterims akcija, nors ir siekė gero tikslo, prieštaravo įstatymams.

Tyrimą tarnyba pradėjo gavusi skundą dėl pernai gruodį galiojusios akcijos. Organizatoriai išskyrė 300 specialių nemokamų kvietimų („Diversity Pass“) tik moterims, taip siekdami paskatinti lyčių įvairovę technologijų ir inovacijų srityse.

Pirmieji 300 asmenų, perkančių „Login“ bilietus „Standart Pass“ ir „Premium Pass“, turėjo gauti po nemokamą „Diversity Pass“ bilietą. Juo į renginį galės patekti tik moterys, kurias pakvies bilieto pirkėjai.

Konferencijos „Login“ direktorė teigė, kad analizuodami kelerių pastarųjų metų renginio auditorijos statistiką bei tyrimus organizatoriai pastebėjo, kad dalyvių vyrų procentas yra daug didesnis nei dalyvių moterų.

„Tai buvo impulsas pasidomėti lyčių lygybės padėtimi Lietuvos įmonėse, ypač IT ir technologijų sektoriuose. „Diversity“ iniciatyva siekiama prisidėti prie jau vykstančių dialogų apie lyčių atskirties mažinimą technologijų srityje, neutralaus, lyčių požiūriu, darbo vertinimo ir atlyginimo siekio, ir dar aktyvesnę moterų integraciją į technologijų sritį, kuri globaliu požiūriu vis dar yra itin vyriška“, – tarnybos išplatintame pranešime cituojami „Login“ organizatoriai, UAB "Small Talk Ideas" .

Netinkamos priemonės

Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymas numato, kad paslaugų teikėjai privalo užtikrinti vienodas sąlygas įsigyti paslaugas bei jomis naudotis nediskriminuojant asmenų dėl jų lyties. Šis įstatymas numato ir išimtį. Paslaugos teikimas tik vienos lyties asmenims yra pateisinamas, kai teisėto tikslo siekiama tinkamomis ir būtinomis priemonėmis.

Lygių galimybių kontrolierė Agneta Skardžiuvienė teigia, šiuo atveju tikslas paskatinti moterų integraciją į technologijų sritį yra teisėtas, tačiau taikomos priemonės nepagrįstai riboja kitų asmenų, šiuo atveju vyrų, teises. Be to, nėra aišku, kaip nemokamų bilietų suteikimas moterims pagerins lyčių lygybės situaciją technologijų sektoriuje.

Lygių galimybių kontrolierė atkreipė dėmesį ir į aplinkybę, kad dalis rezervuotų vietų gali likti neužimtos apribojant galimybes bilietus į šias vietas įsigyti ne tik vyrams, bet ir moterims, kurios nebus pakviestos.

„Konferencijos organizatorių tikslas į technologijų ir inovacijų sektorių pritraukti daugiau moterų yra labai sveikintinas. Tačiau siekiant šio tikslo „Login“ organizatoriams siūlau pasirinkti kitas priemones, nukreiptas į motyvuotas moteris, kurioms dalyvavimas konferencijoje atneštų realios ir neabejotinos naudos“, – apibendrina sprendimą p. Skardžiuvienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 9

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
2019.04.25
„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
2019.04.25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
2019.04.25
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 27

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau