„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2019-02-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos konkursą laimėjo „Socialus marketingas“.

Agnė Brukštaitė-Fominienė, „Aprangos“ grupės rinkodaros vadovė, pasakojo, jog laimėtoją nulėmė patirtis, kompetencija ir sutapęs požiūris į ilgalaikę strategiją.

„Turime 180 parduotuvių trijose Baltijos šalyse, o jų asortimente – keli šimtai prekių ženklų. Darbo dinamika didžiulė, tad privalome būti tikri, kad mūsų komunikacija yra grįsta karščiausiomis tendencijomis bei ilgalaike strategija“, – išplatintame pranešime cituojama p. Brukštaitė-Fominienė. 

Arijus Žakas, skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios agentūros „Socialus marketingas“ vadovas, pripažįsta, kad šis konkursas agentūrai buvo vienas geidžiamiausių.

„Žinome „Aprangos“ grupės ambicijas, visa komanda yra pasirengusi. Be to, labai vertinu klientus, kurie priima mus kaip partnerius, o ne vykdytojus, ir visais būdais sieksime pateisinti mums rodomą pasitikėjimą bei pranokti lūkesčius“, – teigia p. Žakas.

„Socialiame marketinge“ dirba 28 skaitmeninės komunikacijos specialistai, o tarp klientų – tokie prekių ženklai kaip „Jacobs“, „Huawei“, „Mentos“, „Neste“ ir kiti.

40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų nuo 2015 m. vidurio priklauso UAB „Publicum Group“.

Žiniasklaidos planavimo paslaugas „Aprangos“ grupei ir toliau teiks „Inspired UM“ agentūra.

Pagal pardavimus antroje vietoje Lietuvoje besirikiuojanti mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė H&M su komunikacijos agentūmis nedirba, prekybininkės rinkodaros skyrius bendradarbiauja tik su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 2

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
08:04
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 1

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau