Smulkiųjų rinkodaros tendencijos: mikroinfluencerių transliacijos

Publikuota: 2019-01-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Gabija Sabaliauskaitė

Turinio rinkodarai neapleidžiant savo pozicijų, smulkiesiems verslininkams patariama pasitelkti influencerius – nuomonės lyderius. Turintiesiems ribotą biudžetą, verta atsigręžti į nišinius mikroinfluencerius, turinčius 1.000–10.000 sekėjų ne tik dėl to, kad jų įkainiai įkandamesni, bet ir dėl didesnio poveikio savo auditorijai.

„Entrepreneur.com“ pateikiamais skaičiavimais, 70% jų sekėjų reaguoja į jų skelbiamą turinį.

Laura Domarkė, rinkodaros agentūros „AdDrama“ direktorė ir bendraturtė, sako, kad mikroinfluencerių ir feisbuke vis populiarėjančių tiesioginių transliacijų derinimas gali būti įrankis verslui „sprogdinti internetą“ ir pasiekti geriausių rezultatų – tuo pat metu padidinti prekės ženklo žinomumą, jo paskyros populiarumą, vartotojų įsitraukimą ir pardavimus.

„Sujungti tiesiogines transliacijas ir mikroinfluencerius, kurie taupo verslo sąnaudas ir turi 5.000–10.000 sekėjų, galima paprastai. Pavyzdžiui, maisto produktų pardavėjas padaro tiesioginę transliaciją, kurioje mikroinfluenceris pasakoja apie konkretaus patiekalo gamybą ar tiesiog parodo, kaip atrodo jo šaldytuvo turinys. Auditorijai toks turinys įdomus, be to, jis tinka tiek verslo klientams, tiek vartotojams. Kita galimybė – drabužių pardavėjas gali dalytis transliacija, kurioje mikroinfluenceris pasakoja apie madingus rūbus, sezono spalvas ar batelių ir sijono derinimą“, – konkrečius pavyzdžius vardija p. Domarkė.

Populiariausi – vaizdo įrašai

Vaizdo įrašai išlieka populiariausias ir įdomiausias turinys, o daliai vartotojų pažįstamas veidas padeda pritraukti naujos prekės ženklo auditorijos.

Kaip ir kuriant bet kurį turinį, svarbu užtikrinti kokybę, tačiau p. Domarkės pateikiamus pavyzdžius įgyvendinti gerokai pigiau ir paprasčiau, nei, pavyzdžiui, nufilmuoti reklamą, kuri bus transliuojama per televiziją: galima apsieiti be studijos, užtenka geros vaizdo kameros telefone.

„Kokybė yra labai svarbi visai vaizdo medžiagai – ar tai vaizdo įrašas, ar dizainerio sukurtas darbas, ar fotografijos. Konkurencija auga, tad, jei anksčiau vartotojai atleisdavo už prastą, telefonu fotografuotų nuotraukų kokybę, dabar tai jau nepriimtina. Kuo jaunesnė auditorija, tuo aukštesnės kokybės ji reikalauja. Tačiau vartotojai mikroinfluencerių vis dar nepriima kaip mokamos paslaugos, tad jiems keliami reikalavimai visai kitokie nei tradicinei reklamai“, – nurodo p. Domarkė.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau