Smulkiųjų rinkodaros tendencijos: mikroinfluencerių transliacijos

Publikuota: 2019-01-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Gabija Sabaliauskaitė

Turinio rinkodarai neapleidžiant savo pozicijų, smulkiesiems verslininkams patariama pasitelkti influencerius – nuomonės lyderius. Turintiesiems ribotą biudžetą, verta atsigręžti į nišinius mikroinfluencerius, turinčius 1.000–10.000 sekėjų ne tik dėl to, kad jų įkainiai įkandamesni, bet ir dėl didesnio poveikio savo auditorijai.

„Entrepreneur.com“ pateikiamais skaičiavimais, 70% jų sekėjų reaguoja į jų skelbiamą turinį.

Laura Domarkė, rinkodaros agentūros „AdDrama“ direktorė ir bendraturtė, sako, kad mikroinfluencerių ir feisbuke vis populiarėjančių tiesioginių transliacijų derinimas gali būti įrankis verslui „sprogdinti internetą“ ir pasiekti geriausių rezultatų – tuo pat metu padidinti prekės ženklo žinomumą, jo paskyros populiarumą, vartotojų įsitraukimą ir pardavimus.

„Sujungti tiesiogines transliacijas ir mikroinfluencerius, kurie taupo verslo sąnaudas ir turi 5.000–10.000 sekėjų, galima paprastai. Pavyzdžiui, maisto produktų pardavėjas padaro tiesioginę transliaciją, kurioje mikroinfluenceris pasakoja apie konkretaus patiekalo gamybą ar tiesiog parodo, kaip atrodo jo šaldytuvo turinys. Auditorijai toks turinys įdomus, be to, jis tinka tiek verslo klientams, tiek vartotojams. Kita galimybė – drabužių pardavėjas gali dalytis transliacija, kurioje mikroinfluenceris pasakoja apie madingus rūbus, sezono spalvas ar batelių ir sijono derinimą“, – konkrečius pavyzdžius vardija p. Domarkė.

Populiariausi – vaizdo įrašai

Vaizdo įrašai išlieka populiariausias ir įdomiausias turinys, o daliai vartotojų pažįstamas veidas padeda pritraukti naujos prekės ženklo auditorijos.

Kaip ir kuriant bet kurį turinį, svarbu užtikrinti kokybę, tačiau p. Domarkės pateikiamus pavyzdžius įgyvendinti gerokai pigiau ir paprasčiau, nei, pavyzdžiui, nufilmuoti reklamą, kuri bus transliuojama per televiziją: galima apsieiti be studijos, užtenka geros vaizdo kameros telefone.

„Kokybė yra labai svarbi visai vaizdo medžiagai – ar tai vaizdo įrašas, ar dizainerio sukurtas darbas, ar fotografijos. Konkurencija auga, tad, jei anksčiau vartotojai atleisdavo už prastą, telefonu fotografuotų nuotraukų kokybę, dabar tai jau nepriimtina. Kuo jaunesnė auditorija, tuo aukštesnės kokybės ji reikalauja. Tačiau vartotojai mikroinfluencerių vis dar nepriima kaip mokamos paslaugos, tad jiems keliami reikalavimai visai kitokie nei tradicinei reklamai“, – nurodo p. Domarkė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
12:09
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 8

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau