Smulkiųjų rinkodaros tendencijos: mikroinfluencerių transliacijos

Publikuota: 2019-01-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Gabija Sabaliauskaitė

Turinio rinkodarai neapleidžiant savo pozicijų, smulkiesiems verslininkams patariama pasitelkti influencerius – nuomonės lyderius. Turintiesiems ribotą biudžetą, verta atsigręžti į nišinius mikroinfluencerius, turinčius 1.000–10.000 sekėjų ne tik dėl to, kad jų įkainiai įkandamesni, bet ir dėl didesnio poveikio savo auditorijai.

„Entrepreneur.com“ pateikiamais skaičiavimais, 70% jų sekėjų reaguoja į jų skelbiamą turinį.

Laura Domarkė, rinkodaros agentūros „AdDrama“ direktorė ir bendraturtė, sako, kad mikroinfluencerių ir feisbuke vis populiarėjančių tiesioginių transliacijų derinimas gali būti įrankis verslui „sprogdinti internetą“ ir pasiekti geriausių rezultatų – tuo pat metu padidinti prekės ženklo žinomumą, jo paskyros populiarumą, vartotojų įsitraukimą ir pardavimus.

„Sujungti tiesiogines transliacijas ir mikroinfluencerius, kurie taupo verslo sąnaudas ir turi 5.000–10.000 sekėjų, galima paprastai. Pavyzdžiui, maisto produktų pardavėjas padaro tiesioginę transliaciją, kurioje mikroinfluenceris pasakoja apie konkretaus patiekalo gamybą ar tiesiog parodo, kaip atrodo jo šaldytuvo turinys. Auditorijai toks turinys įdomus, be to, jis tinka tiek verslo klientams, tiek vartotojams. Kita galimybė – drabužių pardavėjas gali dalytis transliacija, kurioje mikroinfluenceris pasakoja apie madingus rūbus, sezono spalvas ar batelių ir sijono derinimą“, – konkrečius pavyzdžius vardija p. Domarkė.

Populiariausi – vaizdo įrašai

Vaizdo įrašai išlieka populiariausias ir įdomiausias turinys, o daliai vartotojų pažįstamas veidas padeda pritraukti naujos prekės ženklo auditorijos.

Kaip ir kuriant bet kurį turinį, svarbu užtikrinti kokybę, tačiau p. Domarkės pateikiamus pavyzdžius įgyvendinti gerokai pigiau ir paprasčiau, nei, pavyzdžiui, nufilmuoti reklamą, kuri bus transliuojama per televiziją: galima apsieiti be studijos, užtenka geros vaizdo kameros telefone.

„Kokybė yra labai svarbi visai vaizdo medžiagai – ar tai vaizdo įrašas, ar dizainerio sukurtas darbas, ar fotografijos. Konkurencija auga, tad, jei anksčiau vartotojai atleisdavo už prastą, telefonu fotografuotų nuotraukų kokybę, dabar tai jau nepriimtina. Kuo jaunesnė auditorija, tuo aukštesnės kokybės ji reikalauja. Tačiau vartotojai mikroinfluencerių vis dar nepriima kaip mokamos paslaugos, tad jiems keliami reikalavimai visai kitokie nei tradicinei reklamai“, – nurodo p. Domarkė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau