„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

Publikuota: 2019-01-18
Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

Pastaruosius kelerius metus vaistinių tinklas dirbo su reklamos agentūra „McCann Vilnius“.

Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė, teigia, kad vaistinių rinkoje konkurencija yra labai didelė, tad jų tikslas – gebėti kuo tiksliau, aiškiau pasakyti, kuo išsiskiria ir kokias naudas siūlo klientams.

„Esame dėkingi ligšioliniams partneriams, su kuriais dirbome nuo 2015 m. Per visą šį laiką kartu įgyvendinome daug originalių idėjų, įdomių socialinės atsakomybės projektų, pristatėme naują įvaizdžio kampaniją. Bet aplinka labai dinamiška. Jau pasiekėme tokį tašką, kai norisi viską įvertinti kitomis akimis ir surasti naujų kūrybos sprendimų. Naują reklamos agentūrą pasirinkome įvertinę jų patirtį, vykdomus projektus, įžvalgas. Viliamės, kad naujieji partneriai padės „Eurovaistinei“ išlikti matomai ir dar labiau atpažįstamai konkurencingoje rinkoje“, – kalba p. Gumauskienė.

Reklamos apimtys auga

VŽ rašė, kad per dešimt 2018 m. mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą rikiuojasi 3-ioje produktų grupių sąrašo vietoje po prekybos tinklų ir centrų. Pernai lyginamuoju periodu vaistinės buvo penktoje pozicijoje.

Atitinkamai didžiausią šuolį per 10 mėnesių demonstruoja „Eurovaistinė“. Jos reklamos apimtis lyginamuoju metu išaugo dvigubai ir ji labiau atsiplėšė nuo artimiausios savo konkurentės „Camelios“.

Savo reklamos apimtį lyginamuoju periodu augino visi didieji vaistinių tinklai: „Camelia“ – 52%, Gintarinė vaistinė – 63%, didžiausią šuolį, net 276%, skaičiuoja „Širdažolės“ vaistinės.

„Camelios“ vaistinių tinklas dirba su kūrybine agentūra „All Caps“ ir šiuo metu vykdo ryšių su visuomene agentūros konkursą.

[infogram id="bd168b8e-b781-4bca-acda-724496689ef9" prefix="I5X" format="interactive" title="rinkodara-vaistai"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau