Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis

Publikuota: 2019-01-17
Vyriausybės spaudos tarnybos nuotr.
Vyriausybės spaudos tarnybos nuotr.

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje yra labai svarbus dalykas“, – BNS sakė viešųjų ryšių agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas.

Premjeras Rusnėje

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sprendimą apie kandidatavimą prezidento rinkimuose ketvirtadienį paskelbė Šilutės rajone, atokioje Rusnės saloje, esančioje už 300 kilometrų nuo Vilniaus.

Pamario kraštas buvo vienas pirmųjų regionų, kurį p. Skvernelis aplankė po paskyrimo premjeru 2016 metų gruodį.

Tada jis pažadėjo rusniškiams, kad miestelį ir Šilutę skiriančiame kelyje pastatys estakadą, svarbią užtikrinti susisiekimą per kasmetinius potvynius.

Pats premjeras teigė atlikęs simbolinį darbą, spręsdamas problemą po 60 metų kitų valdžių neveiklumo.

Stebėtojų teigimu, apie kandidatavimą paskelbdamas toli nuo Vilniaus premjeras parodė, kad orientuojasi į rinkėjus regionuose.

„Rusnė niekada man nebus tik Rusnė“, – per susitikimą su vietos bendruomene pareiškė ministras pirmininkas.

Jis tvirtino, kad gegužę baigiama statyti estakada „pakeis jūsų gyvenimą iš esmės“.

Apie kandidatavimą premjeras paskelbė, atsakydamas į Rusnės seniūnės Dalios Drobnienės klausimą daugiau nei valandą trukusio susitikimo pabaigoje.

Prieš atvykdamas į Rusnę premjeras taip pat aplankė bažnyčią Šilutėje ir kariuomenės batalioną Tauragės rajone.

Pilies bokštai ir gerovės valstybė

Keli kiti kandidatai prezidento rinkimuose apie savo sprendimą taip pat skelbė neįprastose vietose.

Ekonomistas Gitanas Nausėda pernai rugsėjį tai padarė studentų miestelyje, Vilniaus mikrorajone Saulėtekyje.

Jo komandos teigimu, taip p. Nausėda siekė būti asocijuojamas su inovacijomis, šviežiomis idėjomis ir kritiniu mąstymu. Kandidatas norėjo pabrėžti, kad tai būtini dalykai siekiant kurti gerovės valstybę.

Pirminio balsavimo konservatorių partijoje nelaimėjęs Vygaudas Ušackas apie sprendimą paskelbė prie Vyčio paminklo Kaune.

Jis BNS teigė taip norėjęs iliustruoti pergalę ir savo kampanijos lozungą „Laiminti Lietuva“.

Prezidento posto siekiantis filosofas Arvydas Juozaitis apie kandidatavimą pranešė Biržų pilyje. Tądien jis pareiškė, kad „tokiose tvirtovėse vietose gimsta ir atgimsta viltis“.

Ponas Juozaitis keturiems pilies bokštams taip pat prilygino keturis pagrindinius savo kandidatavimo tikslus – rūpestį gimtąja kalba ir kultūra, gausia ir sveika šeima, taip pat švietimu ir teisingumu.

Ingrida Šimonytė apie savo kandidatavimą paskelbė Seime. Ji sakė, kad vietai neskyrė didelės reikšmės, o atsižvelgė į patogumą.

Prezidento rinkimai vyks šių metų gegužę.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 3

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau