Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis

Publikuota: 2019-01-17
Vyriausybės spaudos tarnybos nuotr.
Vyriausybės spaudos tarnybos nuotr.

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje yra labai svarbus dalykas“, – BNS sakė viešųjų ryšių agentūros „Nova Media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas.

Premjeras Rusnėje

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sprendimą apie kandidatavimą prezidento rinkimuose ketvirtadienį paskelbė Šilutės rajone, atokioje Rusnės saloje, esančioje už 300 kilometrų nuo Vilniaus.

Pamario kraštas buvo vienas pirmųjų regionų, kurį p. Skvernelis aplankė po paskyrimo premjeru 2016 metų gruodį.

Tada jis pažadėjo rusniškiams, kad miestelį ir Šilutę skiriančiame kelyje pastatys estakadą, svarbią užtikrinti susisiekimą per kasmetinius potvynius.

Pats premjeras teigė atlikęs simbolinį darbą, spręsdamas problemą po 60 metų kitų valdžių neveiklumo.

Stebėtojų teigimu, apie kandidatavimą paskelbdamas toli nuo Vilniaus premjeras parodė, kad orientuojasi į rinkėjus regionuose.

„Rusnė niekada man nebus tik Rusnė“, – per susitikimą su vietos bendruomene pareiškė ministras pirmininkas.

Jis tvirtino, kad gegužę baigiama statyti estakada „pakeis jūsų gyvenimą iš esmės“.

Apie kandidatavimą premjeras paskelbė, atsakydamas į Rusnės seniūnės Dalios Drobnienės klausimą daugiau nei valandą trukusio susitikimo pabaigoje.

Prieš atvykdamas į Rusnę premjeras taip pat aplankė bažnyčią Šilutėje ir kariuomenės batalioną Tauragės rajone.

Pilies bokštai ir gerovės valstybė

Keli kiti kandidatai prezidento rinkimuose apie savo sprendimą taip pat skelbė neįprastose vietose.

Ekonomistas Gitanas Nausėda pernai rugsėjį tai padarė studentų miestelyje, Vilniaus mikrorajone Saulėtekyje.

Jo komandos teigimu, taip p. Nausėda siekė būti asocijuojamas su inovacijomis, šviežiomis idėjomis ir kritiniu mąstymu. Kandidatas norėjo pabrėžti, kad tai būtini dalykai siekiant kurti gerovės valstybę.

Pirminio balsavimo konservatorių partijoje nelaimėjęs Vygaudas Ušackas apie sprendimą paskelbė prie Vyčio paminklo Kaune.

Jis BNS teigė taip norėjęs iliustruoti pergalę ir savo kampanijos lozungą „Laiminti Lietuva“.

Prezidento posto siekiantis filosofas Arvydas Juozaitis apie kandidatavimą pranešė Biržų pilyje. Tądien jis pareiškė, kad „tokiose tvirtovėse vietose gimsta ir atgimsta viltis“.

Ponas Juozaitis keturiems pilies bokštams taip pat prilygino keturis pagrindinius savo kandidatavimo tikslus – rūpestį gimtąja kalba ir kultūra, gausia ir sveika šeima, taip pat švietimu ir teisingumu.

Ingrida Šimonytė apie savo kandidatavimą paskelbė Seime. Ji sakė, kad vietai neskyrė didelės reikšmės, o atsižvelgė į patogumą.

Prezidento rinkimai vyks šių metų gegužę.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
18:42
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
13:29
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
11:46
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
08:04
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau