Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Publikuota: 2019-01-12
Ingos Juodytės nuotr.
Ingos Juodytės nuotr.

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad ryšiai su visuomene (angl. PR, Pulic Relations) – ne raketų mokslas: kad pasisektų, nereikia nei rinkodaros mokslų laipsnio, nei pinigų.

Tuo metu teigiamo dėmesio nauda – konkreti: kuo geresnis verslo įvaizdis, tuo daugiau dėmesio į jį atkreipia nauji klientai, investuotojai, taip pat – kvalifikuoti darbuotojai.

Dalyvaukite skirtinguose apdovanojimuose – vietiniuose ar nacionaliniuose – visuose, kurie bent kiek susiję su jūsų sritimi. Dalyvavimas konkursuose didina žinomumą, o atpažįstamas verslas visada laimi. Kiek kartų lankėtės restorane, kurio įėjimas pažymėtas kokiu nors įvertinimu, konkurso pavadinimu, klientų atsiliepimų „reitingu“? Nesvarbu, kad tokius ženklus turi dar 100 restoranų, bet jie atkreipia lankytojų dėmesį.

Rašykite pie sektoriaus temas, dienos naujienas, viską, kas aktualu ir svarbu jūsų verslui. Galite reikštis „LinkedIn“, galite pradėti nuosavą tinklaraštį. Galvokite apie tai, ką gaus skaitytojas – svarbu, kad skyręs kelias minutes perskaityti jūsų mintims, jis jaustų sužinojęs ką nors, gavęs vertės. Toks dalijimasis lyderyste didina žinomumą, patikimumą ir padeda kurti reputaciją.

Nebūtina prisidėti prie visų akcijų ir renginių, tačiau verslas gali prisidėti prie savo bendruomenės stiprinimo. Išsirinkite, kas svarbu ir įdomu darbuotojams, ir įsitraukite – jūsų verslą mato bendruomenė, ji ima juo pasitikėti, mėgti ir pirkti. Tai atkreipia vietinių įmonių, taip pat valstybės įstaigų, kurių atstovai gali pasinaudoti jūsų paslaugomis ir paskleisti žinią apie jas plačiau, dėmesį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 11

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau