Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad ryšiai su visuomene (angl. PR, Pulic Relations) ne raketų mokslas: kad pasisektų, nereikia nei rinkodaros mokslų laipsnio, nei pinigų.
Tuo metu teigiamo dėmesio nauda konkreti: kuo geresnis verslo įvaizdis, tuo daugiau dėmesio į jį atkreipia nauji klientai, investuotojai, taip pat kvalifikuoti darbuotojai.
Dalyvaukite skirtinguose apdovanojimuose vietiniuose ar nacionaliniuose visuose, kurie bent kiek susiję su jūsų sritimi. Dalyvavimas konkursuose didina žinomumą, o atpažįstamas verslas visada laimi. Kiek kartų lankėtės restorane, kurio įėjimas pažymėtas kokiu nors įvertinimu, konkurso pavadinimu, klientų atsiliepimų reitingu? Nesvarbu, kad tokius ženklus turi dar 100 restoranų, bet jie atkreipia lankytojų dėmesį.
Rašykite pie sektoriaus temas, dienos naujienas, viską, kas aktualu ir svarbu jūsų verslui. Galite reikštis LinkedIn, galite pradėti nuosavą tinklaraštį. Galvokite apie tai, ką gaus skaitytojas svarbu, kad skyręs kelias minutes perskaityti jūsų mintims, jis jaustų sužinojęs ką nors, gavęs vertės. Toks dalijimasis lyderyste didina žinomumą, patikimumą ir padeda kurti reputaciją.
Nebūtina prisidėti prie visų akcijų ir renginių, tačiau verslas gali prisidėti prie savo bendruomenės stiprinimo. Išsirinkite, kas svarbu ir įdomu darbuotojams, ir įsitraukite jūsų verslą mato bendruomenė, ji ima juo pasitikėti, mėgti ir pirkti. Tai atkreipia vietinių įmonių, taip pat valstybės įstaigų, kurių atstovai gali pasinaudoti jūsų paslaugomis ir paskleisti žinią apie jas plačiau, dėmesį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti