Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas

Publikuota: 2019-01-08
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke – tik du su minuso ženklu.

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad TV reklamos trukmė, lyginant 2018 ir 2017 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, paaugo 15,6%. Per vienuolika 2018 m. mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 2,2 mln. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys mažėjo 3,2%. Laikraščiuose reklamos plotas augo 3,7% ir buvo išspausdinta 8 mln. kvadratinių centimetrų reklamos, tačiau žurnaluose jos tyrėjai fiksuoja mažiau. Reklamos plotas čia krito 13,3% iki 4,7 mln. kvadratinių centimetrų.

Radijo stotys per 2018 m. sausį-lapkritį transliavo 13,7% reklamos daugiau negu per 2017-ųjų vienuolika mėnesių.

Atitinkamai reklamjuosčių internete apimtys išaugo beveik dešimtadaliu.

Lauko reklamos investicijos, palyginus 2018 ir 2017 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 8,6%, kino reklamos – 23,3%.

[infogram id="998882ca-71bb-40c2-92ce-7a962efbffa8" prefix="ZGB" format="interactive" title="rinkodara-reklama"]

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė, teigia, kad lyginamuoju periodu žiniasklaidoje gerokai išaugo išmaniosios stebėjimo paslaugos ir nealkoholinių gėrimų reklamos biudžetai. 3 kartus didėjo visureigių, 2,4 karto – kavos, 2 kartus – mobiliojo ryšio telefonų reklamos investicijos.

„Tarp didžiausių reklamdavių apimtis labiausiai, po 2 kartus augino „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas. Tuo tarpu tarptautinis reklamdavys „Unilever“ Lietuvai skyrė beveik trečdaliu mažesnį biudžetą, penktadaliu mažėjo ir „Norfos mažmena“ reklamos išlaidos“, – lygina p. Juronienė.

Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke investicijas mažino „Telia Lietuva“ ir „Procter&Gamble“. Tarp sektorių didžiausią šuolį per vienuolika mėnesių demonstruoja vaistinės.

[infogram id="b1cb54d6-4e81-4124-9cea-d414700ffbc0" prefix="vQz" format="interactive" title="reklama_top_10"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
18:11
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
16:14
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
14:22
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
13:23
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
09:39
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas 1

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau