Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas

Publikuota: 2019-01-08
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke – tik du su minuso ženklu.

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad TV reklamos trukmė, lyginant 2018 ir 2017 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, paaugo 15,6%. Per vienuolika 2018 m. mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 2,2 mln. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys mažėjo 3,2%. Laikraščiuose reklamos plotas augo 3,7% ir buvo išspausdinta 8 mln. kvadratinių centimetrų reklamos, tačiau žurnaluose jos tyrėjai fiksuoja mažiau. Reklamos plotas čia krito 13,3% iki 4,7 mln. kvadratinių centimetrų.

Radijo stotys per 2018 m. sausį-lapkritį transliavo 13,7% reklamos daugiau negu per 2017-ųjų vienuolika mėnesių.

Atitinkamai reklamjuosčių internete apimtys išaugo beveik dešimtadaliu.

Lauko reklamos investicijos, palyginus 2018 ir 2017 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 8,6%, kino reklamos – 23,3%.

[infogram id="998882ca-71bb-40c2-92ce-7a962efbffa8" prefix="ZGB" format="interactive" title="rinkodara-reklama"]

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė, teigia, kad lyginamuoju periodu žiniasklaidoje gerokai išaugo išmaniosios stebėjimo paslaugos ir nealkoholinių gėrimų reklamos biudžetai. 3 kartus didėjo visureigių, 2,4 karto – kavos, 2 kartus – mobiliojo ryšio telefonų reklamos investicijos.

„Tarp didžiausių reklamdavių apimtis labiausiai, po 2 kartus augino „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas. Tuo tarpu tarptautinis reklamdavys „Unilever“ Lietuvai skyrė beveik trečdaliu mažesnį biudžetą, penktadaliu mažėjo ir „Norfos mažmena“ reklamos išlaidos“, – lygina p. Juronienė.

Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke investicijas mažino „Telia Lietuva“ ir „Procter&Gamble“. Tarp sektorių didžiausią šuolį per vienuolika mėnesių demonstruoja vaistinės.

[infogram id="b1cb54d6-4e81-4124-9cea-d414700ffbc0" prefix="vQz" format="interactive" title="reklama_top_10"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
05:45
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau