„Philip Morris“ pralaimėjo ginčą su „British American Tobacco“ dėl ženklo „Cliklok“

Publikuota: 2019-01-04
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šveicarijos tabako gamybos bendrovė „Philip Morris Products“ Lietuvoje negali naudoti jai priklausančio tarptautinio prekės ženklo „Cliclok“, nes jis yra per daug panašus į konkurentės – Jungtinės Karalystės „British American Tobacco“ ženklus „Click“ ir „Click On“, nutarė teismas.

Vilniaus apygardos teismas gruodžio 20 dieną atmetė „Philip Morris“ prašymą panaikinti Valstybinio patentų biuro pernai sausį priimtą sprendimą pripažinti negaliojančia „Cliclok“ ženklo registraciją. Protestą dėl pastarojo ženklo registravimo biurui pateikė „British American Tobacco“.

Teismo vertinimu, „Philip Morris“ ženklas „Cliclok“ yra tapatus „British American Tobacco“ europiniam prekės ženklui „Click“ ir tarptautiniam „Click On“, todėl Patentų biuras priėmė teisingą sprendimą.

Teismas pažymėjo, kad abiejų bendrovių ženkluose sutampa pirmosios raidės „Clic“, be to, jie pasižymi vienodu išpildymo pobūdžiu – yra sudaryti iš didžiųjų lotynų abėcėlės raidžių, parašytų standartiniu šriftu, o kitų skiriamųjų požymių neturi.

Be to, „Philip Morris“ ženklas yra registruotas 2015 metais, o „British American Tobacco“ ženklai – 2011 ir 2012 metais, todėl prioritetiškai turi būti ginami anksčiau įregistruoti prekės ženklai. 

„Philip Morris“ teismui teigė, kad prekės ženklų vizualiniai, semantiniai ir fonetiniai skirtumai yra pakankami, kad ženklai pagal bendrąjį suvokimo įspūdį būtų traktuojami kaip nepanašūs.

Tačiau „British American Tobacco“ tvirtino, jog ženklai yra klaidinamai panašūs, todėl visuomenė gali būti suklaidinta, kam jie priklauso. 

Sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos apeliaciniam teismui. „Philip Morris Lietuvos“ atstovai BNS teigė, kad bendrovė svarsto galimybę sprendimą skųsti.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Fabula ir partneriai“ skaičiuoja mažesnę apyvartą ir pelną

UAB „Fabula ir partneriai“ („Fabula Hill + Knowlton Strategies“) per 2018 m. skaičiuoja 21% mažesnius...

Rinkodara
10:08
„Idea prima“ augino ir pajamas, ir pelną 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ tiesioginės veiklos pajamos 2018 m. išaugo 52%, o...

Rinkodara
09:27
Butelio forma – taip pat prekės ženklas 1

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 5

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau