Mažo biudžeto mažos dovanos – ir reklamai

Jau beveik Kalėdos, bet smulkieji dar turi laiko sugalvoti kūrybiškų dovanų klientams ir partneriams. Mažos dovanos pradžiugina klientus, tuo pačiu yra reklama ir verslui, todėl šventinį laikotarpį smulkieji turi išnaudoti savo prekių ženklui stiprinti, primena Forbes.
Nieko nėra blogiau už mažą įmonę, kuri nori pasirodyti didesnė nei yra iš tiesų tarkim, jei kartą pardavusi užsienyje ji pasivadins tarptautine kompanija. Klientai supranta, kad verslas yra nedidelis, bet tai jiems tinka. Smulkusis verslas ypač per šventes gali išnaudoti savo pranašumus, nes jis siejasi su šeimyniškumu, jaukumu, todėl verta rinktis ir šiltas dovanas, pavyzdžiui, šaliką vyno buteliui.
Dovanas klientams ir partneriams galima paskirstyti pagal jų vertę ne visos dovanos turi būti vienodos. Patariama pasirinkti dviejų-trijų tipų dovanas, kurios bus įteikiamos klientams vieni gali gauti kalendorius, kiti saldainius.
Dovanos pokalbiams
Likus savaitei iki Kalėdų, vargu ar kas ritmai dirba, tačiau biuruose būna visi. Todėl viena iš galimybių padovanoti tokią dovaną, kuri sutelktų kolegas kalbėtis ir ragauti. Forbes pavyzdys įvairių skonių ir spalvų spragėsių dėžė. Papildoma tokių vaizdingų dovanų vertė prekių ženklui jos greičiausiai atsidurs socialiniuose tinkluose. Užuot dovanojus sausainius, galima dovanoti jų formeles, vietoje kino bilietų pasamdyti dailininką, kuris nupieš darbuotojus. Idėjų, ką padovanoti klientams ir partneriams, verta ieškoti drauge su komanda skirkite popietės laiko ir sugalvosite minčių, apie kurias dovanų gavėjai kalbės metų metus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti