Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros pranešimai taps mažiau efektyvūs, nes juos naudojant privalu gauti išankstinį kliento sutikimą. Išėjo priešingai sutikimai padėjo atsirinkti klientus, kuriems aktuali informacija apie įmonės paslaugas, todėl rinkodara tapo tikslingesnė.
Vilma Drulienė, mažmeninės prekybos tinklo Maxima komercijos vadovė, pasakoja, kad po gegužės 25 d. tinklo rinkodaros kanalai iš esmės nepasikeitė kaip ir seniau, klientams aktuali informacija siunčiama ir e. paštu, ir trumposiomis žinutėmis. A ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti