Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją, kuri prižiūrėtų technologijų gigančių Facebook ir Google dominavimą šalies interneto reklamos bei žiniasklaidos rinkoje.
Šis sprendimas priimtas kelios dienos po to, kai Australijoje buvo priimti įstatymai, įpareigojantys technologijų gigantes, esant reikalui, policijai suteikti privačius naudotojų duomenis.
Šalyje, kaip ir visame pasaulyje, auga susirūpinimas dėl Facebook ir Google veiksmų bei netikrų naujienų masto.
Kai pasiekiate tam ribą ir atsiriekiate tokią rinkos galią, kaip kad turi Google ir Facebook, tai turi reikšti ir papildomą atsakomybę, o kartu ir papildomą priežiūrą, Reuters teigė Rodas Simsas, Australijos Konkurencijos ir vartotojų tarnybos pirmininkas.
Jis pabrėžė, kad Google Australijoje atsiriekia 94% paieškų internete, o kartu reitinguojant paieškos rezultatus, jos produktai turi privalumų prieš kitus reklamdavius.
Reguliavimo institucijos idėja atidžiau stebėti situaciją ir užtikrinti didesnį skaidrumą, kalbėjo p. Simsas.
Kartu su šiuo pranešimu Australijos konkurencijos tarnyba pranešė pradėjusi 5 tyrimus dėl galimų vartotojų ar jų privatumo teisų pažeidimų. Tačiau kurią technologijų bendrovę jie liečia, tarnyba neatskleidžia.
Savo ruožtu tiek Facebook, tiek Google pažadėjo imtis papildomų priemonių dėl netikrų naujienų sklaidos mažinimo.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti