Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Publikuota: 2018-12-12
Adnan Abidi, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Adnan Abidi, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją, kuri prižiūrėtų technologijų gigančių „Facebook“ ir „Google“ dominavimą šalies interneto reklamos bei žiniasklaidos rinkoje.

Šis sprendimas priimtas kelios dienos po to, kai Australijoje buvo priimti įstatymai, įpareigojantys technologijų gigantes, esant reikalui, policijai suteikti privačius naudotojų duomenis.

Šalyje, kaip ir visame pasaulyje, auga susirūpinimas dėl „Facebook“ ir „Google“ veiksmų bei netikrų naujienų masto.

„Kai pasiekiate tam ribą ir atsiriekiate tokią rinkos galią, kaip kad turi „ Google“ ir „Facebook“, tai turi reikšti ir papildomą atsakomybę, o kartu ir papildomą priežiūrą“, – „Reuters“ teigė Rodas Simsas, Australijos Konkurencijos ir vartotojų tarnybos pirmininkas.

Jis pabrėžė, kad „Google“ Australijoje atsiriekia 94% paieškų internete, o kartu reitinguojant paieškos rezultatus, jos produktai turi privalumų prieš kitus reklamdavius.

„Reguliavimo institucijos idėja – atidžiau stebėti situaciją ir užtikrinti didesnį skaidrumą“, – kalbėjo p. Simsas.

Kartu su šiuo pranešimu Australijos konkurencijos tarnyba pranešė pradėjusi 5 tyrimus dėl galimų vartotojų ar jų privatumo teisų pažeidimų. Tačiau kurią technologijų bendrovę jie liečia, tarnyba neatskleidžia.

Savo ruožtu tiek „Facebook“, tiek „Google“ pažadėjo imtis papildomų priemonių dėl netikrų naujienų sklaidos mažinimo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
11:30
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės - galimybė augti ar eksperimentas Premium

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
05:45
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
05:45
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 8

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 16

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 16

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 7

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau