Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Publikuota: 2018-12-12
Adnan Abidi, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Adnan Abidi, („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją, kuri prižiūrėtų technologijų gigančių „Facebook“ ir „Google“ dominavimą šalies interneto reklamos bei žiniasklaidos rinkoje.

Šis sprendimas priimtas kelios dienos po to, kai Australijoje buvo priimti įstatymai, įpareigojantys technologijų gigantes, esant reikalui, policijai suteikti privačius naudotojų duomenis.

Šalyje, kaip ir visame pasaulyje, auga susirūpinimas dėl „Facebook“ ir „Google“ veiksmų bei netikrų naujienų masto.

„Kai pasiekiate tam ribą ir atsiriekiate tokią rinkos galią, kaip kad turi „ Google“ ir „Facebook“, tai turi reikšti ir papildomą atsakomybę, o kartu ir papildomą priežiūrą“, – „Reuters“ teigė Rodas Simsas, Australijos Konkurencijos ir vartotojų tarnybos pirmininkas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Jis pabrėžė, kad „Google“ Australijoje atsiriekia 94% paieškų internete, o kartu reitinguojant paieškos rezultatus, jos produktai turi privalumų prieš kitus reklamdavius.

„Reguliavimo institucijos idėja – atidžiau stebėti situaciją ir užtikrinti didesnį skaidrumą“, – kalbėjo p. Simsas.

Kartu su šiuo pranešimu Australijos konkurencijos tarnyba pranešė pradėjusi 5 tyrimus dėl galimų vartotojų ar jų privatumo teisų pažeidimų. Tačiau kurią technologijų bendrovę jie liečia, tarnyba neatskleidžia.

Savo ruožtu tiek „Facebook“, tiek „Google“ pažadėjo imtis papildomų priemonių dėl netikrų naujienų sklaidos mažinimo.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12
Duomenų apsaugos inspekcija: Lietuvoje tyrimas dėl „Vinted“ dar nėra pasibaigęs, įmonė atnaujina taisykles Premium 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija nuo praėjusių metų lapkričio atlieka „Vinted“ tikrinimą dėl asmens...

Prekyba
2022.05.11
Pernai sulaukę „Lidl“ parduotuvių, latviai netrukus galės apsipirkti „Spar“ Premium

Mažmenininkė „Spar International“ su partneriais pradeda veiklą Latvijoje. Pagal partnerystės modelį...

Prekyba
2022.05.11
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
„Vinted“: esame nusivylę paskelbtu sprendimu ir jį skųsime 2

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
TOP 20 daugiausia mokesčių sumokėjusių restoranų: COVID-19 lengvatų aidai Premium

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) skelbia TOP 50 apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas teikiančių įmonių,...

Prekyba
2022.05.10
„Vinted“ – 1,13 mln. Eur bauda Lenkijoje Premium 13

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.10
„Omnibus“ reikalavimai: pasiruošimas didžiausias ten, kur negalios Premium

Atsakingiau ir tiksliau skelbti nuolaidas prekybininkus įpareigosianti direktyva „Omnibus“ visoje ES...

Prekyba
2022.05.10
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku