Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip lankytojai. Vis dėlto daugelis verslininkų geresnio būdo rasti tiekėjų ir partnerių kol kas neturi.
Užsienyje vyksta galybė parodų, tad svarbu nepasiklysti informacijos jūroje, nes, nuvažiavus į netinkamą parodą, išlaidų patiriama, o naudos jokios. Net jei iš pirmo žvilgsnio parodos specializacija atrodo aktuali, nuvykus kartais tenka konstatuoti ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti