Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Publikuota: 2018-12-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams atrodo kitaip.

Prekybininkai dažnai skaičiuoja tik tai, kiek pirkėjas yra nusiteikęs mokėti už produktą ir kokį antkainį gali pasiimti patys. Todėl daugelis gamintojų, pabandę kartą, kitą, trečią savo produkciją pasiūlyti parduotuvėms, suprato, kad verčiau ieškoti kitų pardavimų kanalų.

„Pardavėjai nori gauti „indišką kainą“, bet aukščiausią kokybę, o vartotojui galutinė kaina salone, su prekybininko antkainiu, taptų neįperkama“, – sako Jonas Jakutis, „Pluošto linijos“ direktorius ir savininkas.
Todėl panevėžiečiai labiau linkę dirbti su dizaineriais, rišti kilimus pagal individualius užsakymus, nes tokie užsakovai supranta, kad įsigyja kokybišką, vienetinį gaminį, ir už jį yra linkę sumokėti tinkamą kainą.

Pasitiki ne kiekvienu

Kad neapsimoka pačiam prašytis, jog produktą priimtų į parduotuvių lentynas, patyrė ir verslininkas Erikas Augustinavičius, MB „Šušvės midus“ įkūrėjas.
„Anksčiau važiuodavau po visą Lietuvą ir krautuvėlių savininkams pristatydavau savo produkciją, prašydavausi, kad priimtų ją į lentynas. Tačiau tai nepasiteisino, nes pardavimai buvo labai nedideli. Dabar bendradarbiauju tik su tais, kurie jau patys žino apie mūsų produktą ir nori juo prekiauti. Geriau jau mažesnis skaičius pardavėjų, tačiau tokių, kurie yra suinteresuoti parduoti“, – patirtimi dalijasi verslininkas.

Verčiau pardavinėja patys

Net tada, kai smulkiųjų gamintojų produkcija susidomi prekybos tinklai, dar nereiškia, kad šis bendradarbiavimas bus panacėja. Birutė Žmuidienė, Kauno konditerijos UAB „Bijola“ direktorė ir bendraturtė, yra pasakojusi, kad įmonė pati apsisprendė pasirinkti kitokį pardavimo būdą.
„Vienu metu tortus tiekėme keliems prekybos tinklams. Daugiausia proginius. Atrodo, kad viskas buvo gerai – ir apyvarta nemaža, ir paklausa buvo. Bet tas bendradarbiavimas neteikė džiaugsmo – net kai pačios užeidavome į kurį prekybos centrą ir pamatydavome ten savo gaminius tarp kitų, jie atrodydavo ne savo vietoje, gal per daug puošnūs, išsiskiriantys. Todėl tas bendravimas su prekybos centrais ir nutrūko, visą dėmesį sutelkėme į savo firmines parduotuves“, – yra sakiusi verslininkė.

Būtent jose parduodama didžioji dalis produkcijos. Šiek tiek tortų užsako restoranai, kitos maitinimo įstaigos, nedidelė dalis keliauja į kitas krautuvėles, kurių įkūrėjais konditeriai pasitiki.

„Bendraujame tik su tais, kurie rūpinasi mūsų gaminiais, jais domisi. Vis dėlto pirmenybę atiduodame savo parduotuvėms, nes ten patys sprendžiame, kaip viską išdėstyti, kad pirkėjui būtų gražu, ir, žinoma, juk kas geriau gali paaiškinti, patarti, jei ne mūsų įmonės atstovai“, – sako pašnekovė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16%

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
11:12
„Sanitex“ turi naują vadovą

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
10:46
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 1

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 5

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau