Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Publikuota: 2018-12-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams atrodo kitaip.

Prekybininkai dažnai skaičiuoja tik tai, kiek pirkėjas yra nusiteikęs mokėti už produktą ir kokį antkainį gali pasiimti patys. Todėl daugelis gamintojų, pabandę kartą, kitą, trečią savo produkciją pasiūlyti parduotuvėms, suprato, kad verčiau ieškoti kitų pardavimų kanalų.

„Pardavėjai nori gauti „indišką kainą“, bet aukščiausią kokybę, o vartotojui galutinė kaina salone, su prekybininko antkainiu, taptų neįperkama“, – sako Jonas Jakutis, „Pluošto linijos“ direktorius ir savininkas.
Todėl panevėžiečiai labiau linkę dirbti su dizaineriais, rišti kilimus pagal individualius užsakymus, nes tokie užsakovai supranta, kad įsigyja kokybišką, vienetinį gaminį, ir už jį yra linkę sumokėti tinkamą kainą.

Pasitiki ne kiekvienu

Kad neapsimoka pačiam prašytis, jog produktą priimtų į parduotuvių lentynas, patyrė ir verslininkas Erikas Augustinavičius, MB „Šušvės midus“ įkūrėjas.
„Anksčiau važiuodavau po visą Lietuvą ir krautuvėlių savininkams pristatydavau savo produkciją, prašydavausi, kad priimtų ją į lentynas. Tačiau tai nepasiteisino, nes pardavimai buvo labai nedideli. Dabar bendradarbiauju tik su tais, kurie jau patys žino apie mūsų produktą ir nori juo prekiauti. Geriau jau mažesnis skaičius pardavėjų, tačiau tokių, kurie yra suinteresuoti parduoti“, – patirtimi dalijasi verslininkas.

Verčiau pardavinėja patys

Net tada, kai smulkiųjų gamintojų produkcija susidomi prekybos tinklai, dar nereiškia, kad šis bendradarbiavimas bus panacėja. Birutė Žmuidienė, Kauno konditerijos UAB „Bijola“ direktorė ir bendraturtė, yra pasakojusi, kad įmonė pati apsisprendė pasirinkti kitokį pardavimo būdą.
„Vienu metu tortus tiekėme keliems prekybos tinklams. Daugiausia proginius. Atrodo, kad viskas buvo gerai – ir apyvarta nemaža, ir paklausa buvo. Bet tas bendradarbiavimas neteikė džiaugsmo – net kai pačios užeidavome į kurį prekybos centrą ir pamatydavome ten savo gaminius tarp kitų, jie atrodydavo ne savo vietoje, gal per daug puošnūs, išsiskiriantys. Todėl tas bendravimas su prekybos centrais ir nutrūko, visą dėmesį sutelkėme į savo firmines parduotuves“, – yra sakiusi verslininkė.

Būtent jose parduodama didžioji dalis produkcijos. Šiek tiek tortų užsako restoranai, kitos maitinimo įstaigos, nedidelė dalis keliauja į kitas krautuvėles, kurių įkūrėjais konditeriai pasitiki.

„Bendraujame tik su tais, kurie rūpinasi mūsų gaminiais, jais domisi. Vis dėlto pirmenybę atiduodame savo parduotuvėms, nes ten patys sprendžiame, kaip viską išdėstyti, kad pirkėjui būtų gražu, ir, žinoma, juk kas geriau gali paaiškinti, patarti, jei ne mūsų įmonės atstovai“, – sako pašnekovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
10:25
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau