Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Publikuota: 2018-12-09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams atrodo kitaip.

Prekybininkai dažnai skaičiuoja tik tai, kiek pirkėjas yra nusiteikęs mokėti už produktą ir kokį antkainį gali pasiimti patys. Todėl daugelis gamintojų, pabandę kartą, kitą, trečią savo produkciją pasiūlyti parduotuvėms, suprato, kad verčiau ieškoti kitų pardavimų kanalų.

„Pardavėjai nori gauti „indišką kainą“, bet aukščiausią kokybę, o vartotojui galutinė kaina salone, su prekybininko antkainiu, taptų neįperkama“, – sako Jonas Jakutis, „Pluošto linijos“ direktorius ir savininkas.
Todėl panevėžiečiai labiau linkę dirbti su dizaineriais, rišti kilimus pagal individualius užsakymus, nes tokie užsakovai supranta, kad įsigyja kokybišką, vienetinį gaminį, ir už jį yra linkę sumokėti tinkamą kainą.

Pasitiki ne kiekvienu

Kad neapsimoka pačiam prašytis, jog produktą priimtų į parduotuvių lentynas, patyrė ir verslininkas Erikas Augustinavičius, MB „Šušvės midus“ įkūrėjas.
„Anksčiau važiuodavau po visą Lietuvą ir krautuvėlių savininkams pristatydavau savo produkciją, prašydavausi, kad priimtų ją į lentynas. Tačiau tai nepasiteisino, nes pardavimai buvo labai nedideli. Dabar bendradarbiauju tik su tais, kurie jau patys žino apie mūsų produktą ir nori juo prekiauti. Geriau jau mažesnis skaičius pardavėjų, tačiau tokių, kurie yra suinteresuoti parduoti“, – patirtimi dalijasi verslininkas.

Verčiau pardavinėja patys

Net tada, kai smulkiųjų gamintojų produkcija susidomi prekybos tinklai, dar nereiškia, kad šis bendradarbiavimas bus panacėja. Birutė Žmuidienė, Kauno konditerijos UAB „Bijola“ direktorė ir bendraturtė, yra pasakojusi, kad įmonė pati apsisprendė pasirinkti kitokį pardavimo būdą.
„Vienu metu tortus tiekėme keliems prekybos tinklams. Daugiausia proginius. Atrodo, kad viskas buvo gerai – ir apyvarta nemaža, ir paklausa buvo. Bet tas bendradarbiavimas neteikė džiaugsmo – net kai pačios užeidavome į kurį prekybos centrą ir pamatydavome ten savo gaminius tarp kitų, jie atrodydavo ne savo vietoje, gal per daug puošnūs, išsiskiriantys. Todėl tas bendravimas su prekybos centrais ir nutrūko, visą dėmesį sutelkėme į savo firmines parduotuves“, – yra sakiusi verslininkė.

Būtent jose parduodama didžioji dalis produkcijos. Šiek tiek tortų užsako restoranai, kitos maitinimo įstaigos, nedidelė dalis keliauja į kitas krautuvėles, kurių įkūrėjais konditeriai pasitiki.

„Bendraujame tik su tais, kurie rūpinasi mūsų gaminiais, jais domisi. Vis dėlto pirmenybę atiduodame savo parduotuvėms, nes ten patys sprendžiame, kaip viską išdėstyti, kad pirkėjui būtų gražu, ir, žinoma, juk kas geriau gali paaiškinti, patarti, jei ne mūsų įmonės atstovai“, – sako pašnekovė.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ registruoja prekės ženklą „Ignitis“ 6

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
09:56
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
11:14
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau