Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Publikuota: 2018-12-08
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių transliacijų metu. Tokį susitarimą šią savaitę priėmė didžiausios lažybų bendrovės.

Lošimų reklamos išliks tik žirgų lenktynių transliacijose, nes šis sportas tiesiogiai priklausomas nuo lažybų bendrovių, rašo „The Independent“. Tikimasi, kad šį susitarimą, kurį jau pasveikino vyriausybė, artimiausiu metu ratifikuos Atsakingų lošimų pramonės grupė.

Nors Didžiosios Britanijos lažybų bendrovės tokį susitarimą priėmė savanoriškai, iš tiesų jos jau ne vienus metus susidūrė su dideliu spaudimu žengti tokį žingsnį.

Mattas Zarbas-Cousinas, kampanijos „Fairer Gambling“ vadovas, sako, kad jei lošimų bendrovės tokio susitarimo nebūtų pasiekusios, anksčiau ar vėliau tai padaryti jas būtų privertusi vyriausybė. Tačiau, jis priduria, kad norint kovoti lošimų sukeliamomis socialinėmis problemomis, vien to nepakanka.

„Jei norime, kad susitarimas būtų tikrai veiksmingas, reikėtų kalbėti ir apie užrašus ant sportininkų marškinėlių, lygų rėmimą ir reklamą skaitmeninėje erdvėje“, – „The Independent“ sako p. Zarbas-Cousinas.

Skaičiuojama, kad apie 60% stipriausių Anglijos futbolo klubų remia lošimų bendrovės, kurių logotipai puikuojasi ant komandų aprangų. Per vasarą vykusį pasaulio futbolo čempionatą lošimų kompanijų reklama Jungtinėje Karalystėje iš viso buvo transliuojama 90 minučių.

Jungtinėje Karalystėje ypač nerimaujama, kad lošimų bendrovių reklamos pasiekia jaunąją auditoriją. Kas aštuntas 11-16 metų amžiaus vaikas bent vieną lažybų bendrovių seka socialiniuose tinkluose. Vertinama, kad problemų dėl lošimų Didžiojoje Britanijoje turi apie 50.000 jaunesnių nei 17 metų amžiaus paauglių.

„Sveikiname šį bendrovių žingsnį, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad jų išlaidos internetinei rinkodarai yra penkis kartus didesnės nei televizijos reklamai“, – sako su priklausomybe nuo lošimų kovojančios organizacijos „Gamble Aware“ generalinis direktorius Marcas Etchesas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau