Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių transliacijų metu. Tokį susitarimą šią savaitę priėmė didžiausios lažybų bendrovės.
Lošimų reklamos išliks tik žirgų lenktynių transliacijose, nes šis sportas tiesiogiai priklausomas nuo lažybų bendrovių, rašo The Independent. Tikimasi, kad šį susitarimą, kurį jau pasveikino vyriausybė, artimiausiu metu ratifikuos Atsakingų lošimų pramonės grupė.
Nors Didžiosios Britanijos lažybų bendrovės tokį susitarimą priėmė savanoriškai, iš tiesų jos jau ne vienus metus susidūrė su dideliu spaudimu žengti tokį žingsnį.
Mattas Zarbas-Cousinas, kampanijos Fairer Gambling vadovas, sako, kad jei lošimų bendrovės tokio susitarimo nebūtų pasiekusios, anksčiau ar vėliau tai padaryti jas būtų privertusi vyriausybė. Tačiau, jis priduria, kad norint kovoti lošimų sukeliamomis socialinėmis problemomis, vien to nepakanka.
Jei norime, kad susitarimas būtų tikrai veiksmingas, reikėtų kalbėti ir apie užrašus ant sportininkų marškinėlių, lygų rėmimą ir reklamą skaitmeninėje erdvėje, The Independent sako p. Zarbas-Cousinas.
Skaičiuojama, kad apie 60% stipriausių Anglijos futbolo klubų remia lošimų bendrovės, kurių logotipai puikuojasi ant komandų aprangų. Per vasarą vykusį pasaulio futbolo čempionatą lošimų kompanijų reklama Jungtinėje Karalystėje iš viso buvo transliuojama 90 minučių.
Jungtinėje Karalystėje ypač nerimaujama, kad lošimų bendrovių reklamos pasiekia jaunąją auditoriją. Kas aštuntas 11-16 metų amžiaus vaikas bent vieną lažybų bendrovių seka socialiniuose tinkluose. Vertinama, kad problemų dėl lošimų Didžiojoje Britanijoje turi apie 50.000 jaunesnių nei 17 metų amžiaus paauglių.
Sveikiname šį bendrovių žingsnį, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad jų išlaidos internetinei rinkodarai yra penkis kartus didesnės nei televizijos reklamai, sako su priklausomybe nuo lošimų kovojančios organizacijos Gamble Aware generalinis direktorius Marcas Etchesas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti