Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Publikuota: 2018-12-08
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių transliacijų metu. Tokį susitarimą šią savaitę priėmė didžiausios lažybų bendrovės.

Lošimų reklamos išliks tik žirgų lenktynių transliacijose, nes šis sportas tiesiogiai priklausomas nuo lažybų bendrovių, rašo „The Independent“. Tikimasi, kad šį susitarimą, kurį jau pasveikino vyriausybė, artimiausiu metu ratifikuos Atsakingų lošimų pramonės grupė.

Nors Didžiosios Britanijos lažybų bendrovės tokį susitarimą priėmė savanoriškai, iš tiesų jos jau ne vienus metus susidūrė su dideliu spaudimu žengti tokį žingsnį.

Mattas Zarbas-Cousinas, kampanijos „Fairer Gambling“ vadovas, sako, kad jei lošimų bendrovės tokio susitarimo nebūtų pasiekusios, anksčiau ar vėliau tai padaryti jas būtų privertusi vyriausybė. Tačiau, jis priduria, kad norint kovoti lošimų sukeliamomis socialinėmis problemomis, vien to nepakanka.

„Jei norime, kad susitarimas būtų tikrai veiksmingas, reikėtų kalbėti ir apie užrašus ant sportininkų marškinėlių, lygų rėmimą ir reklamą skaitmeninėje erdvėje“, – „The Independent“ sako p. Zarbas-Cousinas.

Skaičiuojama, kad apie 60% stipriausių Anglijos futbolo klubų remia lošimų bendrovės, kurių logotipai puikuojasi ant komandų aprangų. Per vasarą vykusį pasaulio futbolo čempionatą lošimų kompanijų reklama Jungtinėje Karalystėje iš viso buvo transliuojama 90 minučių.

Jungtinėje Karalystėje ypač nerimaujama, kad lošimų bendrovių reklamos pasiekia jaunąją auditoriją. Kas aštuntas 11-16 metų amžiaus vaikas bent vieną lažybų bendrovių seka socialiniuose tinkluose. Vertinama, kad problemų dėl lošimų Didžiojoje Britanijoje turi apie 50.000 jaunesnių nei 17 metų amžiaus paauglių.

„Sveikiname šį bendrovių žingsnį, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad jų išlaidos internetinei rinkodarai yra penkis kartus didesnės nei televizijos reklamai“, – sako su priklausomybe nuo lošimų kovojančios organizacijos „Gamble Aware“ generalinis direktorius Marcas Etchesas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 14

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau