Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Publikuota: 2018-12-08
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.
svg svg
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių transliacijų metu. Tokį susitarimą šią savaitę priėmė didžiausios lažybų bendrovės.

Lošimų reklamos išliks tik žirgų lenktynių transliacijose, nes šis sportas tiesiogiai priklausomas nuo lažybų bendrovių, rašo „The Independent“. Tikimasi, kad šį susitarimą, kurį jau pasveikino vyriausybė, artimiausiu metu ratifikuos Atsakingų lošimų pramonės grupė.

Nors Didžiosios Britanijos lažybų bendrovės tokį susitarimą priėmė savanoriškai, iš tiesų jos jau ne vienus metus susidūrė su dideliu spaudimu žengti tokį žingsnį.

Mattas Zarbas-Cousinas, kampanijos „Fairer Gambling“ vadovas, sako, kad jei lošimų bendrovės tokio susitarimo nebūtų pasiekusios, anksčiau ar vėliau tai padaryti jas būtų privertusi vyriausybė. Tačiau, jis priduria, kad norint kovoti lošimų sukeliamomis socialinėmis problemomis, vien to nepakanka.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Jei norime, kad susitarimas būtų tikrai veiksmingas, reikėtų kalbėti ir apie užrašus ant sportininkų marškinėlių, lygų rėmimą ir reklamą skaitmeninėje erdvėje“, – „The Independent“ sako p. Zarbas-Cousinas.

Skaičiuojama, kad apie 60% stipriausių Anglijos futbolo klubų remia lošimų bendrovės, kurių logotipai puikuojasi ant komandų aprangų. Per vasarą vykusį pasaulio futbolo čempionatą lošimų kompanijų reklama Jungtinėje Karalystėje iš viso buvo transliuojama 90 minučių.

Jungtinėje Karalystėje ypač nerimaujama, kad lošimų bendrovių reklamos pasiekia jaunąją auditoriją. Kas aštuntas 11-16 metų amžiaus vaikas bent vieną lažybų bendrovių seka socialiniuose tinkluose. Vertinama, kad problemų dėl lošimų Didžiojoje Britanijoje turi apie 50.000 jaunesnių nei 17 metų amžiaus paauglių.

„Sveikiname šį bendrovių žingsnį, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad jų išlaidos internetinei rinkodarai yra penkis kartus didesnės nei televizijos reklamai“, – sako su priklausomybe nuo lošimų kovojančios organizacijos „Gamble Aware“ generalinis direktorius Marcas Etchesas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku