Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Publikuota: 2018-12-08
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.
„Reuters"/„Scanpix" nuotr.

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių transliacijų metu. Tokį susitarimą šią savaitę priėmė didžiausios lažybų bendrovės.

Lošimų reklamos išliks tik žirgų lenktynių transliacijose, nes šis sportas tiesiogiai priklausomas nuo lažybų bendrovių, rašo „The Independent“. Tikimasi, kad šį susitarimą, kurį jau pasveikino vyriausybė, artimiausiu metu ratifikuos Atsakingų lošimų pramonės grupė.

Nors Didžiosios Britanijos lažybų bendrovės tokį susitarimą priėmė savanoriškai, iš tiesų jos jau ne vienus metus susidūrė su dideliu spaudimu žengti tokį žingsnį.

Mattas Zarbas-Cousinas, kampanijos „Fairer Gambling“ vadovas, sako, kad jei lošimų bendrovės tokio susitarimo nebūtų pasiekusios, anksčiau ar vėliau tai padaryti jas būtų privertusi vyriausybė. Tačiau, jis priduria, kad norint kovoti lošimų sukeliamomis socialinėmis problemomis, vien to nepakanka.

„Jei norime, kad susitarimas būtų tikrai veiksmingas, reikėtų kalbėti ir apie užrašus ant sportininkų marškinėlių, lygų rėmimą ir reklamą skaitmeninėje erdvėje“, – „The Independent“ sako p. Zarbas-Cousinas.

Skaičiuojama, kad apie 60% stipriausių Anglijos futbolo klubų remia lošimų bendrovės, kurių logotipai puikuojasi ant komandų aprangų. Per vasarą vykusį pasaulio futbolo čempionatą lošimų kompanijų reklama Jungtinėje Karalystėje iš viso buvo transliuojama 90 minučių.

Jungtinėje Karalystėje ypač nerimaujama, kad lošimų bendrovių reklamos pasiekia jaunąją auditoriją. Kas aštuntas 11-16 metų amžiaus vaikas bent vieną lažybų bendrovių seka socialiniuose tinkluose. Vertinama, kad problemų dėl lošimų Didžiojoje Britanijoje turi apie 50.000 jaunesnių nei 17 metų amžiaus paauglių.

„Sveikiname šį bendrovių žingsnį, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad jų išlaidos internetinei rinkodarai yra penkis kartus didesnės nei televizijos reklamai“, – sako su priklausomybe nuo lošimų kovojančios organizacijos „Gamble Aware“ generalinis direktorius Marcas Etchesas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
05:45
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
05:45
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
05:45
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau