Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios leidžia geriau pažinti vartotoją, komunikuoti taikliau, atsikratyti seno įpročio kurti beveidę reklamą, pavyksta nedaugeliui.
Tokią prekių ženklų komunikaciją Tomas Ramanauskas, agentūros New! partneris, kūrybos vadovas, vadina nieklama. Leidau sau prabangą sugalvoti naujadarą. Tai yra ne kas kita kaip niekalas plius reklama arba paprasčiau šlamštas už kliento rek ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti