Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją

Publikuota: 2018-12-02
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Kaip BNS informavo Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyrius, komisija rūpinsis „strateginių šalies tikslų, susijusių su Lietuvos įvaizdžiu užsienyje, formavimu“, taip pat imsis Lietuvos įvaizdžio strategijos rengimo.

Strateginei įvaizdžio tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris, į ją įeis ministerijų, Prezidentūros, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų ir kitų grupių atstovai. 

„Strateginė įvaizdžio taryba bus įtraukta į svarbiausių strateginių šalies pristatymo užsienyje klausimų svarstymą: prioritetinių užsienio rinkų sąrašo sudarymą, šalies įvaizdžio formavimo prioritetų ir krypčių įvardijimą, pasirengimą svarbių Lietuvai švenčių ir datų paminėjimui. Numatoma, kad Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus“, – teigiama atsakyme BNS.

Vyriausybės atstovai patvirtino, kad pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, tačiau „visi strateginiai klausimai“ bus derinami ir tvirtinami Strateginės įvaizdžio tarybos.

Šalies įvaizdžio strategiją numatoma turėti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį. Projekto įgyvendintojas turės suburti ekspertų komandą – visas idėjas ir kitus klausimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba.

Žadama, kad Lietuvos įvaizdžio strategija numatys pagrindines šalies pristatymo kryptis užsienyje ir bus pagrindinis dokumentas, užtikrinantis vieningą komunikavimą apie Lietuvą užsienyje.

„Strategijos kūrimas remsis išoriniais ir vidiniais tyrimais, kuriuose atsiskleis mūsų šalies vertinimas, suvokimas užsienio ir Lietuvos gyventojų akimis. Tai prisidės prie komunikacijos krypčių formavimo, esamo Lietuvos žinomumo ir vertinimo prioritetinėse Lietuvos užsienio rinkose nustatymo“, – tvirtina Vyriausybės kanceliarijos atstovai.

Teigiama, kad sukurti Lietuvos pristatymo užsienyje koordinacinį modelį numatyta Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, parengiamieji darbai pradėti dar pernai, o beveik metus užtruko diskusijos, kuri instituciją galėtų „efektyviausiai koordinuoti šalies įvaizdį“ – tartasi tiek su institucijomis, tiek su verslu, nagrinėjama užsienio šalių praktika. Birželį apsispręsta pavesti šį klausimą Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyriui.

Pasak skyriaus atstovų, projektui jau skirtas ES finansavimas, pradėti viešieji prikimai.

„Šiame projekto įgyvendinimo etape atsiranda ir Strateginės įvaizdžio tarybos sudarymo poreikis“, – aiškina Vyriausybė.

Lietuvos įvaizdžio strategijas ir programas rengė ir ankstesnės Vyriausybės. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 21

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau