Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją

Publikuota: 2018-12-02
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Kaip BNS informavo Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyrius, komisija rūpinsis „strateginių šalies tikslų, susijusių su Lietuvos įvaizdžiu užsienyje, formavimu“, taip pat imsis Lietuvos įvaizdžio strategijos rengimo.

Strateginei įvaizdžio tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris, į ją įeis ministerijų, Prezidentūros, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų ir kitų grupių atstovai. 

„Strateginė įvaizdžio taryba bus įtraukta į svarbiausių strateginių šalies pristatymo užsienyje klausimų svarstymą: prioritetinių užsienio rinkų sąrašo sudarymą, šalies įvaizdžio formavimo prioritetų ir krypčių įvardijimą, pasirengimą svarbių Lietuvai švenčių ir datų paminėjimui. Numatoma, kad Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus“, – teigiama atsakyme BNS.

Vyriausybės atstovai patvirtino, kad pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, tačiau „visi strateginiai klausimai“ bus derinami ir tvirtinami Strateginės įvaizdžio tarybos.

Šalies įvaizdžio strategiją numatoma turėti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį. Projekto įgyvendintojas turės suburti ekspertų komandą – visas idėjas ir kitus klausimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba.

Žadama, kad Lietuvos įvaizdžio strategija numatys pagrindines šalies pristatymo kryptis užsienyje ir bus pagrindinis dokumentas, užtikrinantis vieningą komunikavimą apie Lietuvą užsienyje.

„Strategijos kūrimas remsis išoriniais ir vidiniais tyrimais, kuriuose atsiskleis mūsų šalies vertinimas, suvokimas užsienio ir Lietuvos gyventojų akimis. Tai prisidės prie komunikacijos krypčių formavimo, esamo Lietuvos žinomumo ir vertinimo prioritetinėse Lietuvos užsienio rinkose nustatymo“, – tvirtina Vyriausybės kanceliarijos atstovai.

Teigiama, kad sukurti Lietuvos pristatymo užsienyje koordinacinį modelį numatyta Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, parengiamieji darbai pradėti dar pernai, o beveik metus užtruko diskusijos, kuri instituciją galėtų „efektyviausiai koordinuoti šalies įvaizdį“ – tartasi tiek su institucijomis, tiek su verslu, nagrinėjama užsienio šalių praktika. Birželį apsispręsta pavesti šį klausimą Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyriui.

Pasak skyriaus atstovų, projektui jau skirtas ES finansavimas, pradėti viešieji prikimai.

„Šiame projekto įgyvendinimo etape atsiranda ir Strateginės įvaizdžio tarybos sudarymo poreikis“, – aiškina Vyriausybė.

Lietuvos įvaizdžio strategijas ir programas rengė ir ankstesnės Vyriausybės. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau