Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją

Publikuota: 2018-12-02
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Kaip BNS informavo Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyrius, komisija rūpinsis „strateginių šalies tikslų, susijusių su Lietuvos įvaizdžiu užsienyje, formavimu“, taip pat imsis Lietuvos įvaizdžio strategijos rengimo.

Strateginei įvaizdžio tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris, į ją įeis ministerijų, Prezidentūros, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų ir kitų grupių atstovai. 

„Strateginė įvaizdžio taryba bus įtraukta į svarbiausių strateginių šalies pristatymo užsienyje klausimų svarstymą: prioritetinių užsienio rinkų sąrašo sudarymą, šalies įvaizdžio formavimo prioritetų ir krypčių įvardijimą, pasirengimą svarbių Lietuvai švenčių ir datų paminėjimui. Numatoma, kad Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus“, – teigiama atsakyme BNS.

Vyriausybės atstovai patvirtino, kad pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, tačiau „visi strateginiai klausimai“ bus derinami ir tvirtinami Strateginės įvaizdžio tarybos.

Šalies įvaizdžio strategiją numatoma turėti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį. Projekto įgyvendintojas turės suburti ekspertų komandą – visas idėjas ir kitus klausimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba.

Žadama, kad Lietuvos įvaizdžio strategija numatys pagrindines šalies pristatymo kryptis užsienyje ir bus pagrindinis dokumentas, užtikrinantis vieningą komunikavimą apie Lietuvą užsienyje.

„Strategijos kūrimas remsis išoriniais ir vidiniais tyrimais, kuriuose atsiskleis mūsų šalies vertinimas, suvokimas užsienio ir Lietuvos gyventojų akimis. Tai prisidės prie komunikacijos krypčių formavimo, esamo Lietuvos žinomumo ir vertinimo prioritetinėse Lietuvos užsienio rinkose nustatymo“, – tvirtina Vyriausybės kanceliarijos atstovai.

Teigiama, kad sukurti Lietuvos pristatymo užsienyje koordinacinį modelį numatyta Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, parengiamieji darbai pradėti dar pernai, o beveik metus užtruko diskusijos, kuri instituciją galėtų „efektyviausiai koordinuoti šalies įvaizdį“ – tartasi tiek su institucijomis, tiek su verslu, nagrinėjama užsienio šalių praktika. Birželį apsispręsta pavesti šį klausimą Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyriui.

Pasak skyriaus atstovų, projektui jau skirtas ES finansavimas, pradėti viešieji prikimai.

„Šiame projekto įgyvendinimo etape atsiranda ir Strateginės įvaizdžio tarybos sudarymo poreikis“, – aiškina Vyriausybė.

Lietuvos įvaizdžio strategijas ir programas rengė ir ankstesnės Vyriausybės. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 15

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10
LRT vizijoje – 47,5 mln. Eur investicija į naują pastatą 14

Siekiant optimizuoti nacionalinio transliuotojo LRT turto valdymą, ekspertai siūlo statyti naują pastatą su...

Rinkodara
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau