Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją

Publikuota: 2018-12-02
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Kaip BNS informavo Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyrius, komisija rūpinsis „strateginių šalies tikslų, susijusių su Lietuvos įvaizdžiu užsienyje, formavimu“, taip pat imsis Lietuvos įvaizdžio strategijos rengimo.

Strateginei įvaizdžio tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris, į ją įeis ministerijų, Prezidentūros, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų ir kitų grupių atstovai. 

„Strateginė įvaizdžio taryba bus įtraukta į svarbiausių strateginių šalies pristatymo užsienyje klausimų svarstymą: prioritetinių užsienio rinkų sąrašo sudarymą, šalies įvaizdžio formavimo prioritetų ir krypčių įvardijimą, pasirengimą svarbių Lietuvai švenčių ir datų paminėjimui. Numatoma, kad Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus“, – teigiama atsakyme BNS.

Vyriausybės atstovai patvirtino, kad pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, tačiau „visi strateginiai klausimai“ bus derinami ir tvirtinami Strateginės įvaizdžio tarybos.

Šalies įvaizdžio strategiją numatoma turėti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį. Projekto įgyvendintojas turės suburti ekspertų komandą – visas idėjas ir kitus klausimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba.

Žadama, kad Lietuvos įvaizdžio strategija numatys pagrindines šalies pristatymo kryptis užsienyje ir bus pagrindinis dokumentas, užtikrinantis vieningą komunikavimą apie Lietuvą užsienyje.

„Strategijos kūrimas remsis išoriniais ir vidiniais tyrimais, kuriuose atsiskleis mūsų šalies vertinimas, suvokimas užsienio ir Lietuvos gyventojų akimis. Tai prisidės prie komunikacijos krypčių formavimo, esamo Lietuvos žinomumo ir vertinimo prioritetinėse Lietuvos užsienio rinkose nustatymo“, – tvirtina Vyriausybės kanceliarijos atstovai.

Teigiama, kad sukurti Lietuvos pristatymo užsienyje koordinacinį modelį numatyta Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, parengiamieji darbai pradėti dar pernai, o beveik metus užtruko diskusijos, kuri instituciją galėtų „efektyviausiai koordinuoti šalies įvaizdį“ – tartasi tiek su institucijomis, tiek su verslu, nagrinėjama užsienio šalių praktika. Birželį apsispręsta pavesti šį klausimą Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyriui.

Pasak skyriaus atstovų, projektui jau skirtas ES finansavimas, pradėti viešieji prikimai.

„Šiame projekto įgyvendinimo etape atsiranda ir Strateginės įvaizdžio tarybos sudarymo poreikis“, – aiškina Vyriausybė.

Lietuvos įvaizdžio strategijas ir programas rengė ir ankstesnės Vyriausybės. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 2

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14
Didžiausi atlyginimai tarp prekybos tinklų: „Lidl Lietuva“ ir „Iki“ 26

Tarp didžiųjų prekybos tinklų didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo „Lidl Lietuva“, rodo...

Prekyba
2019.03.14
IKEA rinkodaros vadovė: apie vertybes ir komunikaciją be nuolaidų 14

Vienas iš didžiausių iššūkių su kuriais šiandien susiduria rinkodaros vadovai – inovacijų greitis. Ilgametes...

Rinkodara
2019.03.13
Išrinko populiariausias lietuviškas prekes 2

Vartotojai rinkdamiesi pirkinius lieka lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Nominuojamos tik...

Prekyba
2019.03.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau