Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją

Publikuota: 2018-12-02
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vadimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Kaip BNS informavo Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyrius, komisija rūpinsis „strateginių šalies tikslų, susijusių su Lietuvos įvaizdžiu užsienyje, formavimu“, taip pat imsis Lietuvos įvaizdžio strategijos rengimo.

Strateginei įvaizdžio tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris, į ją įeis ministerijų, Prezidentūros, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų ir kitų grupių atstovai. 

„Strateginė įvaizdžio taryba bus įtraukta į svarbiausių strateginių šalies pristatymo užsienyje klausimų svarstymą: prioritetinių užsienio rinkų sąrašo sudarymą, šalies įvaizdžio formavimo prioritetų ir krypčių įvardijimą, pasirengimą svarbių Lietuvai švenčių ir datų paminėjimui. Numatoma, kad Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus“, – teigiama atsakyme BNS.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Vyriausybės atstovai patvirtino, kad pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, tačiau „visi strateginiai klausimai“ bus derinami ir tvirtinami Strateginės įvaizdžio tarybos.

Šalies įvaizdžio strategiją numatoma turėti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį. Projekto įgyvendintojas turės suburti ekspertų komandą – visas idėjas ir kitus klausimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba.

Žadama, kad Lietuvos įvaizdžio strategija numatys pagrindines šalies pristatymo kryptis užsienyje ir bus pagrindinis dokumentas, užtikrinantis vieningą komunikavimą apie Lietuvą užsienyje.

„Strategijos kūrimas remsis išoriniais ir vidiniais tyrimais, kuriuose atsiskleis mūsų šalies vertinimas, suvokimas užsienio ir Lietuvos gyventojų akimis. Tai prisidės prie komunikacijos krypčių formavimo, esamo Lietuvos žinomumo ir vertinimo prioritetinėse Lietuvos užsienio rinkose nustatymo“, – tvirtina Vyriausybės kanceliarijos atstovai.

Teigiama, kad sukurti Lietuvos pristatymo užsienyje koordinacinį modelį numatyta Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, parengiamieji darbai pradėti dar pernai, o beveik metus užtruko diskusijos, kuri instituciją galėtų „efektyviausiai koordinuoti šalies įvaizdį“ – tartasi tiek su institucijomis, tiek su verslu, nagrinėjama užsienio šalių praktika. Birželį apsispręsta pavesti šį klausimą Vyriausybės Lietuvos įvaizdžio skyriui.

Pasak skyriaus atstovų, projektui jau skirtas ES finansavimas, pradėti viešieji prikimai.

„Šiame projekto įgyvendinimo etape atsiranda ir Strateginės įvaizdžio tarybos sudarymo poreikis“, – aiškina Vyriausybė.

Lietuvos įvaizdžio strategijas ir programas rengė ir ankstesnės Vyriausybės. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku