„Lidl“ taikosi į naują vartotojų segmentą

Nuo šiol Lild pirkėjų simpatijas bandys užsitarnauti lietuviškumu imasi aktyviau komunikuoti savo prekės ženklą Pagaminta Lietuvoje.
Neseniai startavo prekybos tinklo Lidl komunikacija, kurioje teigiama, kad mūsų šalies gyventojai itin vertina ir didelį dėmesį skiria lietuviškai produkcijai, tad dabar Pagaminta Lietuvoje tampa nauju prekės ženklu, vienijančiu tradicinės receptūros lietuviškus produktus.
Iki šiol šis mūsų registruotas prekės ženklas buvo labiau simbolis, reklama prie Lietuvoje pagamintų privačių prekybos tinklo prekių parduotuvių lentynose. Dabar jį imame naudoti kaip atskirą prekės ženklą, kuris evoliucionuoja į atskirą lietuviškų tradicinės receptūros produktų grupę, teigia Valdas Lopeta, Lidl Lietuvos korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Pagaminta Lietuvoje prekių linija papildo tinklo turimą maisto produktų asortimentą, ją parduotuvėse bus galima rasti atskirose, specialiai paženklintose lentynose.
Atrinkdami šiai linijai produktus, pakeitėme kai kurių jau esamų produktų pakuotės išvaizdą, uždėjome šį ženklą. Taip pat sukūrėme naujų gaminių, planus dėlioja p. Lopeta. Lidl skaičiuoja, kad maisto prekių segmente apie ketvirtadalis prekių yra lietuvių tiekėjų.
Eleonora Šeimienė, KOG rinkodaros instituto vadovė, teigia, kad kilmės šalis lietuviams svarbi. Jei įmanoma, Lietuvoje pagamintas prekes visada renkasi iki 40% gyventojų, tačiau jei kalbame apie kasdienio maisto produktus, ypač pieno gaminius, duoną, lietuviškų prekės ženklų ieško net iki 80% vartotojų.
Tikėtina, kad su Pagaminta Lietuvoje produkcija Lidl bando pritraukti būtent tą vartotojų segmentą, kuriam lietuviškumas svarbu, ir taip prisivilioti dar vieną tikslinę grupę. Bent iki šiol, kaip rodo tyrimai, eidami į Lidl, pirkėjai nesitikėdavo lietuviškumo, tačiau ši linija yra ypač svarbi Iki pirkėjams, palygina p. Šeimienė.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti