Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą

Publikuota: 2018-11-25
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia, kad investicijos atsiperka.

 Net ir smulkiausiam verslui yra svarbu sukurti prekės ženklą, kuris atkreiptų klientų dėmesį. Kai verslas tik kuriamas, tokiems dalykams skiriama nedaug dėmesio, nes dažnai vadovaujamasi nuostata, kad dabar bus ir taip gerai, o paskui jau galima pakeisti, sugalvoti kažką geriau. Tačiau praktika rodo, kad pokyčiai kainuoja brangiai, bet dažnai jie neišvengiami. Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“, valdančios prekės ženklą „PaperSeal“, direktorius ir savininkas, VŽ yra pasakojęs, kad nė nereikėjo žengti į svečias rinkas, kad suprastų, jog pavadinimas ne tik painiojamas, bet iš dalies ir klaidina klientus. „Pavadinimas buvo susijęs su pakavimu, tad žmonės galvojo, kad teikiame šią paslaugą, nors tik parduodavome pakavimo medžiagas. Buvo aišku, kad klientai ne visai supranta, kuo užsiima įmonė, – pirmąją priežastį, kodėl nuspręsta keisti prekės ženklą, įvardija p. Jarmolavičius. – Pradėjus plėtrą užsienyje, dar bandėme versti pavadinimą į anglų kalbą, bet supratome, kad vis tiek reikės tarptautinio, visur bendro prekės ženklo.“

 Daugiau klientų

 Apie tai, kad prekės ženklas leido pritraukti naujų klientų, neseniai pasakojo ir Rasita Mikelaitienė, Mažeikių UAB „Piropas“, valdančios dvi kavinukes „Kažkas skanaus“, direktorė. „Tai yra mūsų prekės ženklas. Jį kurti paragino dukra, kuri, baigusi studijas, liko gyventi Vilniuje. Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasitvirtino, nors ir teko nemažai investuoti“, – sako p. Mikelaitienė. Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad tą „kažką skanaus“ būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu. Naujesnė kavinukė, pradėjusi veikti prieš keletą metų, iš karto buvo pavadinta „Kažkas skanaus“. Šiemet vasarą buvo atnaujinta ir pervadinta kepyklėlė, esanti Mažeikių senamiestyje, kuri anksčiau ir vadinosi „Piropas“. Į šios kavinės atnaujinimą investuota per 10.000 Eur, neskaitant baldų, šviestuvų, indų, kuriuos verslininkė pamažu buvo susipirkusi anksčiau. „Po atsinaujinimo sulaikėme daug naujų klientų, kurie neslėpė, kad užsukti juos čia paskatino būtent pavadinimas“, – nurodo pašnekovė.

 Gerokai modernesnis

 Prekės ženklą pakeitė ir VšĮ „Klaipėdos ID“, kuri anksčiau vadinosi Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra. „Sukūrėme modernų prekės ženklą, kuris yra tikslus ir lengvai įsimenamas. Įvaizdžio pakeitimas kainavo apie 10.000 Eur, naujo internetinio puslapio sukūrimas – antra tiek. Tačiau pokyčiai buvo būtini, nes mes kuriame modernios Klaipėdos viziją, tad ir patys turime būti jaunatviški, veržlūs, inovatyvūs“, – sako Simas Simanauskas, VšĮ „Klaipėda ID“ direktorius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku