Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą

Publikuota: 2018-11-25
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia, kad investicijos atsiperka.

 Net ir smulkiausiam verslui yra svarbu sukurti prekės ženklą, kuris atkreiptų klientų dėmesį. Kai verslas tik kuriamas, tokiems dalykams skiriama nedaug dėmesio, nes dažnai vadovaujamasi nuostata, kad dabar bus ir taip gerai, o paskui jau galima pakeisti, sugalvoti kažką geriau. Tačiau praktika rodo, kad pokyčiai kainuoja brangiai, bet dažnai jie neišvengiami.
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“, valdančios prekės ženklą „PaperSeal“, direktorius ir savininkas, VŽ yra pasakojęs, kad nė nereikėjo žengti į svečias rinkas, kad suprastų, jog pavadinimas ne tik painiojamas, bet iš dalies ir klaidina klientus.
„Pavadinimas buvo susijęs su pakavimu, tad žmonės galvojo, kad teikiame šią paslaugą, nors tik parduodavome pakavimo medžiagas. Buvo aišku, kad klientai ne visai supranta, kuo užsiima įmonė, – pirmąją priežastį, kodėl nuspręsta keisti prekės ženklą, įvardija p. Jarmolavičius. – Pradėjus plėtrą užsienyje, dar bandėme versti pavadinimą į anglų kalbą, bet supratome, kad vis tiek reikės tarptautinio, visur bendro prekės ženklo.“

 Daugiau klientų

 Apie tai, kad prekės ženklas leido pritraukti naujų klientų, neseniai pasakojo ir Rasita Mikelaitienė, Mažeikių UAB „Piropas“, valdančios dvi kavinukes „Kažkas skanaus“, direktorė.
„Tai yra mūsų prekės ženklas. Jį kurti paragino dukra, kuri, baigusi studijas, liko gyventi Vilniuje. Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasitvirtino, nors ir teko nemažai investuoti“, – sako p. Mikelaitienė.
Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad tą „kažką skanaus“ būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu.
Naujesnė kavinukė, pradėjusi veikti prieš keletą metų, iš karto buvo pavadinta „Kažkas skanaus“. Šiemet vasarą buvo atnaujinta ir pervadinta kepyklėlė, esanti Mažeikių senamiestyje, kuri anksčiau ir vadinosi „Piropas“. Į šios kavinės atnaujinimą investuota per 10.000 Eur, neskaitant baldų, šviestuvų, indų, kuriuos verslininkė pamažu buvo susipirkusi anksčiau.
„Po atsinaujinimo sulaikėme daug naujų klientų, kurie neslėpė, kad užsukti juos čia paskatino būtent pavadinimas“, – nurodo pašnekovė.

 Gerokai modernesnis

 Prekės ženklą pakeitė ir VšĮ „Klaipėdos ID“, kuri anksčiau vadinosi Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra.
„Sukūrėme modernų prekės ženklą, kuris yra tikslus ir lengvai įsimenamas. Įvaizdžio pakeitimas kainavo apie 10.000 Eur, naujo internetinio puslapio sukūrimas – antra tiek. Tačiau pokyčiai buvo būtini, nes mes kuriame modernios Klaipėdos viziją, tad ir patys turime būti jaunatviški, veržlūs, inovatyvūs“, – sako Simas Simanauskas, VšĮ „Klaipėda ID“ direktorius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09
IKEA ir „Simpsonų“ pamoka: turėtume dažniau atsigręžti į popkultūrą Premium

Neseniai baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, reklamai...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau