Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą

Publikuota: 2018-11-25
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia, kad investicijos atsiperka.

 Net ir smulkiausiam verslui yra svarbu sukurti prekės ženklą, kuris atkreiptų klientų dėmesį. Kai verslas tik kuriamas, tokiems dalykams skiriama nedaug dėmesio, nes dažnai vadovaujamasi nuostata, kad dabar bus ir taip gerai, o paskui jau galima pakeisti, sugalvoti kažką geriau. Tačiau praktika rodo, kad pokyčiai kainuoja brangiai, bet dažnai jie neišvengiami.
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“, valdančios prekės ženklą „PaperSeal“, direktorius ir savininkas, VŽ yra pasakojęs, kad nė nereikėjo žengti į svečias rinkas, kad suprastų, jog pavadinimas ne tik painiojamas, bet iš dalies ir klaidina klientus.
„Pavadinimas buvo susijęs su pakavimu, tad žmonės galvojo, kad teikiame šią paslaugą, nors tik parduodavome pakavimo medžiagas. Buvo aišku, kad klientai ne visai supranta, kuo užsiima įmonė, – pirmąją priežastį, kodėl nuspręsta keisti prekės ženklą, įvardija p. Jarmolavičius. – Pradėjus plėtrą užsienyje, dar bandėme versti pavadinimą į anglų kalbą, bet supratome, kad vis tiek reikės tarptautinio, visur bendro prekės ženklo.“

 Daugiau klientų

 Apie tai, kad prekės ženklas leido pritraukti naujų klientų, neseniai pasakojo ir Rasita Mikelaitienė, Mažeikių UAB „Piropas“, valdančios dvi kavinukes „Kažkas skanaus“, direktorė.
„Tai yra mūsų prekės ženklas. Jį kurti paragino dukra, kuri, baigusi studijas, liko gyventi Vilniuje. Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasitvirtino, nors ir teko nemažai investuoti“, – sako p. Mikelaitienė.
Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad tą „kažką skanaus“ būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu.
Naujesnė kavinukė, pradėjusi veikti prieš keletą metų, iš karto buvo pavadinta „Kažkas skanaus“. Šiemet vasarą buvo atnaujinta ir pervadinta kepyklėlė, esanti Mažeikių senamiestyje, kuri anksčiau ir vadinosi „Piropas“. Į šios kavinės atnaujinimą investuota per 10.000 Eur, neskaitant baldų, šviestuvų, indų, kuriuos verslininkė pamažu buvo susipirkusi anksčiau.
„Po atsinaujinimo sulaikėme daug naujų klientų, kurie neslėpė, kad užsukti juos čia paskatino būtent pavadinimas“, – nurodo pašnekovė.

 Gerokai modernesnis

 Prekės ženklą pakeitė ir VšĮ „Klaipėdos ID“, kuri anksčiau vadinosi Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra.
„Sukūrėme modernų prekės ženklą, kuris yra tikslus ir lengvai įsimenamas. Įvaizdžio pakeitimas kainavo apie 10.000 Eur, naujo internetinio puslapio sukūrimas – antra tiek. Tačiau pokyčiai buvo būtini, nes mes kuriame modernios Klaipėdos viziją, tad ir patys turime būti jaunatviški, veržlūs, inovatyvūs“, – sako Simas Simanauskas, VšĮ „Klaipėda ID“ direktorius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
15:43
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
08:13
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
05:45
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 1

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau