Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą

Publikuota: 2018-11-25
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Piropas“ valdoma kavinė „Kažkas skanaus“ Mažeikiuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia, kad investicijos atsiperka.

 Net ir smulkiausiam verslui yra svarbu sukurti prekės ženklą, kuris atkreiptų klientų dėmesį. Kai verslas tik kuriamas, tokiems dalykams skiriama nedaug dėmesio, nes dažnai vadovaujamasi nuostata, kad dabar bus ir taip gerai, o paskui jau galima pakeisti, sugalvoti kažką geriau. Tačiau praktika rodo, kad pokyčiai kainuoja brangiai, bet dažnai jie neišvengiami.
Jonas Jarmolavičius, UAB „Supakuota“, valdančios prekės ženklą „PaperSeal“, direktorius ir savininkas, VŽ yra pasakojęs, kad nė nereikėjo žengti į svečias rinkas, kad suprastų, jog pavadinimas ne tik painiojamas, bet iš dalies ir klaidina klientus.
„Pavadinimas buvo susijęs su pakavimu, tad žmonės galvojo, kad teikiame šią paslaugą, nors tik parduodavome pakavimo medžiagas. Buvo aišku, kad klientai ne visai supranta, kuo užsiima įmonė, – pirmąją priežastį, kodėl nuspręsta keisti prekės ženklą, įvardija p. Jarmolavičius. – Pradėjus plėtrą užsienyje, dar bandėme versti pavadinimą į anglų kalbą, bet supratome, kad vis tiek reikės tarptautinio, visur bendro prekės ženklo.“

 Daugiau klientų

 Apie tai, kad prekės ženklas leido pritraukti naujų klientų, neseniai pasakojo ir Rasita Mikelaitienė, Mažeikių UAB „Piropas“, valdančios dvi kavinukes „Kažkas skanaus“, direktorė.
„Tai yra mūsų prekės ženklas. Jį kurti paragino dukra, kuri, baigusi studijas, liko gyventi Vilniuje. Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasitvirtino, nors ir teko nemažai investuoti“, – sako p. Mikelaitienė.
Prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad tą „kažką skanaus“ būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu.
Naujesnė kavinukė, pradėjusi veikti prieš keletą metų, iš karto buvo pavadinta „Kažkas skanaus“. Šiemet vasarą buvo atnaujinta ir pervadinta kepyklėlė, esanti Mažeikių senamiestyje, kuri anksčiau ir vadinosi „Piropas“. Į šios kavinės atnaujinimą investuota per 10.000 Eur, neskaitant baldų, šviestuvų, indų, kuriuos verslininkė pamažu buvo susipirkusi anksčiau.
„Po atsinaujinimo sulaikėme daug naujų klientų, kurie neslėpė, kad užsukti juos čia paskatino būtent pavadinimas“, – nurodo pašnekovė.

 Gerokai modernesnis

 Prekės ženklą pakeitė ir VšĮ „Klaipėdos ID“, kuri anksčiau vadinosi Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra.
„Sukūrėme modernų prekės ženklą, kuris yra tikslus ir lengvai įsimenamas. Įvaizdžio pakeitimas kainavo apie 10.000 Eur, naujo internetinio puslapio sukūrimas – antra tiek. Tačiau pokyčiai buvo būtini, nes mes kuriame modernios Klaipėdos viziją, tad ir patys turime būti jaunatviški, veržlūs, inovatyvūs“, – sako Simas Simanauskas, VšĮ „Klaipėda ID“ direktorius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau