Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia, kad investicijos atsiperka.
Net ir smulkiausiam verslui yra svarbu sukurti prekės ženklą, kuris atkreiptų klientų dėmesį. Kai verslas tik kuriamas, tokiems dalykams skiriama nedaug dėmesio, nes dažnai vadovaujamasi nuostata, kad dabar bus ir taip gerai, o paskui jau galima pakeisti, sugalvoti kažką geriau. Tačiau praktika rodo, kad pokyčiai kainuoja brangiai, bet dažnai jie neišvengiami. Jonas Jarmolavičius, UAB Supakuota, valdančios prekės ženklą PaperSeal, direktorius ir savininkas, VŽ yra pasakojęs, kad nė nereikėjo žengti į svečias rinkas, kad suprastų, jog pavadinimas ne tik painiojamas, bet iš dalies ir klaidina klientus. Pavadinimas buvo susijęs su pakavimu, tad žmonės galvojo, kad teikiame šią paslaugą, nors tik parduodavome pakavimo medžiagas. Buvo aišku, kad klientai ne visai supranta, kuo užsiima įmonė, pirmąją priežastį, kodėl nuspręsta keisti prekės ženklą, įvardija p. Jarmolavičius. Pradėjus plėtrą užsienyje, dar bandėme versti pavadinimą į anglų kalbą, bet supratome, kad vis tiek reikės tarptautinio, visur bendro prekės ženklo.
Daugiau klientų
Apie tai, kad prekės ženklas leido pritraukti naujų klientų, neseniai pasakojo ir Rasita Mikelaitienė, Mažeikių UAB Piropas, valdančios dvi kavinukes Kažkas skanaus, direktorė. Tai yra mūsų prekės ženklas. Jį kurti paragino dukra, kuri, baigusi studijas, liko gyventi Vilniuje. Iš pradžių dar nelabai supratau, kad geras prekės ženklas verslui gali būti toks svarbus. Dabar matau, kad jis pasitvirtino, nors ir teko nemažai investuoti, sako p. Mikelaitienė. Prekės ženklas tai ne tik logotipas ir žodžių žaismas: pagal jį buvo suformuotas asortimentas, kavinukės įrengtos taip, kad tą kažką skanaus būtų jauku valgyti, norėtųsi čia užeiti, susitikti su draugais, šeimomis, susitikti su verslo partneriu. Naujesnė kavinukė, pradėjusi veikti prieš keletą metų, iš karto buvo pavadinta Kažkas skanaus. Šiemet vasarą buvo atnaujinta ir pervadinta kepyklėlė, esanti Mažeikių senamiestyje, kuri anksčiau ir vadinosi Piropas. Į šios kavinės atnaujinimą investuota per 10.000 Eur, neskaitant baldų, šviestuvų, indų, kuriuos verslininkė pamažu buvo susipirkusi anksčiau. Po atsinaujinimo sulaikėme daug naujų klientų, kurie neslėpė, kad užsukti juos čia paskatino būtent pavadinimas, nurodo pašnekovė.
Gerokai modernesnis
Prekės ženklą pakeitė ir VšĮ Klaipėdos ID, kuri anksčiau vadinosi Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra. Sukūrėme modernų prekės ženklą, kuris yra tikslus ir lengvai įsimenamas. Įvaizdžio pakeitimas kainavo apie 10.000 Eur, naujo internetinio puslapio sukūrimas antra tiek. Tačiau pokyčiai buvo būtini, nes mes kuriame modernios Klaipėdos viziją, tad ir patys turime būti jaunatviški, veržlūs, inovatyvūs, sako Simas Simanauskas, VšĮ Klaipėda ID direktorius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti