„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Publikuota: 2018-11-25
Dado Ruvic („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Dado Ruvic („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant laiką iki dešimties minučių vienam tinklui arba iki pusvalandžio trims per dieną, galima reikšmingai pagerinti savijautą.

JAV Pensilvanijos universiteto psichologų atliktas tyrimas parodė priežastinį ryšį tarp laiko, praleisto socialinėje žiniasklaidoje, ir žmonių depresijos bei vienišumo jausmo.

Melissa Hunt, Pensilvanijos universiteto psichologijos profesorė, vadovavusi tyrimui, atskleidžia, kad daugelis tų, kurie pradėjo tyrimą su vidutine klinikine depresija, po kelių savaičių jį baigė su labai lengvais simptomais.

Kartu su tyrimo vadovais eksperimente dalyvavo 143 Pensilvanijos universiteto studentai. Pusė dalyvių naudojosi socialiniais tinklais taip, kaip buvo įpratę. Kita pusė trims socialiniams tinklams – „Facebook“, „Instagram“ ir „Snapchat“ – per dieną galėjo skirti po 10 min. kiekvienam, t. y. ne daugiau kaip 30 min.

Tyrimo ataskaitoje skelbiama, kad tiems, kurie apribojo socialinių tinklų naudojimą, „kliniškai reikšmingai“ sumažėjo depresijos ir vienišumo pojūčiai. Pažymima, kad abu šie rodikliai smarkiai sumenko, o vadinamoji „kontrolinė“ grupė, kuri nepakeitė savo elgesio, nematė ir jokio pagerėjimo.

„Socialinė žiniasklaida tapo tokia neatskiriama šiuolaikinio pasaulio dalimi, kuriai daugelis žmonių tiesiog nebegali atsispirti“, – teigia p. Hunt ir priduria, kad dėl šios priežasties ir tyrime buvo tik apribotas laikas, praleidžiamas socialiniuose tinkluose, o ne visai to atsisakyta.

O svarbiausia tyrimo žinutė, pabrėžia tyrėjai, yra ta, kad ribojant laiką iki dešimties minučių vienam tinklui arba iki pusvalandžio trims per dieną, jau reikšmingai galima pagerinti savijautą ir visai nebūtina to atsisakyti visai, kad pasijustumėte geriau.

Kartu vis dažniau matome ir ne vieną bandymą atsiriboti savaitei, dviem ar mėnesiui nuo socialinių tinklų.

Kelių savaičių pertrauką nuo socialinio tinklo „Facebook“ prieš kurį laiką per atostogas išbandė ir Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas.

„Gyvename informacijos bumo laikotarpiu, ypač tai liečia žiniasklaidos, reklamos, komunikacijos veikla užsiimančius žmones, ekspertus, kurie informaciją, socialinius tinklus naudoja ne tik kaip atsipalaidavimo šaltinį, bet ir kaip darbo įrankį, tad tos trumpos pertraukos darosi labai svarbios“, – pabrėžia p. Katkus.

– Labai norėčiau, kad „Facebook“ atsirastų „Out of office“ funkcija, dėl kurios matytųsi, kad vartotojas yra neaktyvus ir neplanuoja dar savaitę ar kelias atsakyti į žinutes. Šiandien, kai nuomonės lyderiai, ekspertai turi ne vieną sekėją, kai žmonės juos žymi, įtraukia į savo kuriamą turinį, tampa tarsi vis sunkiau atsiriboti, juolab kai visi socialiniuose tinkluose tikisi labai greitos reakcijos. Tad tie pavyzdžiai, kurie skatina laikinai atsijungti nuo visų technologinių įrenginių, bent dienai ar savaitgaliui atsisakyti visų ekranų ir prisiminti gyvą bendravimą, vis labiau įkvepia“.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 4

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
15:41
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
15:17
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 5

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
13:07
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
09:47
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 24

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau