„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Publikuota: 2018-11-25
Dado Ruvic („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Dado Ruvic („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant laiką iki dešimties minučių vienam tinklui arba iki pusvalandžio trims per dieną, galima reikšmingai pagerinti savijautą.

JAV Pensilvanijos universiteto psichologų atliktas tyrimas parodė priežastinį ryšį tarp laiko, praleisto socialinėje žiniasklaidoje, ir žmonių depresijos bei vienišumo jausmo.

Melissa Hunt, Pensilvanijos universiteto psichologijos profesorė, vadovavusi tyrimui, atskleidžia, kad daugelis tų, kurie pradėjo tyrimą su vidutine klinikine depresija, po kelių savaičių jį baigė su labai lengvais simptomais.

Kartu su tyrimo vadovais eksperimente dalyvavo 143 Pensilvanijos universiteto studentai. Pusė dalyvių naudojosi socialiniais tinklais taip, kaip buvo įpratę. Kita pusė trims socialiniams tinklams – „Facebook“, „Instagram“ ir „Snapchat“ – per dieną galėjo skirti po 10 min. kiekvienam, t. y. ne daugiau kaip 30 min.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tyrimo ataskaitoje skelbiama, kad tiems, kurie apribojo socialinių tinklų naudojimą, „kliniškai reikšmingai“ sumažėjo depresijos ir vienišumo pojūčiai. Pažymima, kad abu šie rodikliai smarkiai sumenko, o vadinamoji „kontrolinė“ grupė, kuri nepakeitė savo elgesio, nematė ir jokio pagerėjimo.

„Socialinė žiniasklaida tapo tokia neatskiriama šiuolaikinio pasaulio dalimi, kuriai daugelis žmonių tiesiog nebegali atsispirti“, – teigia p. Hunt ir priduria, kad dėl šios priežasties ir tyrime buvo tik apribotas laikas, praleidžiamas socialiniuose tinkluose, o ne visai to atsisakyta.

O svarbiausia tyrimo žinutė, pabrėžia tyrėjai, yra ta, kad ribojant laiką iki dešimties minučių vienam tinklui arba iki pusvalandžio trims per dieną, jau reikšmingai galima pagerinti savijautą ir visai nebūtina to atsisakyti visai, kad pasijustumėte geriau.

Kartu vis dažniau matome ir ne vieną bandymą atsiriboti savaitei, dviem ar mėnesiui nuo socialinių tinklų.

Kelių savaičių pertrauką nuo socialinio tinklo „Facebook“ prieš kurį laiką per atostogas išbandė ir Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas.

„Gyvename informacijos bumo laikotarpiu, ypač tai liečia žiniasklaidos, reklamos, komunikacijos veikla užsiimančius žmones, ekspertus, kurie informaciją, socialinius tinklus naudoja ne tik kaip atsipalaidavimo šaltinį, bet ir kaip darbo įrankį, tad tos trumpos pertraukos darosi labai svarbios“, – pabrėžia p. Katkus.

– Labai norėčiau, kad „Facebook“ atsirastų „Out of office“ funkcija, dėl kurios matytųsi, kad vartotojas yra neaktyvus ir neplanuoja dar savaitę ar kelias atsakyti į žinutes. Šiandien, kai nuomonės lyderiai, ekspertai turi ne vieną sekėją, kai žmonės juos žymi, įtraukia į savo kuriamą turinį, tampa tarsi vis sunkiau atsiriboti, juolab kai visi socialiniuose tinkluose tikisi labai greitos reakcijos. Tad tie pavyzdžiai, kurie skatina laikinai atsijungti nuo visų technologinių įrenginių, bent dienai ar savaitgaliui atsisakyti visų ekranų ir prisiminti gyvą bendravimą, vis labiau įkvepia“.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 4

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku