Vėl skundžia „Neste Lietuva“ reklamą

Publikuota: 2018-11-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Dar iki galo nesibaigus ankstesniems ginčams dėl „Neste“ reklamų, bendrovei tenka aiškintis ir dėl paskutiniosios savo reklaminės kampanijos.

Šį kartą degalinių tinklo „Neste Lietuva“ reklamos užkliuvo 10-čiai nevyriausybinių vartotojų organizacijų vienijančiam Lietuvos vartotojų organizacijų aljansui (LVOA), kuris išplatino atvirą laišką Konkurencijos tarybai ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, ragindamas šias valstybės institucijas imtis priemonių prieš galimą vartotojų klaidinimą.

Jie teigia, kad reklamos kampanija „Švaresni degalai. Švaresni plaučiai“ galimai turi klaidinančios reklamos požymių ir gali pažeisti galiojančius teisės aktus bei vartotojų teises gauti tikrovę atitinkančią informaciją.

LVOA susirūpinimą paskatino žiniasklaidoje publikuotas Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos prezidento Martyno Nagevičiaus straipsnis „Žaliasis smegenų plovimas yra blogiau, nei nesirūpinti ekologija iš viso“. Publikacijoje pateikti ekspertų skirtingų degalinių tinklų parduodamų dyzelino charakteristikų palyginimai. Atlikti skaičiavimų rezultatai prieštarauja šiuo metu aktyviai transliuojamos „Neste Lietuva“ reklamos „Švaresni degalai. Švaresni plaučiai“ pagrindinei žinutei, kad „Neste“ degalai išskiria net iki 20% mažiau anglies dvideginio.

Vartotojų teisių gynėjai daro prielaidą – „Neste“ reklamos kampanija bandoma formuoti vartotojų nuomonę, kad perkant „Neste“ degalus rūpinamasi savo ir aplinkinių sveikata bei aplinkosauga.

„Visuomenėje įsigalint aplinkosauginėms ir sveikos gyvensenos tendencijoms, „švaresni degalai“ tampa papildoma paskata vairuotojams įsigyti būtent „Neste“ degalus“, teigiama laiške.

Abejonę kelia tai, kad iš reklamos turinio vidutinis vartotojas gali suvokti, jog „iki 20% CO2“ mažiau išskiria visi „Neste“ degalai, nors įsigilinus paaiškėja, kad „Neste“ taiko menamus sutaupymus tik vienam produktui – „Neste“ Pro Diesel“.

LVOA taip pat nurodo, kad „Neste“ dyzeline yra naudojamas biopriedas, gaminamas iš palmių aliejaus, kurio naudojimas naudojimas iš esmės nesuderinamas su ekologija. Todėl išplatintame laiške LVOA ragina „Neste“ ir kitus Lietuvos degalinių tinklus vartotojams atskleisti informaciją, kokios žaliavos naudojamos biodegalų gamybai.

Ne pirmas ginčas

„Neste Lietuva“ ne taip seniai teko aiškintis ir dėl kitos reklamos, kur kalbėta apie dyzeliną „Futura D“ bei produktą NEXBTL.

Šios vasaros pabaigoje Konkurencijos taryba nutraukė šios reklamos nagrinėjimo procedūrą bendrovei įrodžius, kad informacija apie šiuos produktus buvo teisinga.

Nepaisant to, Biodegalų asociacija teismui vėl apskundė šį Konkurencijos tarybos sprendimą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 3

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
13:07
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
09:47
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 24

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08
Kauno „Žalgiris“ pratęsia partnerystę su vienu iš pagrindinių rėmėjų 6

Kauno krepšinio klubas „Žalgiris“ susitarė dėl partnerystės pratęsimo su lažybų prekės ženklu „OlyBet“, vienu...

Rinkodara
2019.10.07
„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75...

Rinkodara
2019.10.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau