„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ Oro navigacija pristato naują logotipą.
Septyniolika metų įmonę reprezentavęs prekės ženklas pakeistas modernia versija, vienodą žinutę siunčiančią tiek lietuviškai, tiek ir užsienio auditorijai.
Su mumis oro navigacijos paslaugų tiekėju susiduria kiekvienas Lietuvoje lėktuvu keliaujantis asmuo, tačiau išgirdę mūsų pavadinimą retas pasako, kas mes ir ką mes veikiame, išplatintame pranešime teigia Mindaugas Gustys, įmonės generalinis direktorius. Atsinaujindami siekiame perteikti savo naują, modernesnį ir atviresnį įmonės įvaizdį partneriams bei aviacijos bendruomenei Lietuvoje ir pasaulyje, todėl naujas prekės ženklas yra informatyvus ir lengvai šifruojamas.
Logotipo pagrindu tapusios raidės ON yra ne tik įmonės pavadinimo santrumpa jos siunčia žinią anglų kalba apie nenutrūkstą funkcijų vykdymą ir budėjimą.
nuotrauka::1nocropleft
Naujas logotipas žymi ir naują Oro navigacijos istorinių pokyčių etapą. Nuo 2017 m. pradžios, įmonės vadovo pareigas pradėjus eiti p. Gusčiui, buvo pertvarkyta įmonės organizacinė struktūra ir viešųjų pirkimų organizavimo bei vykdymo sistema, atliktas auditas, sustiprintas bendradarbiavimas su nacionalinį saugumą užtikrinančiomis institucijomis.
VĮ Oro navigacija priklauso 2012-aisiais metais Lietuvos ir Lenkijos įkurtam Baltijos funkciniam oro erdvės blokui (Baltijos FOEB), o nuo 2017 m. prisijungė ir prie Europos tarptautinio technologijų aljanso ITEC.
2018 m. sausio-spalio mėnesiais Oro navigacija Lietuvos oro erdvėje aptarnavo 227.500 skrydžių. Tris ketvirtadalius, arba 172.600 skrydžių sudarė tranzitiniai skrydžiai.
Prie ženklo atnaujinimo prisidėjo komunikacijos agentūra Adverum ir UAB Grafinės dirbtuvės komanda.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti