Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo

Publikuota: 2018-11-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono mineraliniai vandenys“. „Išgelbėk tris gyvybes“ – toks šūkis netrukus atsidurs ant riboto leidimo mineralinio vandens „Vytauto“ etikečių.

Tikimasi, jog ši akcija padės labiau atkreipti visuomenės dėmesį į kraujo donorystę ir parodyti, koks reikšmingas yra kiekvieno donoro indėlis gelbėjant kitų žmonių gyvybes.

Nacionalinis kraujo centras (NKC) skaičiuoja, kad vienas kraujo donoras gali išgelbėti 3 žmonių gyvybes.

„Būtent tai ir įkvėpė pagrindinę kampanijos žinutę, kuria tikimasi parodyti kraujo donorystės svarbą ir paskatinti dar daugiau žmonių tapti neatlygintinais kraujo donorais“, – viliasi Ignė Klangauskienė, laikinoji NKC vadovė.

Ji pasidžiaugia, kad neatlygintinos kraujo donorystės idėja jau spėjo prigyti Lietuvoje, donorų gretos didėja, tačiau kraujo poreikis, su kuriuo kasdien susiduria gydymo įstaigos, išlieka.

„Džiaugiamės, kad nuošalyje nelieka ir verslas, kuris jungiasi prie mūsų kasdienės misijos ir nuo šiol bendromis jėgomis didinsime visuomenės sąmoningumą. Tikimės, kad toks ėjimas pirmiausia paskatins naujus, dar niekada kraujo neaukojusius žmones, pasiryžti šiam žingsniui, o jau esamiems donorams primins, koks yra svarbus jų indėlis gelbėjant kitų gyvybes. Simboliška, tačiau kraujas sergantiesiems yra reikalingas kaip vanduo“, – išplatintame pranešime teigia p. Klangauskienė.

Nuo šiol kiekvienas donoras be šokolado, hematogeno ir kitų skatinamųjų dovanėlių, gaunamų po kraujo paėmimo procedūros, gaus ir mineralinio vandens „Vytautas“ buteliuką.

nuotrauka::1left

Šiais riboto leidimo vandens buteliais bus prekiaujama ir prekybos centruose.

„Tikimės, kad jau šventiniu laikotarpiu buteliai su naujosiomis etiketėmis pasieks parduotuvių lentynas. Etiketėje atsiras raudona spalva, o joje ir akcijos šūkis – „Išgelbėk tris gyvybes“, be to, įprastą mėlyną butelio kamštelio spalvą pakeis raudona. Tai yra dar vienas mūsų signalas atkreipti dėmesį į kraujo donorystę“, – teigia Deiminta Noreikienė, „Vytauto“ prekės ženklo vadovė.

Planuojama, kad su tokiomis etiketėmis „Vytautas“ bus parduodamas metus, o jei kraujo donorystės akcija bus sėkminga – ir ilgiau.

Ne pirmas žingsnis

Tai ne pirmas vandens gamintojos pakuočių pokytis. Nuo šių metų liepos „Birštono mineraliniai vandenys“ ant gaminamos „Akvilės“ kelių pozicijų etikečių deda nykstančius Lietuvos gyvūnų siluetus, jų pavadinimus.

„Tai mūsų socialinė iniciatyva. Šiuo žingsniu norime atkreipti visuomenės dėmesį į nykstančius gyvūnus, t.y. būtinybę saugoti aplinką (namus) tam, kad išlaikytume ateities kartoms jautriausius gyvosios gamtos atstovus“, – kalba Rūta Vaitukaitytė, bendrovės prekės ženklo vadovė ir pasidžiaugia, kad vartotojai tai vertina labai pozityviai.

„Gavome žinučių iš pradžiugintų ornitologų. Taip pat sulaukiame atsiliepimų iš parduotuvių, kur pirkėjai klausia, ieško, ar nėra „Akvilės“ su tam tikru gyvūnu. Tiesa, svarstome ir apie etiketės patobulinimus, kadangi sulaukėme pageidavimų suteikti daugiau informacijos apie pasirinktus gyvūnus, paukščius. Imamės sprendimų, kurie atitinka prekės ženklo filosofiją – investuoti į gamtą tausojančias technologijas bei sprendimus“, – kalba p. Vaitukaitytė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 14

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau