Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo

Publikuota: 2018-11-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono mineraliniai vandenys“. „Išgelbėk tris gyvybes“ – toks šūkis netrukus atsidurs ant riboto leidimo mineralinio vandens „Vytauto“ etikečių.

Tikimasi, jog ši akcija padės labiau atkreipti visuomenės dėmesį į kraujo donorystę ir parodyti, koks reikšmingas yra kiekvieno donoro indėlis gelbėjant kitų žmonių gyvybes.

Nacionalinis kraujo centras (NKC) skaičiuoja, kad vienas kraujo donoras gali išgelbėti 3 žmonių gyvybes.

„Būtent tai ir įkvėpė pagrindinę kampanijos žinutę, kuria tikimasi parodyti kraujo donorystės svarbą ir paskatinti dar daugiau žmonių tapti neatlygintinais kraujo donorais“, – viliasi Ignė Klangauskienė, laikinoji NKC vadovė.

Ji pasidžiaugia, kad neatlygintinos kraujo donorystės idėja jau spėjo prigyti Lietuvoje, donorų gretos didėja, tačiau kraujo poreikis, su kuriuo kasdien susiduria gydymo įstaigos, išlieka.

„Džiaugiamės, kad nuošalyje nelieka ir verslas, kuris jungiasi prie mūsų kasdienės misijos ir nuo šiol bendromis jėgomis didinsime visuomenės sąmoningumą. Tikimės, kad toks ėjimas pirmiausia paskatins naujus, dar niekada kraujo neaukojusius žmones, pasiryžti šiam žingsniui, o jau esamiems donorams primins, koks yra svarbus jų indėlis gelbėjant kitų gyvybes. Simboliška, tačiau kraujas sergantiesiems yra reikalingas kaip vanduo“, – išplatintame pranešime teigia p. Klangauskienė.

Nuo šiol kiekvienas donoras be šokolado, hematogeno ir kitų skatinamųjų dovanėlių, gaunamų po kraujo paėmimo procedūros, gaus ir mineralinio vandens „Vytautas“ buteliuką.

nuotrauka::1left

Šiais riboto leidimo vandens buteliais bus prekiaujama ir prekybos centruose.

„Tikimės, kad jau šventiniu laikotarpiu buteliai su naujosiomis etiketėmis pasieks parduotuvių lentynas. Etiketėje atsiras raudona spalva, o joje ir akcijos šūkis – „Išgelbėk tris gyvybes“, be to, įprastą mėlyną butelio kamštelio spalvą pakeis raudona. Tai yra dar vienas mūsų signalas atkreipti dėmesį į kraujo donorystę“, – teigia Deiminta Noreikienė, „Vytauto“ prekės ženklo vadovė.

Planuojama, kad su tokiomis etiketėmis „Vytautas“ bus parduodamas metus, o jei kraujo donorystės akcija bus sėkminga – ir ilgiau.

Ne pirmas žingsnis

Tai ne pirmas vandens gamintojos pakuočių pokytis. Nuo šių metų liepos „Birštono mineraliniai vandenys“ ant gaminamos „Akvilės“ kelių pozicijų etikečių deda nykstančius Lietuvos gyvūnų siluetus, jų pavadinimus.

„Tai mūsų socialinė iniciatyva. Šiuo žingsniu norime atkreipti visuomenės dėmesį į nykstančius gyvūnus, t.y. būtinybę saugoti aplinką (namus) tam, kad išlaikytume ateities kartoms jautriausius gyvosios gamtos atstovus“, – kalba Rūta Vaitukaitytė, bendrovės prekės ženklo vadovė ir pasidžiaugia, kad vartotojai tai vertina labai pozityviai.

„Gavome žinučių iš pradžiugintų ornitologų. Taip pat sulaukiame atsiliepimų iš parduotuvių, kur pirkėjai klausia, ieško, ar nėra „Akvilės“ su tam tikru gyvūnu. Tiesa, svarstome ir apie etiketės patobulinimus, kadangi sulaukėme pageidavimų suteikti daugiau informacijos apie pasirinktus gyvūnus, paukščius. Imamės sprendimų, kurie atitinka prekės ženklo filosofiją – investuoti į gamtą tausojančias technologijas bei sprendimus“, – kalba p. Vaitukaitytė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 3

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
15:41
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
15:17
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 5

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
13:07
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
09:47
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 24

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
Keičiasi lojalumo programa kortelių „Mylimiausia“ turėtojams Premium 8

Nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus...

Rinkodara
2019.10.08
„INK agency“ ir „bigNow“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi dviejų susijusių komunikacijos bendrovių vadovai: UAB „Dideli dideli“, veikiančios su prekės ženklu...

Rinkodara
2019.10.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau