Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo

Publikuota: 2018-11-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono mineraliniai vandenys“. „Išgelbėk tris gyvybes“ – toks šūkis netrukus atsidurs ant riboto leidimo mineralinio vandens „Vytauto“ etikečių.

Tikimasi, jog ši akcija padės labiau atkreipti visuomenės dėmesį į kraujo donorystę ir parodyti, koks reikšmingas yra kiekvieno donoro indėlis gelbėjant kitų žmonių gyvybes.

Nacionalinis kraujo centras (NKC) skaičiuoja, kad vienas kraujo donoras gali išgelbėti 3 žmonių gyvybes.

„Būtent tai ir įkvėpė pagrindinę kampanijos žinutę, kuria tikimasi parodyti kraujo donorystės svarbą ir paskatinti dar daugiau žmonių tapti neatlygintinais kraujo donorais“, – viliasi Ignė Klangauskienė, laikinoji NKC vadovė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Ji pasidžiaugia, kad neatlygintinos kraujo donorystės idėja jau spėjo prigyti Lietuvoje, donorų gretos didėja, tačiau kraujo poreikis, su kuriuo kasdien susiduria gydymo įstaigos, išlieka.

„Džiaugiamės, kad nuošalyje nelieka ir verslas, kuris jungiasi prie mūsų kasdienės misijos ir nuo šiol bendromis jėgomis didinsime visuomenės sąmoningumą. Tikimės, kad toks ėjimas pirmiausia paskatins naujus, dar niekada kraujo neaukojusius žmones, pasiryžti šiam žingsniui, o jau esamiems donorams primins, koks yra svarbus jų indėlis gelbėjant kitų gyvybes. Simboliška, tačiau kraujas sergantiesiems yra reikalingas kaip vanduo“, – išplatintame pranešime teigia p. Klangauskienė.

Nuo šiol kiekvienas donoras be šokolado, hematogeno ir kitų skatinamųjų dovanėlių, gaunamų po kraujo paėmimo procedūros, gaus ir mineralinio vandens „Vytautas“ buteliuką.

nuotrauka::1left

Šiais riboto leidimo vandens buteliais bus prekiaujama ir prekybos centruose.

„Tikimės, kad jau šventiniu laikotarpiu buteliai su naujosiomis etiketėmis pasieks parduotuvių lentynas. Etiketėje atsiras raudona spalva, o joje ir akcijos šūkis – „Išgelbėk tris gyvybes“, be to, įprastą mėlyną butelio kamštelio spalvą pakeis raudona. Tai yra dar vienas mūsų signalas atkreipti dėmesį į kraujo donorystę“, – teigia Deiminta Noreikienė, „Vytauto“ prekės ženklo vadovė.

Planuojama, kad su tokiomis etiketėmis „Vytautas“ bus parduodamas metus, o jei kraujo donorystės akcija bus sėkminga – ir ilgiau.

Ne pirmas žingsnis

Tai ne pirmas vandens gamintojos pakuočių pokytis. Nuo šių metų liepos „Birštono mineraliniai vandenys“ ant gaminamos „Akvilės“ kelių pozicijų etikečių deda nykstančius Lietuvos gyvūnų siluetus, jų pavadinimus.

„Tai mūsų socialinė iniciatyva. Šiuo žingsniu norime atkreipti visuomenės dėmesį į nykstančius gyvūnus, t.y. būtinybę saugoti aplinką (namus) tam, kad išlaikytume ateities kartoms jautriausius gyvosios gamtos atstovus“, – kalba Rūta Vaitukaitytė, bendrovės prekės ženklo vadovė ir pasidžiaugia, kad vartotojai tai vertina labai pozityviai.

„Gavome žinučių iš pradžiugintų ornitologų. Taip pat sulaukiame atsiliepimų iš parduotuvių, kur pirkėjai klausia, ieško, ar nėra „Akvilės“ su tam tikru gyvūnu. Tiesa, svarstome ir apie etiketės patobulinimus, kadangi sulaukėme pageidavimų suteikti daugiau informacijos apie pasirinktus gyvūnus, paukščius. Imamės sprendimų, kurie atitinka prekės ženklo filosofiją – investuoti į gamtą tausojančias technologijas bei sprendimus“, – kalba p. Vaitukaitytė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
16:30
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku