Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo

Publikuota: 2018-11-18
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono mineraliniai vandenys“. „Išgelbėk tris gyvybes“ – toks šūkis netrukus atsidurs ant riboto leidimo mineralinio vandens „Vytauto“ etikečių.

Tikimasi, jog ši akcija padės labiau atkreipti visuomenės dėmesį į kraujo donorystę ir parodyti, koks reikšmingas yra kiekvieno donoro indėlis gelbėjant kitų žmonių gyvybes.

Nacionalinis kraujo centras (NKC) skaičiuoja, kad vienas kraujo donoras gali išgelbėti 3 žmonių gyvybes.

„Būtent tai ir įkvėpė pagrindinę kampanijos žinutę, kuria tikimasi parodyti kraujo donorystės svarbą ir paskatinti dar daugiau žmonių tapti neatlygintinais kraujo donorais“, – viliasi Ignė Klangauskienė, laikinoji NKC vadovė.

Ji pasidžiaugia, kad neatlygintinos kraujo donorystės idėja jau spėjo prigyti Lietuvoje, donorų gretos didėja, tačiau kraujo poreikis, su kuriuo kasdien susiduria gydymo įstaigos, išlieka.

„Džiaugiamės, kad nuošalyje nelieka ir verslas, kuris jungiasi prie mūsų kasdienės misijos ir nuo šiol bendromis jėgomis didinsime visuomenės sąmoningumą. Tikimės, kad toks ėjimas pirmiausia paskatins naujus, dar niekada kraujo neaukojusius žmones, pasiryžti šiam žingsniui, o jau esamiems donorams primins, koks yra svarbus jų indėlis gelbėjant kitų gyvybes. Simboliška, tačiau kraujas sergantiesiems yra reikalingas kaip vanduo“, – išplatintame pranešime teigia p. Klangauskienė.

Nuo šiol kiekvienas donoras be šokolado, hematogeno ir kitų skatinamųjų dovanėlių, gaunamų po kraujo paėmimo procedūros, gaus ir mineralinio vandens „Vytautas“ buteliuką.

nuotrauka::1left

Šiais riboto leidimo vandens buteliais bus prekiaujama ir prekybos centruose.

„Tikimės, kad jau šventiniu laikotarpiu buteliai su naujosiomis etiketėmis pasieks parduotuvių lentynas. Etiketėje atsiras raudona spalva, o joje ir akcijos šūkis – „Išgelbėk tris gyvybes“, be to, įprastą mėlyną butelio kamštelio spalvą pakeis raudona. Tai yra dar vienas mūsų signalas atkreipti dėmesį į kraujo donorystę“, – teigia Deiminta Noreikienė, „Vytauto“ prekės ženklo vadovė.

Planuojama, kad su tokiomis etiketėmis „Vytautas“ bus parduodamas metus, o jei kraujo donorystės akcija bus sėkminga – ir ilgiau.

Ne pirmas žingsnis

Tai ne pirmas vandens gamintojos pakuočių pokytis. Nuo šių metų liepos „Birštono mineraliniai vandenys“ ant gaminamos „Akvilės“ kelių pozicijų etikečių deda nykstančius Lietuvos gyvūnų siluetus, jų pavadinimus.

„Tai mūsų socialinė iniciatyva. Šiuo žingsniu norime atkreipti visuomenės dėmesį į nykstančius gyvūnus, t.y. būtinybę saugoti aplinką (namus) tam, kad išlaikytume ateities kartoms jautriausius gyvosios gamtos atstovus“, – kalba Rūta Vaitukaitytė, bendrovės prekės ženklo vadovė ir pasidžiaugia, kad vartotojai tai vertina labai pozityviai.

„Gavome žinučių iš pradžiugintų ornitologų. Taip pat sulaukiame atsiliepimų iš parduotuvių, kur pirkėjai klausia, ieško, ar nėra „Akvilės“ su tam tikru gyvūnu. Tiesa, svarstome ir apie etiketės patobulinimus, kadangi sulaukėme pageidavimų suteikti daugiau informacijos apie pasirinktus gyvūnus, paukščius. Imamės sprendimų, kurie atitinka prekės ženklo filosofiją – investuoti į gamtą tausojančias technologijas bei sprendimus“, – kalba p. Vaitukaitytė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Exel‘io“ lentelę 1

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
14:27
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau