Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės kolektyvą. Tokią žinutę nauja socialine reklama darbdaviams bandys perduoti Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba.
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba (LGKT) skelbia konkursą sukurti socialinės reklamos kampaniją, kuria pirmiausia bus kreipiamasi į darbdavius, akcentuojant įvairovės darbo vietoje pranašumus. Kitaip tariant, darbdaviai bus skatinami atsigręžti ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti