„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Publikuota: 2018-11-15
Stop kadras iš klipo.
svg svg
Stop kadras iš klipo.

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios epicentre – vienas populiariausių pasaulio dainininkų seras Eltonas Johnas ir jo 1970 m. hitas.

Šiemetinė reklaminė kampanija – istorija apie tai, kaip dovana įkvėpė ir pakeitė mažamečio berniuko gyvenimą, o klipo pabaigoje nuskamba frazė, kad „kai kurios dovanos yra daugiau nei dovanos“.

Šis mažasis berniukas – Eltonas Džonas. Tad klipo pasirodymas galų gale išsklaidė pastarųjų mėnesių spekuliacijas užsienio žiniasklaidoje, apie tai koks bus šiemetinis prekybininkės šventinis klipas, o dainininkas čia nėra tik muzikantas, kaip buvo spėta, o – „John Lewis“ naujausios kalėdinės reklamos žvaigždė, rašo „Marketing Week“.

Klipas prasideda dainininko 1970 m. hitu „Your Song“, kurį jis atlieka šventinėje namų aplinkoje ir chronologiškai parodo Eltono Johno kelią iki vaikystės, kai jo gyvenime atsirado „fortepijonas, pakeitęs jo gyvenimą iš esmės“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Klipo scenose matome svarbiausius dainininko gyvenimo etapus, įskaitant mokyklą 1950-aisiais ir jo turą „West Coast“ 1970-aisiais.

„Prisiminkite visas Kalėdas, kurias turėjote per savo gyvenimą. Esu tikras, kad bent vienais metais jūs gavote vieną ypatingą dovaną, kuri ryškiai išsiskiria iš visų kitų. Tai stebuklingas jausmas, kurį norėjome šiais metais parodyti“, – taip apie šiemetinio klipo idėją kalba Craigas Inglis, „John Lewis“ klientų vadovas.

Kaip pabrėžia „John Lewis“ atstovai, tai bus ambicingiausia Kalėdų kampanija kalbant apie vartotojų patirties kūrimą, kai užsukę į pagrindinę tinklo parduotuvę „Oxford“ gatvėje, galės pajusti reklamos dvasią: čia bus įrengta įrašų studija, erdvės, matomos klipe, taip pat – ir legendinis albumas. Čia, kaip ir kitose 14-oje „John Lewis“ parduotuvių pirkėjai galės pagroti „Yamaha“ fortepionu.

Vos tik nutekėjus informacijai, kad „John Lewis“ naujosios kalėdinės reklamos epicentre bus vienas populiariausių pasaulio dainininkų, iš karto pasigirdo spekuliacijų, kad už tai britų prekybininkė Eltonui paklojo įspūdingą sumą – 5 mln. GBP.

Pati mažmenininkė pabrėžia, kad šis skaičius yra „labai neapibrėžtas“, o reklamai išleistos išlaidos iš esmės yra panašios į ankstesnius metus.

Rinkoje spėjama, kad įprastai „John Lewis“ savo kalėdinėms kampanijoms paprastai išleidžia apie 7 mln. GBP, įskaitant kūrybą ir žiniasklaidą.

Tradiciškai sentimentaliąją kalėdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „Adam & Eve DDB“ kartu su „Rocket Entertainment“.

„John Lewis“ reklamos tituluojamos laukiamiausiais kalėdiniais klipais, kaskart jos atsiduria rinkodaros specialistų akiratyje ir sulaukia milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų, pasidalijimų, o kartu ir parodijų.

Pavyzdžiui, pernykštėje kalėdinėje reklamoje „John Lewis“ vartotojų širdis bandė pavergti pasakodamas apie nuoširdžią berniuko ir monstro istoriją. Ji „Youtube“ peržiūrėta daugiau nei 10 mln. kartų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku