„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo John Lewis kalėdinė reklama The Boy & The Piano, kurios epicentre vienas populiariausių pasaulio dainininkų seras Eltonas Johnas ir jo 1970 m. hitas.
Šiemetinė reklaminė kampanija istorija apie tai, kaip dovana įkvėpė ir pakeitė mažamečio berniuko gyvenimą, o klipo pabaigoje nuskamba frazė, kad kai kurios dovanos yra daugiau nei dovanos.
Šis mažasis berniukas Eltonas Džonas. Tad klipo pasirodymas galų gale išsklaidė pastarųjų mėnesių spekuliacijas užsienio žiniasklaidoje, apie tai koks bus šiemetinis prekybininkės šventinis klipas, o dainininkas čia nėra tik muzikantas, kaip buvo spėta, o John Lewis naujausios kalėdinės reklamos žvaigždė, rašo Marketing Week.
Klipas prasideda dainininko 1970 m. hitu Your Song, kurį jis atlieka šventinėje namų aplinkoje ir chronologiškai parodo Eltono Johno kelią iki vaikystės, kai jo gyvenime atsirado fortepijonas, pakeitęs jo gyvenimą iš esmės.
Klipo scenose matome svarbiausius dainininko gyvenimo etapus, įskaitant mokyklą 1950-aisiais ir jo turą West Coast 1970-aisiais.
Prisiminkite visas Kalėdas, kurias turėjote per savo gyvenimą. Esu tikras, kad bent vienais metais jūs gavote vieną ypatingą dovaną, kuri ryškiai išsiskiria iš visų kitų. Tai stebuklingas jausmas, kurį norėjome šiais metais parodyti, taip apie šiemetinio klipo idėją kalba Craigas Inglis, John Lewis klientų vadovas.
Kaip pabrėžia John Lewis atstovai, tai bus ambicingiausia Kalėdų kampanija kalbant apie vartotojų patirties kūrimą, kai užsukę į pagrindinę tinklo parduotuvę Oxford gatvėje, galės pajusti reklamos dvasią: čia bus įrengta įrašų studija, erdvės, matomos klipe, taip pat ir legendinis albumas. Čia, kaip ir kitose 14-oje John Lewis parduotuvių pirkėjai galės pagroti Yamaha fortepionu.
Vos tik nutekėjus informacijai, kad John Lewis naujosios kalėdinės reklamos epicentre bus vienas populiariausių pasaulio dainininkų, iš karto pasigirdo spekuliacijų, kad už tai britų prekybininkė Eltonui paklojo įspūdingą sumą 5 mln. GBP.
Pati mažmenininkė pabrėžia, kad šis skaičius yra labai neapibrėžtas, o reklamai išleistos išlaidos iš esmės yra panašios į ankstesnius metus.
Rinkoje spėjama, kad įprastai John Lewis savo kalėdinėms kampanijoms paprastai išleidžia apie 7 mln. GBP, įskaitant kūrybą ir žiniasklaidą.
Tradiciškai sentimentaliąją kalėdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra Adam & Eve DDB kartu su Rocket Entertainment.
John Lewis reklamos tituluojamos laukiamiausiais kalėdiniais klipais, kaskart jos atsiduria rinkodaros specialistų akiratyje ir sulaukia milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų, pasidalijimų, o kartu ir parodijų.
Pavyzdžiui, pernykštėje kalėdinėje reklamoje John Lewis vartotojų širdis bandė pavergti pasakodamas apie nuoširdžią berniuko ir monstro istoriją. Ji Youtube peržiūrėta daugiau nei 10 mln. kartų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti