„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Publikuota: 2018-11-15
Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios epicentre – vienas populiariausių pasaulio dainininkų seras Eltonas Johnas ir jo 1970 m. hitas.

Šiemetinė reklaminė kampanija – istorija apie tai, kaip dovana įkvėpė ir pakeitė mažamečio berniuko gyvenimą, o klipo pabaigoje nuskamba frazė, kad „kai kurios dovanos yra daugiau nei dovanos“.

Šis mažasis berniukas – Eltonas Džonas. Tad klipo pasirodymas galų gale išsklaidė pastarųjų mėnesių spekuliacijas užsienio žiniasklaidoje, apie tai koks bus šiemetinis prekybininkės šventinis klipas, o dainininkas čia nėra tik muzikantas, kaip buvo spėta, o – „John Lewis“ naujausios kalėdinės reklamos žvaigždė, rašo „Marketing Week“.

Klipas prasideda dainininko 1970 m. hitu „Your Song“, kurį jis atlieka šventinėje namų aplinkoje ir chronologiškai parodo Eltono Johno kelią iki vaikystės, kai jo gyvenime atsirado „fortepijonas, pakeitęs jo gyvenimą iš esmės“.

Klipo scenose matome svarbiausius dainininko gyvenimo etapus, įskaitant mokyklą 1950-aisiais ir jo turą „West Coast“ 1970-aisiais.

„Prisiminkite visas Kalėdas, kurias turėjote per savo gyvenimą. Esu tikras, kad bent vienais metais jūs gavote vieną ypatingą dovaną, kuri ryškiai išsiskiria iš visų kitų. Tai stebuklingas jausmas, kurį norėjome šiais metais parodyti“, – taip apie šiemetinio klipo idėją kalba Craigas Inglis, „John Lewis“ klientų vadovas.

Kaip pabrėžia „John Lewis“ atstovai, tai bus ambicingiausia Kalėdų kampanija kalbant apie vartotojų patirties kūrimą, kai užsukę į pagrindinę tinklo parduotuvę „Oxford“ gatvėje, galės pajusti reklamos dvasią: čia bus įrengta įrašų studija, erdvės, matomos klipe, taip pat – ir legendinis albumas. Čia, kaip ir kitose 14-oje „John Lewis“ parduotuvių pirkėjai galės pagroti „Yamaha“ fortepionu.

Vos tik nutekėjus informacijai, kad „John Lewis“ naujosios kalėdinės reklamos epicentre bus vienas populiariausių pasaulio dainininkų, iš karto pasigirdo spekuliacijų, kad už tai britų prekybininkė Eltonui paklojo įspūdingą sumą – 5 mln. GBP.

Pati mažmenininkė pabrėžia, kad šis skaičius yra „labai neapibrėžtas“, o reklamai išleistos išlaidos iš esmės yra panašios į ankstesnius metus.

Rinkoje spėjama, kad įprastai „John Lewis“ savo kalėdinėms kampanijoms paprastai išleidžia apie 7 mln. GBP, įskaitant kūrybą ir žiniasklaidą.

Tradiciškai sentimentaliąją kalėdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „Adam & Eve DDB“ kartu su „Rocket Entertainment“.

„John Lewis“ reklamos tituluojamos laukiamiausiais kalėdiniais klipais, kaskart jos atsiduria rinkodaros specialistų akiratyje ir sulaukia milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų, pasidalijimų, o kartu ir parodijų.

Pavyzdžiui, pernykštėje kalėdinėje reklamoje „John Lewis“ vartotojų širdis bandė pavergti pasakodamas apie nuoširdžią berniuko ir monstro istoriją. Ji „Youtube“ peržiūrėta daugiau nei 10 mln. kartų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 5

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau