„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Publikuota: 2018-11-15
Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios epicentre – vienas populiariausių pasaulio dainininkų seras Eltonas Johnas ir jo 1970 m. hitas.

Šiemetinė reklaminė kampanija – istorija apie tai, kaip dovana įkvėpė ir pakeitė mažamečio berniuko gyvenimą, o klipo pabaigoje nuskamba frazė, kad „kai kurios dovanos yra daugiau nei dovanos“.

Šis mažasis berniukas – Eltonas Džonas. Tad klipo pasirodymas galų gale išsklaidė pastarųjų mėnesių spekuliacijas užsienio žiniasklaidoje, apie tai koks bus šiemetinis prekybininkės šventinis klipas, o dainininkas čia nėra tik muzikantas, kaip buvo spėta, o – „John Lewis“ naujausios kalėdinės reklamos žvaigždė, rašo „Marketing Week“.

Klipas prasideda dainininko 1970 m. hitu „Your Song“, kurį jis atlieka šventinėje namų aplinkoje ir chronologiškai parodo Eltono Johno kelią iki vaikystės, kai jo gyvenime atsirado „fortepijonas, pakeitęs jo gyvenimą iš esmės“.

Klipo scenose matome svarbiausius dainininko gyvenimo etapus, įskaitant mokyklą 1950-aisiais ir jo turą „West Coast“ 1970-aisiais.

„Prisiminkite visas Kalėdas, kurias turėjote per savo gyvenimą. Esu tikras, kad bent vienais metais jūs gavote vieną ypatingą dovaną, kuri ryškiai išsiskiria iš visų kitų. Tai stebuklingas jausmas, kurį norėjome šiais metais parodyti“, – taip apie šiemetinio klipo idėją kalba Craigas Inglis, „John Lewis“ klientų vadovas.

Kaip pabrėžia „John Lewis“ atstovai, tai bus ambicingiausia Kalėdų kampanija kalbant apie vartotojų patirties kūrimą, kai užsukę į pagrindinę tinklo parduotuvę „Oxford“ gatvėje, galės pajusti reklamos dvasią: čia bus įrengta įrašų studija, erdvės, matomos klipe, taip pat – ir legendinis albumas. Čia, kaip ir kitose 14-oje „John Lewis“ parduotuvių pirkėjai galės pagroti „Yamaha“ fortepionu.

Vos tik nutekėjus informacijai, kad „John Lewis“ naujosios kalėdinės reklamos epicentre bus vienas populiariausių pasaulio dainininkų, iš karto pasigirdo spekuliacijų, kad už tai britų prekybininkė Eltonui paklojo įspūdingą sumą – 5 mln. GBP.

Pati mažmenininkė pabrėžia, kad šis skaičius yra „labai neapibrėžtas“, o reklamai išleistos išlaidos iš esmės yra panašios į ankstesnius metus.

Rinkoje spėjama, kad įprastai „John Lewis“ savo kalėdinėms kampanijoms paprastai išleidžia apie 7 mln. GBP, įskaitant kūrybą ir žiniasklaidą.

Tradiciškai sentimentaliąją kalėdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „Adam & Eve DDB“ kartu su „Rocket Entertainment“.

„John Lewis“ reklamos tituluojamos laukiamiausiais kalėdiniais klipais, kaskart jos atsiduria rinkodaros specialistų akiratyje ir sulaukia milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų, pasidalijimų, o kartu ir parodijų.

Pavyzdžiui, pernykštėje kalėdinėje reklamoje „John Lewis“ vartotojų širdis bandė pavergti pasakodamas apie nuoširdžią berniuko ir monstro istoriją. Ji „Youtube“ peržiūrėta daugiau nei 10 mln. kartų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
16:00
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
12:01
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 3

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
Vaistinių tinklai randa nišų augti, pelningiausios – „Norfos“ vaistinės ir EVRC Premium 6

Lietuvoje didėjant prekybos vietų plotui, plečiasi ir vaistinių tinklai. Kartu stiprėjant konkurencijai per...

Prekyba
2019.10.18
Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
2019.10.17
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 19

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  23

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau