„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Publikuota: 2018-11-15
Stop kadras iš klipo.
svg svg
Stop kadras iš klipo.

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios epicentre – vienas populiariausių pasaulio dainininkų seras Eltonas Johnas ir jo 1970 m. hitas.

Šiemetinė reklaminė kampanija – istorija apie tai, kaip dovana įkvėpė ir pakeitė mažamečio berniuko gyvenimą, o klipo pabaigoje nuskamba frazė, kad „kai kurios dovanos yra daugiau nei dovanos“.

Šis mažasis berniukas – Eltonas Džonas. Tad klipo pasirodymas galų gale išsklaidė pastarųjų mėnesių spekuliacijas užsienio žiniasklaidoje, apie tai koks bus šiemetinis prekybininkės šventinis klipas, o dainininkas čia nėra tik muzikantas, kaip buvo spėta, o – „John Lewis“ naujausios kalėdinės reklamos žvaigždė, rašo „Marketing Week“.

Klipas prasideda dainininko 1970 m. hitu „Your Song“, kurį jis atlieka šventinėje namų aplinkoje ir chronologiškai parodo Eltono Johno kelią iki vaikystės, kai jo gyvenime atsirado „fortepijonas, pakeitęs jo gyvenimą iš esmės“.

Klipo scenose matome svarbiausius dainininko gyvenimo etapus, įskaitant mokyklą 1950-aisiais ir jo turą „West Coast“ 1970-aisiais.

„Prisiminkite visas Kalėdas, kurias turėjote per savo gyvenimą. Esu tikras, kad bent vienais metais jūs gavote vieną ypatingą dovaną, kuri ryškiai išsiskiria iš visų kitų. Tai stebuklingas jausmas, kurį norėjome šiais metais parodyti“, – taip apie šiemetinio klipo idėją kalba Craigas Inglis, „John Lewis“ klientų vadovas.

Kaip pabrėžia „John Lewis“ atstovai, tai bus ambicingiausia Kalėdų kampanija kalbant apie vartotojų patirties kūrimą, kai užsukę į pagrindinę tinklo parduotuvę „Oxford“ gatvėje, galės pajusti reklamos dvasią: čia bus įrengta įrašų studija, erdvės, matomos klipe, taip pat – ir legendinis albumas. Čia, kaip ir kitose 14-oje „John Lewis“ parduotuvių pirkėjai galės pagroti „Yamaha“ fortepionu.

Vos tik nutekėjus informacijai, kad „John Lewis“ naujosios kalėdinės reklamos epicentre bus vienas populiariausių pasaulio dainininkų, iš karto pasigirdo spekuliacijų, kad už tai britų prekybininkė Eltonui paklojo įspūdingą sumą – 5 mln. GBP.

Pati mažmenininkė pabrėžia, kad šis skaičius yra „labai neapibrėžtas“, o reklamai išleistos išlaidos iš esmės yra panašios į ankstesnius metus.

Rinkoje spėjama, kad įprastai „John Lewis“ savo kalėdinėms kampanijoms paprastai išleidžia apie 7 mln. GBP, įskaitant kūrybą ir žiniasklaidą.

Tradiciškai sentimentaliąją kalėdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „Adam & Eve DDB“ kartu su „Rocket Entertainment“.

„John Lewis“ reklamos tituluojamos laukiamiausiais kalėdiniais klipais, kaskart jos atsiduria rinkodaros specialistų akiratyje ir sulaukia milijonų vartotojų peržiūrų, komentarų, pasidalijimų, o kartu ir parodijų.

Pavyzdžiui, pernykštėje kalėdinėje reklamoje „John Lewis“ vartotojų širdis bandė pavergti pasakodamas apie nuoširdžią berniuko ir monstro istoriją. Ji „Youtube“ peržiūrėta daugiau nei 10 mln. kartų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 1

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Prekybos tinklų apžvalga: „Lidl“ pelningumo rodikliu vejasi „Maximą“ Premium

Augti sparčiau nei bendra mažmeninės prekybos rinka pernai pavyko „Norfos mažmenai“ ir „Lidl Lietuvai“.

Prekyba
2020.08.02
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
„Bottlery“ pradeda naują plėtros etapą  

Šiuo metu 11 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ 2022 m. ketina turėti dukart daugiau...

Prekyba
2020.07.31
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31
„Aprangos“ grupė pirmą kartą paskelbė e. prekybos apyvartą Premium

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupė šių metų sausio-birželio mėnesiais internetu pardavė prekių už 10,043 mln.

Prekyba
2020.07.30
Dalijimosi ekonomika skverbiasi į prekybą: siekiant tvarumo, „iš antrų rankų“ suskamba kitaip Premium 2

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.07.30
Prekybininkai: turime pakankamas kaukių atsargas 

Prekybininkai teigia, kad yra pasiruošę Vyriausybės sprendimui grąžinti reikalavimą dėvėti kaukes prekybos...

Prekyba
2020.07.29
„Rimi.lt“ pasiūlė pristatymo abonementą

Šių metų kovą veiklą pradėjusi maisto ir kasdienio vartojimo prekių e. parduotuvė „Rimi.lt“, pirma pasiūlė...

Prekyba
2020.07.29
Ekonomikos atsigavimo lokomotyvas išlieka vidaus prekyba, ateitis – banguota Premium 1

Per birželį, atšaukus karantino apribojimus, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 5,6%, maitinimo ir...

Prekyba
2020.07.29
Lietuvos oro uostuose startavo skaitmeninė reklamos užsakymo platforma

Lietuvos oro uostuose startavo nauja reklamos užsakymo ir valdymo platforma. Ji leidžia vienoje vietoje rasti...

Rinkodara
2020.07.28
Statistika: prekybininkų apyvartos auga 

2020 m. birželį, palyginti su 2019 m. birželiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Prekyba
2020.07.28
A. Čikaidzė: „Pepco“ plėsis su nauja koncepcija, reikia partnerių  Premium

Aleksandras Čikaidzė, žemų kainų tinklo „Pepco“ vadovas Baltijos šalyse, interviu VŽ pasakoja, kaip per...

Prekyba
2020.07.28
Reklamos agentūros: po pernykščio šuolio ir pandemijos vėzdo optimizmo nepraranda Premium

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.07.27
RSVA narių apyvarta augo 15%

Komunikacijos asociacijos RSVA agentūrų pajamos pernai augo 15,2%, o tiesioginės pajamos – 11,4%. Asociacijai...

Rinkodara
2020.07.27
Pirmasis pandemijos egzaminas išlaikytas, didžiausi iššūkiai – rudenį Premium 3

30-ies didžiausių komunikacijos agentūrų pardavimai per praėjusius metus ūgtelėjo 13,6%, tiesioginės pajamos...

Rinkodara
2020.07.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus