„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą

Publikuota: 2018-11-13
Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti Andrejus Pometko, prieš tai trejus su puse metų buvęs „Bitės“ prekės ženklo vadovas. Bendrovės nuotr.
Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti Andrejus Pometko, prieš tai trejus su puse metų buvęs „Bitės“ prekės ženklo vadovas. Bendrovės nuotr.

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti Andrejus Pometko.

Prieš tai trejus su puse metų jis buvo „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos vadovas.

Naujojo specialisto šiai pozicijai užimti „Iki“ ieškojo nuo šių metų liepos, kuomet buvusi šio departamento vadovė Lina Muižienė buvo paskirta prekybos tinklo valdymo direktore.

Prekybos tinklą „Iki“ valdančios bendrovės „Palink“ generalinis direktorius Gerardas Rogas sako, kad p. Pometko yra puikiai Lietuvos rinkos ir verslo kontekstą išmanantis vadovas, turintis aiškią viziją ir reikiamas kompetencijas jai įgyvendinti.

„Šiuo metu, kada „Iki“ valdyme savo investicijų dalį padidino vokiško kapitalo mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“, p. Pometko patirtis, strateginis mąstymas ir taiklios įžvalgos neabejotinai sustiprins mūsų vadovų komandą ir padės „Iki“ toliau visu pajėgumu žingsniuoti į priekį. Rinkodaros vadovo pozicija itin konkurencingame mažmeninės prekybos sektoriuje yra ypač svarbi, todėl jai tinkamiausią žmogų rinkome labai atsakingai ir kantriai“, – išplatintame pranešime teigia p. Rogas.

Pasak p. Pometko, prekybos tinklo rinkodaros strategijoje ir toliau didžiulis dėmesys bus skiriamas „Iki“ pranašumams – šviežiam ir kokybiškam maistui, įvairiam asortimentui, patogiam apsipirkimui ir reagavimui į naujausias mitybos ir sveikesnės gyvensenos tendencijas.

Prekybos tinklas „Iki“ pastaruoju metu aktyviai stiprina savo pozicijas – visoje Lietuvoje plečiamas ir modernizuojamas parduotuvių tinklas, didinamos investicijos į darbuotojų kompetencijų kėlimą, jų gerovės užtikrinimą. Per ateinančius du metus visoje šalyje planuojama atidaryti 20 naujų „Iki“ parduotuvių ir rekonstruoti apie 50 esamų.

Pagrindiniu prekybos tinklo akcininku padidinusi savo investicijų dalį neseniai tapo viena didžiausių Vokietijos mažmeninės prekybos grupių „Rewe“, kuri „Iki“ valdyme dalyvauja nuo 2008 m.

„Rewe“ grupė veikia 22 Europos šalyje. Praėjusiais metais bendrovės apyvarta sudarė apie 58 mlrd. Eur. Grupei priklauso tokie prekybos tinklai kaip „Rewe“, „Rewe to go“, „Penny“, „Billa“, taip pat kelionių agentūros. Iš viso „Rewe“ priklausantys prekybos tinklai praėjusiais metais valdė 15.300 parduotuvių. Grupės valdomose įmonėse dirba 345.000 darbuotojų.

Prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veiklą vykdo nuo 1991 m. Šiuo metu šalyje iš viso veikia 233 tinklo parduotuvės.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau