„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą

Publikuota: 2018-11-13
Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti Andrejus Pometko, prieš tai trejus su puse metų buvęs „Bitės“ prekės ženklo vadovas. Bendrovės nuotr.
Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti Andrejus Pometko, prieš tai trejus su puse metų buvęs „Bitės“ prekės ženklo vadovas. Bendrovės nuotr.

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti Andrejus Pometko.

Prieš tai trejus su puse metų jis buvo „Bitės“ įvaizdžio komunikacijos vadovas.

Naujojo specialisto šiai pozicijai užimti „Iki“ ieškojo nuo šių metų liepos, kuomet buvusi šio departamento vadovė Lina Muižienė buvo paskirta prekybos tinklo valdymo direktore.

Prekybos tinklą „Iki“ valdančios bendrovės „Palink“ generalinis direktorius Gerardas Rogas sako, kad p. Pometko yra puikiai Lietuvos rinkos ir verslo kontekstą išmanantis vadovas, turintis aiškią viziją ir reikiamas kompetencijas jai įgyvendinti.

„Šiuo metu, kada „Iki“ valdyme savo investicijų dalį padidino vokiško kapitalo mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“, p. Pometko patirtis, strateginis mąstymas ir taiklios įžvalgos neabejotinai sustiprins mūsų vadovų komandą ir padės „Iki“ toliau visu pajėgumu žingsniuoti į priekį. Rinkodaros vadovo pozicija itin konkurencingame mažmeninės prekybos sektoriuje yra ypač svarbi, todėl jai tinkamiausią žmogų rinkome labai atsakingai ir kantriai“, – išplatintame pranešime teigia p. Rogas.

Pasak p. Pometko, prekybos tinklo rinkodaros strategijoje ir toliau didžiulis dėmesys bus skiriamas „Iki“ pranašumams – šviežiam ir kokybiškam maistui, įvairiam asortimentui, patogiam apsipirkimui ir reagavimui į naujausias mitybos ir sveikesnės gyvensenos tendencijas.

Prekybos tinklas „Iki“ pastaruoju metu aktyviai stiprina savo pozicijas – visoje Lietuvoje plečiamas ir modernizuojamas parduotuvių tinklas, didinamos investicijos į darbuotojų kompetencijų kėlimą, jų gerovės užtikrinimą. Per ateinančius du metus visoje šalyje planuojama atidaryti 20 naujų „Iki“ parduotuvių ir rekonstruoti apie 50 esamų.

Pagrindiniu prekybos tinklo akcininku padidinusi savo investicijų dalį neseniai tapo viena didžiausių Vokietijos mažmeninės prekybos grupių „Rewe“, kuri „Iki“ valdyme dalyvauja nuo 2008 m.

„Rewe“ grupė veikia 22 Europos šalyje. Praėjusiais metais bendrovės apyvarta sudarė apie 58 mlrd. Eur. Grupei priklauso tokie prekybos tinklai kaip „Rewe“, „Rewe to go“, „Penny“, „Billa“, taip pat kelionių agentūros. Iš viso „Rewe“ priklausantys prekybos tinklai praėjusiais metais valdė 15.300 parduotuvių. Grupės valdomose įmonėse dirba 345.000 darbuotojų.

Prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veiklą vykdo nuo 1991 m. Šiuo metu šalyje iš viso veikia 233 tinklo parduotuvės.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
09:57
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 20

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau