Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai

Publikuota: 2018-11-11
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos – sparčiausiai augantis, Estijos – stipriausias regione.

Tokius duomenis pateikia tarptautinė tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Brand Finance“, sudariusi kasmetį šalių reitingą – išskyrusi 100-ą vertingiausių valstybių prekės ženklų. Į vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuką patenka ir 14-a Vidurio bei Rytų Europos (CEE) šalių.

Išskyrus Latviją ir Azerbaidžaną, visų minėto regiono valstybių prekės ženklų vertė per šiuos metus augo ir viršijo pasaulinį vidurkį, siekiantį 12%. Taip pat visos regiono šalys per pastaruosius metus pagerino ar bent išlaikė savo pozicijas vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke.

Konradas Jagodzinskis, „Brand Finance“ komunikacijos vadovas, komentuodamas pastarąjį metinį tyrimą, pabrėžia, kad matoma akivaizdi šio regiono valstybių prekės ženklų stiprėjimo tendencija. Šios valstybės meta vis stipresnį iššūkį ir vis labiau griauna nusistovėjusį tarptautinių rinkų statusą, pritraukdamos daugiau investicijų ir turistų iš Vakarų Europos bei pasaulio.

Nors Lenkija 2018 m. išlaikė vertingiausio šalies prekės ženklo titulą regione, o jo vertė išaugo 14%, iki 654 mlrd. USD, jos pozicijos reitinge nepakito (23 vieta), visgi per pastaruosius metus Lenkijos prekės ženklo stiprumo indeksas sumažėjo nuo 65,7 iki 65 punktų (iš 100), o tai kelia riziką prekės ženklo stiprumui, žvelgiant į artimiausių metų perspektyvą, pažymi tyrėjai.

Slovėnija šiais metais pelnė sparčiausiai augusio valstybės prekės ženklo CEE regione titulą. Pagal šį rodiklį ji – 7-a pasaulyje, o šalies vertė išaugo 29%, iki 82 mlrd. USD.

Kiek mažesnį, 27%, šuolį, taip pat patenkantį į sparčiausiai augusių pasaulio šalių dešimtuką, skaičiuoja ir Estija. Mūsų kaimynės prekės ženklo vertė išaugo iki 35 mlrd. USD. „Brand Finance“ Estijos šalies ženklą tituluoja stipriausiu CEE regione – jis vienintelis turi AA+ reitingą.

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. taip pat fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis.

Latvija šiame sąraše šiemet yra 82-a, Estija – 83-ia. Per metus Lietuva pakilo šešiomis pozicijomis, Estija – keturiomis, o Latvija nukrito dviem laipteliais žemyn iš 80-os į 82-ą vietą.

Plačiau apie tyrimą ir Lietuvos šalies prekės ženklo augimo priežastis skaitykite čia.

[infogram id="43b1e81b-7d35-458c-a692-7e61147ac8de" prefix="T80" format="interactive" title="rinkodara-salys"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 1

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau