Auksą už gražiausią pakuotę laimėjo maisto papildų linija „SmartHit“: kūrėjai dizainu atvaizdavo „kitokią“ gamybos technologiją

Reklama publikuota: 2018-11-09
svg svg

Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) paskelbti laimėtojai. Kasmet rengiamas dizaino kūrėjų konkursas šiemet išaugo į tarptautinį ir sulaukė net 126 dalyvių paraiškų. Viena aršiausių kovų vyko „Sveikatos ir grožio“ kategorijoje, kurioje auksą laimėjo dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Šiemet tarptautiniu tapęs ir „NAPA Baltic“ pasivadinęs konkursas yra vienas svarbiausių renginių dizaineriams bei rinkodaros specialistams. Rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukusiame renginyje iš viso varžėsi 126 dalyviai iš visų trijų Baltijos šalių.

Tarptautinė žiuri pakuotes vertino pagal penkis kriterijus: inovatyvumą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus. Kaip ir kasmet, viena daugiausiai dalyvių sulaukusi yra „Sveikatos ir grožio“ kategorija. Joje šiemet auksu apdovanota dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pakuotės idėją įkvėpė geštalto psichologija  

Pasak dizaino agentūros „Critical“, maisto papildų rinkoje ryškios spalvos tikrai nėra naujiena, tačiau dažnai tai daroma tik dėl noro patraukti jaunųjų vartotojų dėmesį. „Kurdami „SmartHit“ pakuotę atsižvelgėme į tai, kad mūsų auditorija kur kas platesnė, tad turime imtis išmintingesnių sprendimų, t. y. dizaino pagalba pagrįsti SMART (protingas) ir HIT (smūgis) prasmes“, – kalbėjo projektų vadovė Greta Milevičiūtė.

Kūrybinę idėją prekės ženklo identitetui dizaineriai atrado geštalto psichologijos teorijoje. „Ši teorija teigia, kad holistinis ir supaprastintas mąstymas yra efektyvus būdas žinių sisteminimui ir turinio suvokimui. Vaizdinėje kalboje naudojome aiškius principus: tęstinumą, artumą ir formą. Taip pat logotipui išnaudota negatyvioji erdvė, kuri pratęsia kūrybinę mintį, o lengva forma suaktyvina atpažįstamumo taškus“, – pasakojo „Critical“ agentūros atstovė G. Milevičiūtė.

Dizainu atvaizdavo inovatyvią gamybos technologiją

Produkto dizaineris atskleidė, kad prie vizualinio identiteto komanda dirbo maždaug tiek, kiek pėsčiomis užtruktų pasiekti Paryžių. Vis dėlto, kad ši laiko investicija pasiteisino su kaupu, rodo ne tik laimėtas auksas.

„Pakuočių šeima išlaiko vizualinį vientisumą per etalono architektūrą, o parinktos spalvos nurodo į produkto sudėtines dalis, kurios taip pat įtraukia savo dinamine jėga. Manau, kad tai yra tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas virsta ne tik auksu, bet ir verslo sėkme“, – įsitikinęs produkto dizaineris.

Ne ką mažiau aukščiausiu įvertinimu džiaugėsi ir bendrovė „Valentis“, sukūrusi „SmartHit“ liniją. Pavadinimu ir pakuotės dizainu būtent ir norėta pabrėžti papildų gamybinį išskirtinumą bei produkto pasisavinimo efektyvumą. „Gamybos principas yra paremtas efektyvia vitaminų, mineralų ir augalinių ekstraktų pernešimo sistema, užtikrinančia iki 6 kartų efektyvesnį jų pasisavinimą organizme. Dizainu tai pabrėžta labai subtiliai, bet kaip tik tai ir padaro jį nepaprastą“, – apdovanojimu džiaugėsi įmonės „Valentis“ atstovai.

Laimėtojų darbų ekspoziciją lapkričio 8–10 d. galite pamatyti Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF, parodų centre „Litexpo“.

FOTOGALERIJA : (19 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Nuo šiol „Telia“ ryšių su visuomene paslaugas teikia „INK agency“

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ viešųjų ryšių tiekėjo konkursą laimėjo integruotos komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2022.04.01
D. Liulys: daugiau nei 20 mln. Eur investicijų ir naujas etapas „Pigu“ grupės veikloje Premium 1

Per pandemijos metus į viršų kilusi e. platforma „Pigu“ užsibrėžė ambicingus augimo planus. Tam jos...

Prekyba
2022.04.01
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
Didieji konkurencijos pažeidimai, kurių e. prekyvietėse ieškos tyrimą pradėjusi Konkurencijos taryba Premium

E. prekyba yra vienas iš prioritetinių 2022 m. Konkurencijos tarybos (KT) veiklos sektorių, kuriame...

Prekyba
2022.03.31
Konkurencijos taryba apie e. prekyviečių apklausą: tai – rinkos, ne pažeidimo tyrimas Premium 1

Konkurencijos taryba (KT) su kolegomis iš Latvijos pradėjo e. prekybos sektoriaus dalyvių apklausą, kuri...

Prekyba
2022.03.31
Rusiškos prekės – karantine, arba Radioaktyviosios medžiagos sandėliuose Premium 4

Ne vienas šalies prekybininkas, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, iš savo lentynų pašalino rusiškas ir...

Prekyba
2022.03.30
„Paulig“ sugrįžimas į „Maximą“ pažymėtas nuolaidomis ir identiška kaina „Lidl“ Premium 8

Po kelių mėnesių pertraukos į „Maximos“ parduotuvių lentynas grįžo vieni populiariausių kavos ir arbatos...

Prekyba
2022.03.29
„Novaturo“ ir „Tez Tour“ nauji degalų mokesčiai – rakštis kelionių agentūroms ir klientams Premium 5

Į rekordines aukštumas šovusios degalų kainos – galvos skausmas pandemijos žaizdas tebesikuopiantiems...

Prekyba
2022.03.28
Auditorių išvada: kokybės standarto ženklai – devynioms komunikacijos agentūroms 2

Nepriklausoma audito bendrovė „Nexia JK“ atliko vertinimą ir pateikė išvadas, kad devynios rinkoje...

Rinkodara
2022.03.27
Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose metų agentūros titulas – Lietuvos bendrovei 1

Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ geriausia metų...

Rinkodara
2022.03.26
„Kantar“ pasaulinis prekybos įmonių reitingas: TOP 50 sėkmingiausiųjų Premium 1

2022-ųjų tyrimų bendrovės „Kantar“ TOP 50 įtakingiausių prekybos sektoriaus įmonių sąrašas sudarytas...

Prekyba
2022.03.26
Dar viena absurdo istorija – NTAKD akiratyje „Heroes“ alus 6

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD), sulaukęs skundo, pradėjo tyrimą, ar...

Prekyba
2022.03.25
Reputacijos lyderiai karo akivaizdoje remia tyliai, nors kuklumo čia nereikia Premium 2

Daugiau nei mėnesį tebesitęsiantis Rusijos karas prieš Ukrainą sutelkė verslus ir žmones paramai. VŽ kalbina...

Rinkodara
2022.03.25
Didmenininkė „Osama“: veiklos metodai keičiasi Premium

Didmeninės prekybos bendrovės „Osama“ asortimente visuomet buvo nemažai ukrainietiškų prekių, kurių tiekimas...

Prekyba
2022.03.25
Aukščiausiasis Teismas: „Kesko" ir „Senukų“ ginčą nagrinės arbitražas

Statybos, remonto ir buities prekių tinklo „Kesko Senukai Lithuania“ ir jos pagrindinės akcininkės Suomijos...

Prekyba
2022.03.24
Kauno „Šilas“ plečiasi į Vilnių: investuos 13 mln. Eur Premium 2

Mažmeninės prekybos bendrovės „Eiginta“, valdančios parduotuves „Šilas“, sprendimas centralizuoti prekių...

Prekyba
2022.03.24
Iš Baltarusijos pasitraukusios Kanados „Colliers“ komanda šalyje toliau veiks vienodai skambančiu pavadinimu Premium

Kanados nekilnojamojo turto paslaugų kompanijai „Colliers International Group“ kovo pradžioje paskelbus apie...

Statyba ir NT
2022.03.24
Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius Premium 8

Didžiausio Lietuvoje buitinės technikos ir elektronikos tinklo „Topo centras“ atstovas spaudai Žilvinas...

Prekyba
2022.03.23
Lietuvos paštas kviečia kurti pašto ženklą Ukrainos laisvės gynėjams

Lietuvos paštas jungiasi prie kitų pasaulio paštų ir kviečia palaikymą Ukrainai išreikšti unikalia, visame...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku