Auksą už gražiausią pakuotę laimėjo maisto papildų linija „SmartHit“: kūrėjai dizainu atvaizdavo „kitokią“ gamybos technologiją

Publikuota: 2018-11-09

Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) paskelbti laimėtojai. Kasmet rengiamas dizaino kūrėjų konkursas šiemet išaugo į tarptautinį ir sulaukė net 126 dalyvių paraiškų. Viena aršiausių kovų vyko „Sveikatos ir grožio“ kategorijoje, kurioje auksą laimėjo dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Šiemet tarptautiniu tapęs ir „NAPA Baltic“ pasivadinęs konkursas yra vienas svarbiausių renginių dizaineriams bei rinkodaros specialistams. Rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukusiame renginyje iš viso varžėsi 126 dalyviai iš visų trijų Baltijos šalių.

Tarptautinė žiuri pakuotes vertino pagal penkis kriterijus: inovatyvumą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus. Kaip ir kasmet, viena daugiausiai dalyvių sulaukusi yra „Sveikatos ir grožio“ kategorija. Joje šiemet auksu apdovanota dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Pakuotės idėją įkvėpė geštalto psichologija  

Pasak dizaino agentūros „Critical“, maisto papildų rinkoje ryškios spalvos tikrai nėra naujiena, tačiau dažnai tai daroma tik dėl noro patraukti jaunųjų vartotojų dėmesį. „Kurdami „SmartHit“ pakuotę atsižvelgėme į tai, kad mūsų auditorija kur kas platesnė, tad turime imtis išmintingesnių sprendimų, t. y. dizaino pagalba pagrįsti SMART (protingas) ir HIT (smūgis) prasmes“, – kalbėjo projektų vadovė Greta Milevičiūtė.

Kūrybinę idėją prekės ženklo identitetui dizaineriai atrado geštalto psichologijos teorijoje. „Ši teorija teigia, kad holistinis ir supaprastintas mąstymas yra efektyvus būdas žinių sisteminimui ir turinio suvokimui. Vaizdinėje kalboje naudojome aiškius principus: tęstinumą, artumą ir formą. Taip pat logotipui išnaudota negatyvioji erdvė, kuri pratęsia kūrybinę mintį, o lengva forma suaktyvina atpažįstamumo taškus“, – pasakojo „Critical“ agentūros atstovė G. Milevičiūtė.

Dizainu atvaizdavo inovatyvią gamybos technologiją

Produkto dizaineris atskleidė, kad prie vizualinio identiteto komanda dirbo maždaug tiek, kiek pėsčiomis užtruktų pasiekti Paryžių. Vis dėlto, kad ši laiko investicija pasiteisino su kaupu, rodo ne tik laimėtas auksas.

„Pakuočių šeima išlaiko vizualinį vientisumą per etalono architektūrą, o parinktos spalvos nurodo į produkto sudėtines dalis, kurios taip pat įtraukia savo dinamine jėga. Manau, kad tai yra tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas virsta ne tik auksu, bet ir verslo sėkme“, – įsitikinęs produkto dizaineris.

Ne ką mažiau aukščiausiu įvertinimu džiaugėsi ir bendrovė „Valentis“, sukūrusi „SmartHit“ liniją. Pavadinimu ir pakuotės dizainu būtent ir norėta pabrėžti papildų gamybinį išskirtinumą bei produkto pasisavinimo efektyvumą. „Gamybos principas yra paremtas efektyvia vitaminų, mineralų ir augalinių ekstraktų pernešimo sistema, užtikrinančia iki 6 kartų efektyvesnį jų pasisavinimą organizme. Dizainu tai pabrėžta labai subtiliai, bet kaip tik tai ir padaro jį nepaprastą“, – apdovanojimu džiaugėsi įmonės „Valentis“ atstovai.

Laimėtojų darbų ekspoziciją lapkričio 8–10 d. galite pamatyti Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF, parodų centre „Litexpo“.

FOTOGALERIJA : (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
08:41
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Kaune – ginčas tarp savivaldybės ir stotelių stogines įrengusios bendrovės 5

Viešojo transporto stotelių stogines Kaune įrengusi bendrovė „Reklamos arka“ ir Kauno savivaldybė teisme...

Rinkodara
2018.12.30
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29
Vyriausybės planuota 1,5 mln. Eur informacinė kampanija aplenkė interneto portalus 2

Vyriausybės kanceliarija metų pabaigoje atliko didžiausios vertės pirkimą – pusantro mėnesio trukmės...

Rinkodara
2018.12.28
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27
Geri darbai kalba garsiai: nuo vienkartinės paramos iki verslo filosofijos 1

Vis daugiau ir daugiau verslų vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi...

Rinkodara
2018.12.24
Reklamos kryptis – ar išdrįs verslai kalbėti nepatogiomis temomis  3

Pastaruosius kelerius metus mažais žingsneliais augusi šalies reklamos rinka kitąmet į viršų turėtų šauti su...

Verslo klasė
2018.12.24
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (II): prieš 100 metų

Kaina turi būti sąžiningai maža, o geriausiai reklamose meluoja specialūs literatai, manyta tarpukario...

Verslo klasė
2018.12.23
Šventėms vis daugiau prekių ženklų keičia rūbą

Ne vienas maisto ir gėrimų gamintojas kalėdiniam periodui pristato šventines pakuotes ar specialiai tam...

Rinkodara
2018.12.23
Verslas laukia W ir Q įteisinimo, politikai neskuba 4

Seimo nariai nelinkę paskubėti įteisinti lietuviškoms bendrovėms galimybės savo pavadinimuose naudoti ir...

Verslo aplinka
2018.12.22
Mažo biudžeto mažos dovanos – ir reklamai 1

Jau beveik Kalėdos, bet smulkieji dar turi laiko sugalvoti kūrybiškų dovanų klientams ir partneriams. Mažos...

Rinkodara
2018.12.22
„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia 1

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo...

Rinkodara
2018.12.20
Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų šešios priklauso „Tele2“ prekės ženklui.

Rinkodara
2018.12.20
Nepamirštamas vartotojų patirtis kuriančioms reklamos kampanijoms – užtikrinta sėkmė Rėmėjo turinys

Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo...

Rinkodara
2018.12.20
Šiaurinė Kalėdų žvaigždė su „Luminor“

Tarp naujausių savaitės reklamų: šiaurinės žvaigždės paieškos su „Luminor“ (reklamos agentūra „Milk“).

Rinkodara
2018.12.18
Prekybininkų dovanos neturi kainuoti papildomai 1

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik...

Rinkodara
2018.12.18
„Telia Lietuva“ paskyrė naują komunikacijos vadovę 5

AB „Telia Lietuva“ vėl keičia valdymo struktūrą ir atskiria pernai sujungtas rinkodaros ir komunikacijos...

Vadyba
2018.12.18
D. Žemaitytė vadovaus ir žurnalui, ir leidyklai 7

Prie žurnalo „Aš Ikona“ vairo – buvusi ilgametė žurnalo „Žmonės“ vyriausioji redaktorė Daina Žemaitytė.

Rinkodara
2018.12.18
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
2018.12.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau