Auksą už gražiausią pakuotę laimėjo maisto papildų linija „SmartHit“: kūrėjai dizainu atvaizdavo „kitokią“ gamybos technologiją

Publikuota: 2018-11-09

Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) paskelbti laimėtojai. Kasmet rengiamas dizaino kūrėjų konkursas šiemet išaugo į tarptautinį ir sulaukė net 126 dalyvių paraiškų. Viena aršiausių kovų vyko „Sveikatos ir grožio“ kategorijoje, kurioje auksą laimėjo dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Šiemet tarptautiniu tapęs ir „NAPA Baltic“ pasivadinęs konkursas yra vienas svarbiausių renginių dizaineriams bei rinkodaros specialistams. Rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukusiame renginyje iš viso varžėsi 126 dalyviai iš visų trijų Baltijos šalių.

Tarptautinė žiuri pakuotes vertino pagal penkis kriterijus: inovatyvumą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus. Kaip ir kasmet, viena daugiausiai dalyvių sulaukusi yra „Sveikatos ir grožio“ kategorija. Joje šiemet auksu apdovanota dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Pakuotės idėją įkvėpė geštalto psichologija  

Pasak dizaino agentūros „Critical“, maisto papildų rinkoje ryškios spalvos tikrai nėra naujiena, tačiau dažnai tai daroma tik dėl noro patraukti jaunųjų vartotojų dėmesį. „Kurdami „SmartHit“ pakuotę atsižvelgėme į tai, kad mūsų auditorija kur kas platesnė, tad turime imtis išmintingesnių sprendimų, t. y. dizaino pagalba pagrįsti SMART (protingas) ir HIT (smūgis) prasmes“, – kalbėjo projektų vadovė Greta Milevičiūtė.

Kūrybinę idėją prekės ženklo identitetui dizaineriai atrado geštalto psichologijos teorijoje. „Ši teorija teigia, kad holistinis ir supaprastintas mąstymas yra efektyvus būdas žinių sisteminimui ir turinio suvokimui. Vaizdinėje kalboje naudojome aiškius principus: tęstinumą, artumą ir formą. Taip pat logotipui išnaudota negatyvioji erdvė, kuri pratęsia kūrybinę mintį, o lengva forma suaktyvina atpažįstamumo taškus“, – pasakojo „Critical“ agentūros atstovė G. Milevičiūtė.

Dizainu atvaizdavo inovatyvią gamybos technologiją

Produkto dizaineris atskleidė, kad prie vizualinio identiteto komanda dirbo maždaug tiek, kiek pėsčiomis užtruktų pasiekti Paryžių. Vis dėlto, kad ši laiko investicija pasiteisino su kaupu, rodo ne tik laimėtas auksas.

„Pakuočių šeima išlaiko vizualinį vientisumą per etalono architektūrą, o parinktos spalvos nurodo į produkto sudėtines dalis, kurios taip pat įtraukia savo dinamine jėga. Manau, kad tai yra tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas virsta ne tik auksu, bet ir verslo sėkme“, – įsitikinęs produkto dizaineris.

Ne ką mažiau aukščiausiu įvertinimu džiaugėsi ir bendrovė „Valentis“, sukūrusi „SmartHit“ liniją. Pavadinimu ir pakuotės dizainu būtent ir norėta pabrėžti papildų gamybinį išskirtinumą bei produkto pasisavinimo efektyvumą. „Gamybos principas yra paremtas efektyvia vitaminų, mineralų ir augalinių ekstraktų pernešimo sistema, užtikrinančia iki 6 kartų efektyvesnį jų pasisavinimą organizme. Dizainu tai pabrėžta labai subtiliai, bet kaip tik tai ir padaro jį nepaprastą“, – apdovanojimu džiaugėsi įmonės „Valentis“ atstovai.

Laimėtojų darbų ekspoziciją lapkričio 8–10 d. galite pamatyti Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF, parodų centre „Litexpo“.

FOTOGALERIJA : (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
16:49
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 2

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
12:50
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino skandalingoji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Iškart kurti tarptautinį pavadinimą vis tiek bus pigiau nei rasti jį žodyne Premium

Kuriant verslą, kai galvojama apie išskirtinį produktą ar paslaugą, neatrodo, kad unikalumo taškų padės...

Rinkodara
2018.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau