Auksą už gražiausią pakuotę laimėjo maisto papildų linija „SmartHit“: kūrėjai dizainu atvaizdavo „kitokią“ gamybos technologiją

Publikuota: 2018-11-09

Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) paskelbti laimėtojai. Kasmet rengiamas dizaino kūrėjų konkursas šiemet išaugo į tarptautinį ir sulaukė net 126 dalyvių paraiškų. Viena aršiausių kovų vyko „Sveikatos ir grožio“ kategorijoje, kurioje auksą laimėjo dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Šiemet tarptautiniu tapęs ir „NAPA Baltic“ pasivadinęs konkursas yra vienas svarbiausių renginių dizaineriams bei rinkodaros specialistams. Rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukusiame renginyje iš viso varžėsi 126 dalyviai iš visų trijų Baltijos šalių.

Tarptautinė žiuri pakuotes vertino pagal penkis kriterijus: inovatyvumą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus. Kaip ir kasmet, viena daugiausiai dalyvių sulaukusi yra „Sveikatos ir grožio“ kategorija. Joje šiemet auksu apdovanota dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Pakuotės idėją įkvėpė geštalto psichologija  

Pasak dizaino agentūros „Critical“, maisto papildų rinkoje ryškios spalvos tikrai nėra naujiena, tačiau dažnai tai daroma tik dėl noro patraukti jaunųjų vartotojų dėmesį. „Kurdami „SmartHit“ pakuotę atsižvelgėme į tai, kad mūsų auditorija kur kas platesnė, tad turime imtis išmintingesnių sprendimų, t. y. dizaino pagalba pagrįsti SMART (protingas) ir HIT (smūgis) prasmes“, – kalbėjo projektų vadovė Greta Milevičiūtė.

Kūrybinę idėją prekės ženklo identitetui dizaineriai atrado geštalto psichologijos teorijoje. „Ši teorija teigia, kad holistinis ir supaprastintas mąstymas yra efektyvus būdas žinių sisteminimui ir turinio suvokimui. Vaizdinėje kalboje naudojome aiškius principus: tęstinumą, artumą ir formą. Taip pat logotipui išnaudota negatyvioji erdvė, kuri pratęsia kūrybinę mintį, o lengva forma suaktyvina atpažįstamumo taškus“, – pasakojo „Critical“ agentūros atstovė G. Milevičiūtė.

Dizainu atvaizdavo inovatyvią gamybos technologiją

Produkto dizaineris atskleidė, kad prie vizualinio identiteto komanda dirbo maždaug tiek, kiek pėsčiomis užtruktų pasiekti Paryžių. Vis dėlto, kad ši laiko investicija pasiteisino su kaupu, rodo ne tik laimėtas auksas.

„Pakuočių šeima išlaiko vizualinį vientisumą per etalono architektūrą, o parinktos spalvos nurodo į produkto sudėtines dalis, kurios taip pat įtraukia savo dinamine jėga. Manau, kad tai yra tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas virsta ne tik auksu, bet ir verslo sėkme“, – įsitikinęs produkto dizaineris.

Ne ką mažiau aukščiausiu įvertinimu džiaugėsi ir bendrovė „Valentis“, sukūrusi „SmartHit“ liniją. Pavadinimu ir pakuotės dizainu būtent ir norėta pabrėžti papildų gamybinį išskirtinumą bei produkto pasisavinimo efektyvumą. „Gamybos principas yra paremtas efektyvia vitaminų, mineralų ir augalinių ekstraktų pernešimo sistema, užtikrinančia iki 6 kartų efektyvesnį jų pasisavinimą organizme. Dizainu tai pabrėžta labai subtiliai, bet kaip tik tai ir padaro jį nepaprastą“, – apdovanojimu džiaugėsi įmonės „Valentis“ atstovai.

Laimėtojų darbų ekspoziciją lapkričio 8–10 d. galite pamatyti Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF, parodų centre „Litexpo“.

FOTOGALERIJA : (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Mediashop“, elektronikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytoja, neapgynė savo teisių Premium

UAB „Mediashop“, dalies buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytoja, turės sumokėti 1,3 mln. Eur...

Prekyba
05:45
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 1

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 1

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
Už puodelį su Mumių slėnio gyventojų atvaizdais – per 6.000 Eur

Unikalus puodelis su Filifjonkos ir jos draugių – garsiųjų knygų apie trolius Mumius autorės suomių rašytojos...

Verslo aplinka
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Teatras ir verslas: ko iš režisierių gali išmokti vadovai? Verslo tribūna

Teatras ir verslas yra panašūs tuo, kad tiek spektaklio premjerą, tiek verslo projektų sėkmę nulemia stipri...

Rinkodara
2019.04.11
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau