Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2018-10-25
Naujasis logotipas.
Naujasis logotipas.

Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujina savo prekės ženklą. Šio žingsnio įmonė ėmėsi norėdama tiksliau atspindėti požiūrį į draudimo paslaugas: keičiantis vartotojų poreikiams, bendrovė į partnerystę su jais taip pat žvelgia naujai.

Atnaujinto logotipo elementai taip pat atspindi ir bendrovės įsiliejimą į didžiausią Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje draudimo įmonių grupę „Vienna Insurance Group“.

„Jeigu anksčiau buvome įpratę saugoti daiktus, šiandien, besikeičiančio pasaulio ir jo suteikiamų galimybių šviesoje, daiktų apsauga svarbi tiek, kiek svarbu apsaugoti pilnavertį ir sklandų gyvenimą. Nuo standartinių klausimų, ar automobilis bus draudžiamas ir privalomu, ir kasko draudimu, kokios rizikos aktualios ir pan., pereinama prie holistinio požiūrio, kur gyvenimo būdas ir jo suteikiama pasirinkimų laisvė yra tai, ką reikia saugoti. Todėl būdama draudimo bendrove sau keliame naują iššūkį – užtikrinti klientų gyvenimo kokybę iš esmės, o ne tik jų daiktų apsaugą“, – išplatintame pranešime teigia Andri Püvi, „Seesam Insurance AS“ valdybos pirmininkas.

Naujajame logotipe šalia bendrovės pavadinimo atsirado keturi trikampiai. Anot p. Püvi, trikampiai simbolizuoja visumą, sudarytą iš mažų ir didelių mozaikos dalių, egzistuojančių kartu ir sukuriančių pilnatvę.

Rugpjūčio pabaigoje „Seesam“ tapo draudimo įmonių grupės „Vienna Insurance Group“ dalimi, kartu įgydama galimybę perimti patirtį iš beveik 200 m. dirbančios ir didžiausios draudimo grupės Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje.

„Seesam“ draudimo bendrovė yra viena seniausiai Baltijos šalių rinkoje veikiančių šio segmento įmonių. Per pirmus tris šių metų ketvirčius bendrovė pasirašė draudimo įmokų už 54,1 mln. Eur, tai yra 10% daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau