Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujino prekės ženklą

Publikuota: 2018-10-25
Naujasis logotipas.
Naujasis logotipas.

Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujina savo prekės ženklą. Šio žingsnio įmonė ėmėsi norėdama tiksliau atspindėti požiūrį į draudimo paslaugas: keičiantis vartotojų poreikiams, bendrovė į partnerystę su jais taip pat žvelgia naujai.

Atnaujinto logotipo elementai taip pat atspindi ir bendrovės įsiliejimą į didžiausią Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje draudimo įmonių grupę „Vienna Insurance Group“.

„Jeigu anksčiau buvome įpratę saugoti daiktus, šiandien, besikeičiančio pasaulio ir jo suteikiamų galimybių šviesoje, daiktų apsauga svarbi tiek, kiek svarbu apsaugoti pilnavertį ir sklandų gyvenimą. Nuo standartinių klausimų, ar automobilis bus draudžiamas ir privalomu, ir kasko draudimu, kokios rizikos aktualios ir pan., pereinama prie holistinio požiūrio, kur gyvenimo būdas ir jo suteikiama pasirinkimų laisvė yra tai, ką reikia saugoti. Todėl būdama draudimo bendrove sau keliame naują iššūkį – užtikrinti klientų gyvenimo kokybę iš esmės, o ne tik jų daiktų apsaugą“, – išplatintame pranešime teigia Andri Püvi, „Seesam Insurance AS“ valdybos pirmininkas.

Naujajame logotipe šalia bendrovės pavadinimo atsirado keturi trikampiai. Anot p. Püvi, trikampiai simbolizuoja visumą, sudarytą iš mažų ir didelių mozaikos dalių, egzistuojančių kartu ir sukuriančių pilnatvę.

Rugpjūčio pabaigoje „Seesam“ tapo draudimo įmonių grupės „Vienna Insurance Group“ dalimi, kartu įgydama galimybę perimti patirtį iš beveik 200 m. dirbančios ir didžiausios draudimo grupės Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje.

„Seesam“ draudimo bendrovė yra viena seniausiai Baltijos šalių rinkoje veikiančių šio segmento įmonių. Per pirmus tris šių metų ketvirčius bendrovė pasirašė draudimo įmokų už 54,1 mln. Eur, tai yra 10% daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Sukilo prieš „klaidinančią ir cinišką“ „Philip Morris“ socialinę akciją 5

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas sulaukė ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios...

Rinkodara
13:16
„CityBee“ šūvis, bandant išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją 41

Šiandien transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“, taip...

Rinkodara
10:22
Išrinkta reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko stipriausias reklamos ir ryšių...

Rinkodara
09:09
Privati etiketė: įsitvirtina naujuose segmentuose ir aukštesnės kainos kategorijoje Premium

Privačių prekės ženklų vertės dalis modernioje prekyboje Lietuvoje šiemet antrą ketvirtį sudarė 15,2% ir iš...

Prekyba
00:01
Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai 4

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
2019.09.22
A. Baranauskas: didžiąsias įmones bausti labai paprasta 4

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.22
Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 17

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 13

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 4

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau