Draudimo bendrovė „Seesam“ atnaujino prekės ženklą

Draudimo bendrovė Seesam atnaujina savo prekės ženklą. Šio žingsnio įmonė ėmėsi norėdama tiksliau atspindėti požiūrį į draudimo paslaugas: keičiantis vartotojų poreikiams, bendrovė į partnerystę su jais taip pat žvelgia naujai.
Atnaujinto logotipo elementai taip pat atspindi ir bendrovės įsiliejimą į didžiausią Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje draudimo įmonių grupę Vienna Insurance Group.
Jeigu anksčiau buvome įpratę saugoti daiktus, šiandien, besikeičiančio pasaulio ir jo suteikiamų galimybių šviesoje, daiktų apsauga svarbi tiek, kiek svarbu apsaugoti pilnavertį ir sklandų gyvenimą. Nuo standartinių klausimų, ar automobilis bus draudžiamas ir privalomu, ir kasko draudimu, kokios rizikos aktualios ir pan., pereinama prie holistinio požiūrio, kur gyvenimo būdas ir jo suteikiama pasirinkimų laisvė yra tai, ką reikia saugoti. Todėl būdama draudimo bendrove sau keliame naują iššūkį užtikrinti klientų gyvenimo kokybę iš esmės, o ne tik jų daiktų apsaugą, išplatintame pranešime teigia Andri Püvi, Seesam Insurance AS valdybos pirmininkas.
Naujajame logotipe šalia bendrovės pavadinimo atsirado keturi trikampiai. Anot p. Püvi, trikampiai simbolizuoja visumą, sudarytą iš mažų ir didelių mozaikos dalių, egzistuojančių kartu ir sukuriančių pilnatvę.
Rugpjūčio pabaigoje Seesam tapo draudimo įmonių grupės Vienna Insurance Group dalimi, kartu įgydama galimybę perimti patirtį iš beveik 200 m. dirbančios ir didžiausios draudimo grupės Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje.
Seesam draudimo bendrovė yra viena seniausiai Baltijos šalių rinkoje veikiančių šio segmento įmonių. Per pirmus tris šių metų ketvirčius bendrovė pasirašė draudimo įmokų už 54,1 mln. Eur, tai yra 10% daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti