Klaipėdos savivaldybė nutraukė sutartį su skandalingaisiais ženklo kūrėjais

Publikuota: 2018-10-24
Rasos Dževeckytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Rasos Dževeckytės (VŽ) nuotr.

Klaipėdos savivaldybė trečiadienį pranešė nutraukianti miesto prekės ženklo atnaujinimo sutartį su UAB „Alora“. Šią vasarą pristačius naująjį ženklą, visuomenėje bei žiniasklaidoje kilo įtarimai dėl galimo prekės ženklo plagijavimo atvejo.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas trečiadienį pasirašė raštą, kuriuo vienašališkai nutraukia pirkimo–pardavimo sutartį ir iš UAB „Alora“ reikalauja grąžinti pagal sutartį sumokėtus 16.305 Eur.

Savivaldybės išplatintame pranešime teigiama, kad „Aloros“ pateiktas prekės ženklas yra vizualiai beveik identiškas Daliaus Stuokos anksčiau sukurtam ženklui, tad negali būti miesto simboliu ir negali pasiekti sutartyje numatytų tikslų. Netinkamam naudoti ženklui nereikalingas nei naudojimo vadovas, nei komunikacijos planas.

nuotrauka:: 1

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Tad nors Klaipėdos miesto savivaldybė ir pasirašė atliktų darbų aktus, tačiau iš esmės negavo to, ką pagal sutartį tikėjosi gauti. Dėl sukurto prekės ženklo panašumo į kito autoriaus darbą, tokio ženklo naudojimas ne tik kad nepadeda pasiekti užsibrėžto tikslo, bet net ir daro neigiamą įtaką Klaipėdos miesto reputacijai ir įvaizdžiui“, – pabrėžiame pranešime.

Priekaištų Klaipėdos prekės ženklo pirkimo procedūroms turėjo ir Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

VPT, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo vertinimą, nustatė, kad perkančioji organizacija pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus.

VPT pažymėjo, kad iš esmės per sutarties laikotarpį pakeitusi pirkimo objektą, Klaipėdos miesto savivaldybė turėjo vykdyti naują konkurencingą pirkimą. Tarnyba šį rugsėjį paragino nutraukti sutartį su paslaugų teikėja.

VŽ primena, kad liepos pradžioje pristatytas Klaipėdos prekės ženklas sukėlė nemenką ažiotažą: nuo pastabų apie plagijavimą, neskaidrią konkurso eigą iki neprofesionaliai parengto viešumoje pasirodžiusio pristatymo. Savo ruožtu, kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė pranešė jo nenaudosianti, kol jos nebus išsklaidytos, o iniciatyvūs miestiečiai sukūrė platformą, kur galima pateikti savo siūlomą prekės ženklą Klaipėdai. Ši iniciatyva sulaukė nemenko įsitraukimo. Plačiau skaitykite čia.

Iš 149 pasiūlytų logotipų speciali profesionalų komisija ir patys žmonės išrinko du: reklamos agentūros „VRS Agency“ darbą „Kūrybiškas ir spalvingas uostamiestis“ bei Fiodor Šulenok, kurtą logotipą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku