Klaipėdos savivaldybė nutraukė sutartį su skandalingaisiais ženklo kūrėjais

Publikuota: 2018-10-24
Rasos Dževeckytės (VŽ) nuotr.
Rasos Dževeckytės (VŽ) nuotr.

Klaipėdos savivaldybė trečiadienį pranešė nutraukianti miesto prekės ženklo atnaujinimo sutartį su UAB „Alora“. Šią vasarą pristačius naująjį ženklą, visuomenėje bei žiniasklaidoje kilo įtarimai dėl galimo prekės ženklo plagijavimo atvejo.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas trečiadienį pasirašė raštą, kuriuo vienašališkai nutraukia pirkimo–pardavimo sutartį ir iš UAB „Alora“ reikalauja grąžinti pagal sutartį sumokėtus 16.305 Eur.

Savivaldybės išplatintame pranešime teigiama, kad „Aloros“ pateiktas prekės ženklas yra vizualiai beveik identiškas Daliaus Stuokos anksčiau sukurtam ženklui, tad negali būti miesto simboliu ir negali pasiekti sutartyje numatytų tikslų. Netinkamam naudoti ženklui nereikalingas nei naudojimo vadovas, nei komunikacijos planas.

nuotrauka:: 1

„Tad nors Klaipėdos miesto savivaldybė ir pasirašė atliktų darbų aktus, tačiau iš esmės negavo to, ką pagal sutartį tikėjosi gauti. Dėl sukurto prekės ženklo panašumo į kito autoriaus darbą, tokio ženklo naudojimas ne tik kad nepadeda pasiekti užsibrėžto tikslo, bet net ir daro neigiamą įtaką Klaipėdos miesto reputacijai ir įvaizdžiui“, – pabrėžiame pranešime.

Priekaištų Klaipėdos prekės ženklo pirkimo procedūroms turėjo ir Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

VPT, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo vertinimą, nustatė, kad perkančioji organizacija pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus.

VPT pažymėjo, kad iš esmės per sutarties laikotarpį pakeitusi pirkimo objektą, Klaipėdos miesto savivaldybė turėjo vykdyti naują konkurencingą pirkimą. Tarnyba šį rugsėjį paragino nutraukti sutartį su paslaugų teikėja.

VŽ primena, kad liepos pradžioje pristatytas Klaipėdos prekės ženklas sukėlė nemenką ažiotažą: nuo pastabų apie plagijavimą, neskaidrią konkurso eigą iki neprofesionaliai parengto viešumoje pasirodžiusio pristatymo. Savo ruožtu, kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė pranešė jo nenaudosianti, kol jos nebus išsklaidytos, o iniciatyvūs miestiečiai sukūrė platformą, kur galima pateikti savo siūlomą prekės ženklą Klaipėdai. Ši iniciatyva sulaukė nemenko įsitraukimo. Plačiau skaitykite čia.

Iš 149 pasiūlytų logotipų speciali profesionalų komisija ir patys žmonės išrinko du: reklamos agentūros „VRS Agency“ darbą „Kūrybiškas ir spalvingas uostamiestis“ bei Fiodor Šulenok, kurtą logotipą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
07:20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
06:00
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 1

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau