Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės
FOTOGALERIJA Konferencijos akimirkos. (16 nuotr.)
Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie verslai, kurie geba susikoncentruoti į potencialaus pirkėjo poreikius, norus ir įpročius bei pasiūlyti tobulą produktą.
Nesvarbu, ką jūs parduodate, gaminate: šokoladukus, duoną ar sporto klubo abonementus, greičiausiai yra vienas klausimas, kuris neduoda jums ramybės kaip elgtis, kad klientui atsirastų priklausomybė jūsų paslaugai, t.y. kaip sukurti ilgalaikius ir tvarius santykius, linksmą paralelę tarp rinkodaros ir narkotikų prekeivių skaitmeninės rinkodaros konferencijoje Full Digital vedė Lukas Yla, automobilių nuomos CityBee vadovas.
Pasak jo, pirma ir svarbiausia taisyklė tobulas produktas.
Jūsų produktas ir yra jūsų rinkodara. Viskas prasideda nuo produkto, net ir geriausia rinkodaros strategija, net ir kūrybiškiausia komanda neparduos produkto ilgalaikėje perspektyvoje, jei jis tebus vidutiniškas gaminys ar dar viena neišsiskirianti paslauga. Visada privalu galvoti apie tai, kaip dar patobulinti produktą, pataria p. Yla, pridurdamas, kad produktas tai ir pakuotė, ir logotipas, ir pardavimo kanalai.
Kita sėkmingo verslo taisyklė duoti pabandyti šiek tiek nemokamai.
Pirmas nemokamas kartas turbūt iš šios industrijos ir atkeliavo. Narkotikų pardavėjai supranta, kad tai puikus masalas, juokiasi p. Yla.
nuotrauka::1left
Šią praktiką puikiai yra įvaldžiusios didžiosios technologijų bendrovės. Nemokamą paslaugą tam tikrą periodą siūlo ir Netflix, ir Spotify.
Gillette JAV rinkoje taip pat dovanoja pirmąjį skutimosi peiliuką 18 m. sulaukusiems jaunuoliams, pavyzdžius mini p. Yla.
Trečia rinkodaros taisyklė kurkite santykius su savo klientais tarsi bendrautumėte su geriausiais draugais.
Rekomenduokite tai, ką naudojate ir patys. Deja, praktika rodo, kad neretai įmonių darbuotojai elgiasi atvirkščiai. Ketvirta siūlykite papildomas paslaugas, vardina p. Yla.
Tačiau svarbu, kad papildomos paslaugos būtų susijusios su parduodama paslauga ir aktualios tuo laikotarpiu, o ne tiesiog graži papildoma smulkmenėlė.
Pavyzdžiui, parduodami orkaitę, nesiūlykite jai valiklio, geresnis sprendimas būtų pasiūlyti senos orkaitės išvežimo paslaugą, įsitikinęs pranešėjas.
Dar viena taisyklė konkuruokite ne kaina, o kokybe.
Turbūt neteko matyti narkotikų prekeivio siūlančio nuolaidas ar specialius pasiūlymus: trijų produktų už dviejų kainą ir pan. Koncentruokitės į produkto ar paslaugos kokybę, pataria p. Yla.
Šešta taisyklė, kurią konferencijoje minėjo CityBee atstovas, pažinkite savo klientą ir siūlykite tai, kas jam tikrai yra aktualu.
Ir septinta taisyklė. Nustokite girti save, savo prekės ženklą. Ne jūs, o klientas yra pirmoje vietoje, nuolat galvokite apie tai, kaip suteikti geresnę patirtį klientui, kaip sukelti geresnes emocijas ir tik tada galvokite apie save. Tuo tarpu verslai savo komunikacijoje vis mėgsta pradėti nuo savęs, kalbėjo p. Yla.
Pasiilgo tikros realybės
Vartotojui nusibodo netikra tikrovė, jis nenori pagražintų ir iki smulkmenų nupoliruotų vizualų, jam nereikia plastikinio realizmo vartotojai pasiilgo tikro gyvenimo atspindžio. Sėkmingų prekės ženklų strategija komunikacija kitąmet turėtų remtis gyvenimiškomis situacijomis, savo pranešime teigė renginio organizatorius, Socialaus marketingo vadovas Arijus Žakas.
nuotrauka::2nocrop
Sugrįžti prie vartotojo lūkesčių ragino ir kiti Full Digital pranešėjai. Pasak Jono Valatkevičiaus, Idea Vilnius kūrybos direktoriaus, jei technologija gali būti nematoma, ji ir privalo būti nematoma.
Vartotojui visai nesvarbu, kad jūs sugaišote mėnesių mėnesius kurdami automobilį atrakinančią mobiliąją aplikaciją jam svarbu, kad prireiktų kuo mažiau pastangų automobiliui atrakinti, kad tai būtų patogu ir natūralu. Jei sukurta technologija tai išpildo valio! Ji greičiausiai pateisins lūkesčius ir bus itin mėgstama. O jei naujas produktas stengiasi parodyti technologinius sprendimus ir neribotą aibę galimybių, apie kurias vartotojas greičiausiai net nežino, sėkmės gali tekti palaukti kiek ilgiau (ar labai, labai ilgai), kalbėjo p. Valatkevičius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti