Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės

Publikuota: 2018-10-21

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie verslai, kurie geba susikoncentruoti į potencialaus pirkėjo poreikius, norus ir įpročius bei pasiūlyti tobulą produktą.

„Nesvarbu, ką jūs parduodate, gaminate: šokoladukus, duoną ar sporto klubo abonementus, greičiausiai yra vienas klausimas, kuris neduoda jums ramybės – kaip elgtis, kad klientui atsirastų priklausomybė jūsų paslaugai, t.y. kaip sukurti ilgalaikius ir tvarius santykius“, – linksmą paralelę tarp rinkodaros ir narkotikų prekeivių skaitmeninės rinkodaros konferencijoje „Full Digital“ vedė Lukas Yla, automobilių nuomos „CityBee“ vadovas.

Pasak jo, pirma ir svarbiausia taisyklė – tobulas produktas.

„Jūsų produktas ir yra jūsų rinkodara. Viskas prasideda nuo produkto, net ir geriausia rinkodaros strategija, net ir kūrybiškiausia komanda neparduos produkto ilgalaikėje perspektyvoje, jei jis tebus vidutiniškas gaminys ar dar viena neišsiskirianti paslauga. Visada privalu galvoti apie tai, kaip dar patobulinti produktą“, – pataria p. Yla, pridurdamas, kad produktas – tai ir pakuotė, ir logotipas, ir pardavimo kanalai.

Kita sėkmingo verslo taisyklė – duoti pabandyti šiek tiek nemokamai.

„Pirmas nemokamas kartas turbūt iš šios industrijos ir atkeliavo. Narkotikų pardavėjai supranta, kad tai puikus masalas“, – juokiasi p. Yla.

nuotrauka::1left

Šią praktiką puikiai yra įvaldžiusios didžiosios technologijų bendrovės. Nemokamą paslaugą tam tikrą periodą siūlo ir „Netflix“, ir „Spotify“.

„Gillette“ JAV rinkoje taip pat dovanoja pirmąjį skutimosi peiliuką 18 m. sulaukusiems jaunuoliams“, – pavyzdžius mini p. Yla.

Trečia rinkodaros taisyklė – kurkite santykius su savo klientais tarsi bendrautumėte su geriausiais draugais.

„Rekomenduokite tai, ką naudojate ir patys. Deja, praktika rodo, kad neretai įmonių darbuotojai elgiasi atvirkščiai. Ketvirta – siūlykite papildomas paslaugas“, – vardina p. Yla.

Tačiau svarbu, kad papildomos paslaugos būtų susijusios su parduodama paslauga ir aktualios tuo laikotarpiu, o ne tiesiog graži papildoma smulkmenėlė.

„Pavyzdžiui, parduodami orkaitę, nesiūlykite jai valiklio, geresnis sprendimas būtų pasiūlyti senos orkaitės išvežimo paslaugą“, – įsitikinęs pranešėjas.

Dar viena taisyklė – konkuruokite ne kaina, o kokybe.

„Turbūt neteko matyti narkotikų prekeivio siūlančio nuolaidas ar specialius pasiūlymus: „trijų produktų už dviejų kainą“ ir pan. Koncentruokitės į produkto ar paslaugos kokybę“, – pataria p. Yla.

Šešta taisyklė, kurią konferencijoje minėjo „CityBee“ atstovas, – pažinkite savo klientą ir siūlykite tai, kas jam tikrai yra aktualu.

„Ir septinta taisyklė. Nustokite girti save, savo prekės ženklą. Ne jūs, o klientas yra pirmoje vietoje, nuolat galvokite apie tai, kaip suteikti geresnę patirtį klientui, kaip sukelti geresnes emocijas ir tik tada galvokite apie save. Tuo tarpu verslai savo komunikacijoje vis mėgsta pradėti nuo savęs“, – kalbėjo p. Yla.

Pasiilgo tikros realybės

„Vartotojui nusibodo netikra tikrovė, jis nenori pagražintų ir iki smulkmenų nupoliruotų vizualų, jam nereikia plastikinio realizmo – vartotojai pasiilgo tikro gyvenimo atspindžio. Sėkmingų prekės ženklų strategija komunikacija kitąmet turėtų remtis gyvenimiškomis situacijomis“, – savo pranešime teigė renginio organizatorius, „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas.

nuotrauka::2nocrop

Sugrįžti prie vartotojo lūkesčių ragino ir kiti „Full Digital“ pranešėjai. Pasak Jono Valatkevičiaus, „Idea Vilnius“ kūrybos direktoriaus, jei technologija gali būti nematoma, ji ir privalo būti nematoma.

„Vartotojui visai nesvarbu, kad jūs sugaišote mėnesių mėnesius kurdami automobilį atrakinančią mobiliąją aplikaciją – jam svarbu, kad prireiktų kuo mažiau pastangų automobiliui atrakinti, kad tai būtų patogu ir natūralu. Jei sukurta technologija tai išpildo – valio! Ji greičiausiai pateisins lūkesčius ir bus itin mėgstama. O jei naujas produktas stengiasi parodyti technologinius sprendimus ir neribotą aibę galimybių, apie kurias vartotojas greičiausiai net nežino, sėkmės gali tekti palaukti kiek ilgiau (ar labai, labai ilgai)“, – kalbėjo p. Valatkevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau