Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės

Publikuota: 2018-10-21

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie verslai, kurie geba susikoncentruoti į potencialaus pirkėjo poreikius, norus ir įpročius bei pasiūlyti tobulą produktą.

„Nesvarbu, ką jūs parduodate, gaminate: šokoladukus, duoną ar sporto klubo abonementus, greičiausiai yra vienas klausimas, kuris neduoda jums ramybės – kaip elgtis, kad klientui atsirastų priklausomybė jūsų paslaugai, t.y. kaip sukurti ilgalaikius ir tvarius santykius“, – linksmą paralelę tarp rinkodaros ir narkotikų prekeivių skaitmeninės rinkodaros konferencijoje „Full Digital“ vedė Lukas Yla, automobilių nuomos „CityBee“ vadovas.

Pasak jo, pirma ir svarbiausia taisyklė – tobulas produktas.

„Jūsų produktas ir yra jūsų rinkodara. Viskas prasideda nuo produkto, net ir geriausia rinkodaros strategija, net ir kūrybiškiausia komanda neparduos produkto ilgalaikėje perspektyvoje, jei jis tebus vidutiniškas gaminys ar dar viena neišsiskirianti paslauga. Visada privalu galvoti apie tai, kaip dar patobulinti produktą“, – pataria p. Yla, pridurdamas, kad produktas – tai ir pakuotė, ir logotipas, ir pardavimo kanalai.

Kita sėkmingo verslo taisyklė – duoti pabandyti šiek tiek nemokamai.

„Pirmas nemokamas kartas turbūt iš šios industrijos ir atkeliavo. Narkotikų pardavėjai supranta, kad tai puikus masalas“, – juokiasi p. Yla.

nuotrauka::1left

Šią praktiką puikiai yra įvaldžiusios didžiosios technologijų bendrovės. Nemokamą paslaugą tam tikrą periodą siūlo ir „Netflix“, ir „Spotify“.

„Gillette“ JAV rinkoje taip pat dovanoja pirmąjį skutimosi peiliuką 18 m. sulaukusiems jaunuoliams“, – pavyzdžius mini p. Yla.

Trečia rinkodaros taisyklė – kurkite santykius su savo klientais tarsi bendrautumėte su geriausiais draugais.

„Rekomenduokite tai, ką naudojate ir patys. Deja, praktika rodo, kad neretai įmonių darbuotojai elgiasi atvirkščiai. Ketvirta – siūlykite papildomas paslaugas“, – vardina p. Yla.

Tačiau svarbu, kad papildomos paslaugos būtų susijusios su parduodama paslauga ir aktualios tuo laikotarpiu, o ne tiesiog graži papildoma smulkmenėlė.

„Pavyzdžiui, parduodami orkaitę, nesiūlykite jai valiklio, geresnis sprendimas būtų pasiūlyti senos orkaitės išvežimo paslaugą“, – įsitikinęs pranešėjas.

Dar viena taisyklė – konkuruokite ne kaina, o kokybe.

„Turbūt neteko matyti narkotikų prekeivio siūlančio nuolaidas ar specialius pasiūlymus: „trijų produktų už dviejų kainą“ ir pan. Koncentruokitės į produkto ar paslaugos kokybę“, – pataria p. Yla.

Šešta taisyklė, kurią konferencijoje minėjo „CityBee“ atstovas, – pažinkite savo klientą ir siūlykite tai, kas jam tikrai yra aktualu.

„Ir septinta taisyklė. Nustokite girti save, savo prekės ženklą. Ne jūs, o klientas yra pirmoje vietoje, nuolat galvokite apie tai, kaip suteikti geresnę patirtį klientui, kaip sukelti geresnes emocijas ir tik tada galvokite apie save. Tuo tarpu verslai savo komunikacijoje vis mėgsta pradėti nuo savęs“, – kalbėjo p. Yla.

Pasiilgo tikros realybės

„Vartotojui nusibodo netikra tikrovė, jis nenori pagražintų ir iki smulkmenų nupoliruotų vizualų, jam nereikia plastikinio realizmo – vartotojai pasiilgo tikro gyvenimo atspindžio. Sėkmingų prekės ženklų strategija komunikacija kitąmet turėtų remtis gyvenimiškomis situacijomis“, – savo pranešime teigė renginio organizatorius, „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas.

nuotrauka::2nocrop

Sugrįžti prie vartotojo lūkesčių ragino ir kiti „Full Digital“ pranešėjai. Pasak Jono Valatkevičiaus, „Idea Vilnius“ kūrybos direktoriaus, jei technologija gali būti nematoma, ji ir privalo būti nematoma.

„Vartotojui visai nesvarbu, kad jūs sugaišote mėnesių mėnesius kurdami automobilį atrakinančią mobiliąją aplikaciją – jam svarbu, kad prireiktų kuo mažiau pastangų automobiliui atrakinti, kad tai būtų patogu ir natūralu. Jei sukurta technologija tai išpildo – valio! Ji greičiausiai pateisins lūkesčius ir bus itin mėgstama. O jei naujas produktas stengiasi parodyti technologinius sprendimus ir neribotą aibę galimybių, apie kurias vartotojas greičiausiai net nežino, sėkmės gali tekti palaukti kiek ilgiau (ar labai, labai ilgai)“, – kalbėjo p. Valatkevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ registruoja prekės ženklą „Ignitis“ 1

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
09:56
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau