Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės

Publikuota: 2018-10-21

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie verslai, kurie geba susikoncentruoti į potencialaus pirkėjo poreikius, norus ir įpročius bei pasiūlyti tobulą produktą.

„Nesvarbu, ką jūs parduodate, gaminate: šokoladukus, duoną ar sporto klubo abonementus, greičiausiai yra vienas klausimas, kuris neduoda jums ramybės – kaip elgtis, kad klientui atsirastų priklausomybė jūsų paslaugai, t.y. kaip sukurti ilgalaikius ir tvarius santykius“, – linksmą paralelę tarp rinkodaros ir narkotikų prekeivių skaitmeninės rinkodaros konferencijoje „Full Digital“ vedė Lukas Yla, automobilių nuomos „CityBee“ vadovas.

Pasak jo, pirma ir svarbiausia taisyklė – tobulas produktas.

„Jūsų produktas ir yra jūsų rinkodara. Viskas prasideda nuo produkto, net ir geriausia rinkodaros strategija, net ir kūrybiškiausia komanda neparduos produkto ilgalaikėje perspektyvoje, jei jis tebus vidutiniškas gaminys ar dar viena neišsiskirianti paslauga. Visada privalu galvoti apie tai, kaip dar patobulinti produktą“, – pataria p. Yla, pridurdamas, kad produktas – tai ir pakuotė, ir logotipas, ir pardavimo kanalai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kita sėkmingo verslo taisyklė – duoti pabandyti šiek tiek nemokamai.

„Pirmas nemokamas kartas turbūt iš šios industrijos ir atkeliavo. Narkotikų pardavėjai supranta, kad tai puikus masalas“, – juokiasi p. Yla.

nuotrauka::1left

Šią praktiką puikiai yra įvaldžiusios didžiosios technologijų bendrovės. Nemokamą paslaugą tam tikrą periodą siūlo ir „Netflix“, ir „Spotify“.

„Gillette“ JAV rinkoje taip pat dovanoja pirmąjį skutimosi peiliuką 18 m. sulaukusiems jaunuoliams“, – pavyzdžius mini p. Yla.

Trečia rinkodaros taisyklė – kurkite santykius su savo klientais tarsi bendrautumėte su geriausiais draugais.

„Rekomenduokite tai, ką naudojate ir patys. Deja, praktika rodo, kad neretai įmonių darbuotojai elgiasi atvirkščiai. Ketvirta – siūlykite papildomas paslaugas“, – vardina p. Yla.

Tačiau svarbu, kad papildomos paslaugos būtų susijusios su parduodama paslauga ir aktualios tuo laikotarpiu, o ne tiesiog graži papildoma smulkmenėlė.

„Pavyzdžiui, parduodami orkaitę, nesiūlykite jai valiklio, geresnis sprendimas būtų pasiūlyti senos orkaitės išvežimo paslaugą“, – įsitikinęs pranešėjas.

Dar viena taisyklė – konkuruokite ne kaina, o kokybe.

„Turbūt neteko matyti narkotikų prekeivio siūlančio nuolaidas ar specialius pasiūlymus: „trijų produktų už dviejų kainą“ ir pan. Koncentruokitės į produkto ar paslaugos kokybę“, – pataria p. Yla.

Šešta taisyklė, kurią konferencijoje minėjo „CityBee“ atstovas, – pažinkite savo klientą ir siūlykite tai, kas jam tikrai yra aktualu.

„Ir septinta taisyklė. Nustokite girti save, savo prekės ženklą. Ne jūs, o klientas yra pirmoje vietoje, nuolat galvokite apie tai, kaip suteikti geresnę patirtį klientui, kaip sukelti geresnes emocijas ir tik tada galvokite apie save. Tuo tarpu verslai savo komunikacijoje vis mėgsta pradėti nuo savęs“, – kalbėjo p. Yla.

Pasiilgo tikros realybės

„Vartotojui nusibodo netikra tikrovė, jis nenori pagražintų ir iki smulkmenų nupoliruotų vizualų, jam nereikia plastikinio realizmo – vartotojai pasiilgo tikro gyvenimo atspindžio. Sėkmingų prekės ženklų strategija komunikacija kitąmet turėtų remtis gyvenimiškomis situacijomis“, – savo pranešime teigė renginio organizatorius, „Socialaus marketingo“ vadovas Arijus Žakas.

nuotrauka::2nocrop

Sugrįžti prie vartotojo lūkesčių ragino ir kiti „Full Digital“ pranešėjai. Pasak Jono Valatkevičiaus, „Idea Vilnius“ kūrybos direktoriaus, jei technologija gali būti nematoma, ji ir privalo būti nematoma.

„Vartotojui visai nesvarbu, kad jūs sugaišote mėnesių mėnesius kurdami automobilį atrakinančią mobiliąją aplikaciją – jam svarbu, kad prireiktų kuo mažiau pastangų automobiliui atrakinti, kad tai būtų patogu ir natūralu. Jei sukurta technologija tai išpildo – valio! Ji greičiausiai pateisins lūkesčius ir bus itin mėgstama. O jei naujas produktas stengiasi parodyti technologinius sprendimus ir neribotą aibę galimybių, apie kurias vartotojas greičiausiai net nežino, sėkmės gali tekti palaukti kiek ilgiau (ar labai, labai ilgai)“, – kalbėjo p. Valatkevičius.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 3

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku