Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas jį kuriant negalvoti, kad svarbiau už gerą pavadinimą yra geras produktas.
Verslo pradžioje, kai darbų jį įkurti ir pastatyti ant kojų yra per akis, įmonės ar prekės ženklo pavadinimas atrodo menkas formalumas, kuriam nereikia skirti daug jėgų ir dėmesio. Tačiau net ir tie, kurie pasirenka informatyvų bei prasmingą pavadinimą, ilgainiui susiduria su problemomis ir nusprendžia jį keisti. Viena iš priežasčių plėtra užsienyje, kur pavadinimas nei ištariamas, nei suprantamas.
Apie naują prekės ženklą, kuris bus skirtas tiek vidaus, tiek užsienio rinkai, praneša prekių siuntimo ir dekoratyvinio pakavimo UAB Supakuota. Buvęs prekės ženklas Supakuota.lt keičiamas Paper Seal. Bendrovė prekiauja Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, kitąmet pradės veikti Suomijoje ir Švedijoje, kurių sostinėse atidarys ir po fizinę parduotuvę.
Jono Jarmolavičiaus, bendrovės direktoriaus ir įkūrėjo, teigimu, poreikis atnaujinti įvaizdį pribrendo, nes pirmojo firminio stiliaus 2013 m. įkurta bendrovė rimtai neįvertino.
VŽ rašė apie MB Audiovizualiniai sprendimai persivadinimo patirtį, kai įvaizdinių klipų įmonėms kūrimo prekės ženklas iš Videography virto į Turbo. Lietuvoje senasis pavadinimas buvo sunkiai ištariamas, o svetur painiojamas, nes tas pats žodis reiškia veiklos rūšį. Išlaidos prekės ženklui atnaujinti naujam įvaizdžiui, interneto svetainei, iliustracijoms, prekės ženklui, stiliaus knygai, komunikacijai, reklamai, rinkodaros specialisto, iliustratorių paslaugos per pusmetį atsiėjo mažiausiai 15.000 Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti