NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus prisivilioti ir aštriomis žinutėmis, ir kompensacijomis ar net pasiūlymu metus nemokėti komunalinių mokesčių.
Rinkos tyrimų bendrovė Kantar TNS skaičiuoja, kad nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai per 2018 m. aštuonis mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu periodu, skyrė 10% daugiau reklamai ir komunikacijai, tačiau tai yra 8% mažiau nei lyginamuoju metu 2 ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti