„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai Investuok Lietuvoje renkasi nuomonės formuotojus socialinėje erdvėje.
VŽ rašė, kad vakar agentūra Investuok Lietuvoje pristatė naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Pagrindinis kampanijos veikėjas šioje reklaminėje kampanijoje yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Klipe matome Lietuvą pasaulyje garsinančius mokslininkus, sportininkus, verslininkus ir menininkus: genų žirklių išradėją Virginijų Šikšnį, olimpinę lengvaatletę Vaidą Žūsinaitę, Virtuvės mitų griovėjų įkūrėją Alfą Ivanauską, įmones Brolis Semiconductors, TeleSoftą ir t.t.
Olegas Volkovas, Investuok Lietuvoje viešųjų ryšių vadovas, teigia, kad pirmosios reklaminės kampanijos bangos pagrindas yra nuomonės formuotojai-savanoriai lietuviai arba su Lietuva susiję asmenys, nemokamai besidalijantys klipu su savo auditorijomis.
Iš esmės pasitelkėme savo esamus ir buvusius darbuotojus, o taip pat mums prijaučiančių žmonių kontaktus bei pažintis. Tarp pasidalinusių žmonių yra ir klipo herojai, kūrėjai, ir viešojo sektoriaus atstovai, tarp jų ūkio ministras Virginijus Sinkevičius, taip pat buvę agentūros darbuotojai, tarp jų Medeina Cijauskaitė ir Kotryna Stankutė, vardina p. Volkovas, pridurdamas, kad šiuo atveju nekalbama apie tradicinę įžymybių socialinėje erdvėje rinkodarą, nes nuomonių bei pasidalinimų agentūra neperka.
Kvietėme bendradarbiauti mums prijaučiančius žmones, kuriems rūpi, kaip Lietuva yra matoma užsienyje, kurie patys aktyviai kalba apie Lietuvos privalumus, taip pat tie, kurie turi išėjimą į užsienio auditorijas, pabrėžia p. Volkovas.
Startas džiugina
Jis pasidžiaugia puikia pirmosios dienos statistika: kiek daugiau nei parą klipu pasidalino virš 700 žmonių ir įmonių bei bendruomenių paskyrų Facebook. Bendras klipo organinių peržiūrų skaičius viršija 70.000: Facebooke jį peržiūrėjo virš 58.000, YouTube virš 12.000 žmonių.
Vertiname tai kaip gerą startą, kuris būtų buvęs neįsivaizduojamas be geranoriškų, patriotiškai nusiteikusių žmonių, pasidalinusių klipu su savo draugais ir sekėjais, pabrėžia p. Volkovas.
Klipo sklaidai skaitmeninėje erdvėje šiems metams numatyta suma siekia apie 15.000 Eur. Klipo sukūrimo kaina siekia 48.655 Eur.
Pasak jo, kampanija yra nukreipta į dvi tikslines auditorijas: užsienio įmones, svarstančias perkelti savo verslą (ar dalį jo funkcijų) į kitą šalį, taip pat į lokacijų parinkimo konsultantus. Antra tikslinė auditorija socialiai aktyvūs Lietuvos piliečiai, nuomonių lyderiai, Lietuvos institucijos ir diaspora grupės, galinčios lemti pagrindinės tikslinės auditorijos suvokimą apie šalį ir padėti skleisti šalies pažadą toliau.
Pačią kampaniją, kurios dalis yra pasirodęs vaizdo klipas, suvokiame kaip ilgalaikę rinkodaros priemonę, kurią galima tiražuoti skirtingais formatais, siekiant pristatyti Lietuvos vertės pasiūlymą užsienio investuotojams. Antras etapas prasidės 2019 m. pirmąjį pusmetį, teigia p. Volkovas.
Iki metų pabaigos tikimąsi surinkti virš 180.000 peržiūrų, sulaukti per 20.000 apsilankymų platformos puslapyje bestemployee.world.
Norėtume, kad ne mažiau 60% auditorijos būtų iš užsienio, planus dėlioja p. Volkovas. Šios kampanijos tikslas ne vienetinis rinkodaros šūvis, bet strategija, akcentuojanti iššūkius ir ketinimą juos priimti. Šios strateginės krypties bus laikomasi ne vienerius metus.
Įvaizdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra DDB Vilnius kartu su kūrybos studija Wide Wings.
Deda pliusą
Inga Romanovskienė, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros Go Vilniaus direktorė, deda pliusą šiai kampanijai.
Išgryninti pagrindiniai akcentai ir savybės, ką norime ir turime pasakyti pasauliui apie Lietuvą, be apsimestinio kuklumo ir atsargumo. Gi esame išmanūs, kūrybingi, ambicingi, galintys ir mokantys dirbti ir rodyti gerus darbo rezultatus. Praėjusią savaitę pristatėme Vilnių vienoje didžiausioje Europos parodoje Expo Real, kalbėjome apie inovacijas, apie atvirų duomenų miesto politiką, tai ne vienas parodos dalyvis buvo nustebęs, kokie pažangūs esame, pažymi p. Romanovskienė.
Pasak jos, faktas, kad klipe pasirinkta istorija apie tarsi per darbo pokalbį save pristatančią Lietuvą, įterpia taip vadinamąjį naratyvą, kuris intriguoja žiūrovą ir taip skatina jį išlaikyti dėmesį, kas šiais informacinio triukšmo laikais nėra lengva užduotis.
Kiek kritikos klipui pažeria Paulius Rymeikis, agentūros Nomoshiti vadovas, Dansu dansu bendraautorius.
Taip, klipas estetiškas, gražus. Žvelgiant iš lietuviškos perspektyvos, klipas tikrai sujaudina, klausimas tik, kaip jis atrodo užsieniečiams, kiek žinomi jiems čia matomi žmonės. Kita vertus, yra ganėtinai sunku papasakoti gerą istoriją, kai kalbi visos eilės pagrindinių personažų lūpomis, nuomone dalijasi p. Rymeikis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti