„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Publikuota: 2018-10-16
Klipo stop kadras.
svg svg
Klipo stop kadras.

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės formuotojus socialinėje erdvėje.

VŽ rašė, kad vakar agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristatė naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Pagrindinis kampanijos veikėjas šioje reklaminėje kampanijoje yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Klipe matome Lietuvą pasaulyje garsinančius mokslininkus, sportininkus, verslininkus ir menininkus: genų „žirklių“ išradėją Virginijų Šikšnį, olimpinę lengvaatletę Vaidą Žūsinaitę, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėją Alfą Ivanauską, įmones „Brolis Semiconductors“, „TeleSoftą“ ir t.t.

Olegas Volkovas, „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių vadovas, teigia, kad pirmosios reklaminės kampanijos bangos pagrindas yra nuomonės formuotojai-savanoriai – lietuviai arba su Lietuva susiję asmenys, nemokamai besidalijantys klipu su savo auditorijomis.

„Iš esmės pasitelkėme savo esamus ir buvusius darbuotojus, o taip pat mums prijaučiančių žmonių kontaktus bei pažintis. Tarp pasidalinusių žmonių yra ir klipo herojai, kūrėjai, ir viešojo sektoriaus atstovai, tarp jų ūkio ministras Virginijus Sinkevičius, taip pat buvę agentūros darbuotojai, tarp jų Medeina Cijauskaitė ir Kotryna Stankutė“, – vardina p. Volkovas, pridurdamas, kad šiuo atveju nekalbama apie tradicinę įžymybių socialinėje erdvėje rinkodarą, nes nuomonių bei pasidalinimų agentūra neperka.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kvietėme bendradarbiauti mums prijaučiančius žmones, kuriems rūpi, kaip Lietuva yra matoma užsienyje, kurie patys aktyviai kalba apie Lietuvos privalumus, taip pat tie, kurie turi išėjimą į užsienio auditorijas“, – pabrėžia p. Volkovas.

Startas džiugina

Jis pasidžiaugia puikia pirmosios dienos statistika: kiek daugiau nei parą klipu pasidalino virš 700 žmonių ir įmonių bei bendruomenių paskyrų „Facebook“. Bendras klipo organinių peržiūrų skaičius viršija 70.000: „Facebooke“ jį peržiūrėjo virš 58.000, „YouTube“ – virš 12.000 žmonių.

„Vertiname tai kaip gerą startą, kuris būtų buvęs neįsivaizduojamas be geranoriškų, patriotiškai nusiteikusių žmonių, pasidalinusių klipu su savo draugais ir sekėjais“, – pabrėžia p. Volkovas.

Klipo sklaidai skaitmeninėje erdvėje šiems metams numatyta suma siekia apie 15.000 Eur. Klipo sukūrimo kaina siekia 48.655 Eur.

Pasak jo, kampanija yra nukreipta į dvi tikslines auditorijas: užsienio įmones, svarstančias perkelti savo verslą (ar dalį jo funkcijų) į kitą šalį, taip pat į lokacijų parinkimo konsultantus. Antra tikslinė auditorija – socialiai aktyvūs Lietuvos piliečiai, nuomonių lyderiai, Lietuvos institucijos ir diaspora – grupės, galinčios lemti pagrindinės tikslinės auditorijos suvokimą apie šalį ir padėti skleisti šalies pažadą toliau.

„Pačią kampaniją, kurios dalis yra pasirodęs vaizdo klipas, suvokiame kaip ilgalaikę rinkodaros priemonę, kurią galima tiražuoti skirtingais formatais, siekiant pristatyti Lietuvos vertės pasiūlymą užsienio investuotojams. Antras etapas prasidės 2019 m. pirmąjį pusmetį“, – teigia p. Volkovas.

Iki metų pabaigos tikimąsi surinkti virš 180.000 peržiūrų, sulaukti per 20.000 apsilankymų platformos puslapyje „bestemployee.world“.

„Norėtume, kad ne mažiau 60% auditorijos būtų iš užsienio, – planus dėlioja p. Volkovas. – Šios kampanijos tikslas – ne vienetinis rinkodaros šūvis, bet strategija, akcentuojanti „iššūkius“ ir ketinimą juos priimti. Šios strateginės krypties bus laikomasi ne vienerius metus“.

Įvaizdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „DDB Vilnius“ kartu su kūrybos studija „Wide Wings“.

Deda pliusą

Inga Romanovskienė, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilniaus“ direktorė, deda pliusą šiai kampanijai.

„Išgryninti pagrindiniai akcentai ir savybės, ką norime ir turime pasakyti pasauliui apie Lietuvą, be apsimestinio kuklumo ir atsargumo. Gi esame išmanūs, kūrybingi, ambicingi, galintys ir mokantys dirbti ir rodyti gerus darbo rezultatus. Praėjusią savaitę pristatėme Vilnių vienoje didžiausioje Europos parodoje „Expo Real“, kalbėjome apie inovacijas, apie atvirų duomenų miesto politiką, tai ne vienas parodos dalyvis buvo nustebęs, kokie pažangūs esame“, – pažymi p. Romanovskienė.

Pasak jos, faktas, kad klipe pasirinkta istorija apie tarsi per darbo pokalbį save pristatančią Lietuvą, įterpia taip vadinamąjį naratyvą, kuris intriguoja žiūrovą ir taip skatina jį išlaikyti dėmesį, kas šiais informacinio triukšmo laikais nėra lengva užduotis.

Kiek kritikos klipui pažeria Paulius Rymeikis, agentūros „Nomoshiti“ vadovas, „Dansu dansu“ bendraautorius.

„Taip, klipas – estetiškas, gražus. Žvelgiant iš lietuviškos perspektyvos, klipas tikrai sujaudina, klausimas tik, kaip jis atrodo užsieniečiams, kiek žinomi jiems čia matomi žmonės. Kita vertus, yra ganėtinai sunku papasakoti gerą istoriją, kai kalbi visos eilės pagrindinių personažų lūpomis“, – nuomone dalijasi p. Rymeikis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12
Duomenų apsaugos inspekcija: Lietuvoje tyrimas dėl „Vinted“ dar nėra pasibaigęs, įmonė atnaujina taisykles Premium 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija nuo praėjusių metų lapkričio atlieka „Vinted“ tikrinimą dėl asmens...

Prekyba
2022.05.11
Pernai sulaukę „Lidl“ parduotuvių, latviai netrukus galės apsipirkti „Spar“ Premium

Mažmenininkė „Spar International“ su partneriais pradeda veiklą Latvijoje. Pagal partnerystės modelį...

Prekyba
2022.05.11
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
„Vinted“: esame nusivylę paskelbtu sprendimu ir jį skųsime 2

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
TOP 20 daugiausia mokesčių sumokėjusių restoranų: COVID-19 lengvatų aidai Premium

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) skelbia TOP 50 apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas teikiančių įmonių,...

Prekyba
2022.05.10
„Vinted“ – 1,13 mln. Eur bauda Lenkijoje Premium 13

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.10
„Omnibus“ reikalavimai: pasiruošimas didžiausias ten, kur negalios Premium

Atsakingiau ir tiksliau skelbti nuolaidas prekybininkus įpareigosianti direktyva „Omnibus“ visoje ES...

Prekyba
2022.05.10
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku