„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Publikuota: 2018-10-16
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės formuotojus socialinėje erdvėje.

VŽ rašė, kad vakar agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristatė naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Pagrindinis kampanijos veikėjas šioje reklaminėje kampanijoje yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Klipe matome Lietuvą pasaulyje garsinančius mokslininkus, sportininkus, verslininkus ir menininkus: genų „žirklių“ išradėją Virginijų Šikšnį, olimpinę lengvaatletę Vaidą Žūsinaitę, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėją Alfą Ivanauską, įmones „Brolis Semiconductors“, „TeleSoftą“ ir t.t.

Olegas Volkovas, „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių vadovas, teigia, kad pirmosios reklaminės kampanijos bangos pagrindas yra nuomonės formuotojai-savanoriai – lietuviai arba su Lietuva susiję asmenys, nemokamai besidalijantys klipu su savo auditorijomis.

„Iš esmės pasitelkėme savo esamus ir buvusius darbuotojus, o taip pat mums prijaučiančių žmonių kontaktus bei pažintis. Tarp pasidalinusių žmonių yra ir klipo herojai, kūrėjai, ir viešojo sektoriaus atstovai, tarp jų ūkio ministras Virginijus Sinkevičius, taip pat buvę agentūros darbuotojai, tarp jų Medeina Cijauskaitė ir Kotryna Stankutė“, – vardina p. Volkovas, pridurdamas, kad šiuo atveju nekalbama apie tradicinę įžymybių socialinėje erdvėje rinkodarą, nes nuomonių bei pasidalinimų agentūra neperka.

„Kvietėme bendradarbiauti mums prijaučiančius žmones, kuriems rūpi, kaip Lietuva yra matoma užsienyje, kurie patys aktyviai kalba apie Lietuvos privalumus, taip pat tie, kurie turi išėjimą į užsienio auditorijas“, – pabrėžia p. Volkovas.

Startas džiugina

Jis pasidžiaugia puikia pirmosios dienos statistika: kiek daugiau nei parą klipu pasidalino virš 700 žmonių ir įmonių bei bendruomenių paskyrų „Facebook“. Bendras klipo organinių peržiūrų skaičius viršija 70.000: „Facebooke“ jį peržiūrėjo virš 58.000, „YouTube“ – virš 12.000 žmonių.

„Vertiname tai kaip gerą startą, kuris būtų buvęs neįsivaizduojamas be geranoriškų, patriotiškai nusiteikusių žmonių, pasidalinusių klipu su savo draugais ir sekėjais“, – pabrėžia p. Volkovas.

Klipo sklaidai skaitmeninėje erdvėje šiems metams numatyta suma siekia apie 15.000 Eur. Klipo sukūrimo kaina siekia 48.655 Eur.

Pasak jo, kampanija yra nukreipta į dvi tikslines auditorijas: užsienio įmones, svarstančias perkelti savo verslą (ar dalį jo funkcijų) į kitą šalį, taip pat į lokacijų parinkimo konsultantus. Antra tikslinė auditorija – socialiai aktyvūs Lietuvos piliečiai, nuomonių lyderiai, Lietuvos institucijos ir diaspora – grupės, galinčios lemti pagrindinės tikslinės auditorijos suvokimą apie šalį ir padėti skleisti šalies pažadą toliau.

„Pačią kampaniją, kurios dalis yra pasirodęs vaizdo klipas, suvokiame kaip ilgalaikę rinkodaros priemonę, kurią galima tiražuoti skirtingais formatais, siekiant pristatyti Lietuvos vertės pasiūlymą užsienio investuotojams. Antras etapas prasidės 2019 m. pirmąjį pusmetį“, – teigia p. Volkovas.

Iki metų pabaigos tikimąsi surinkti virš 180.000 peržiūrų, sulaukti per 20.000 apsilankymų platformos puslapyje „bestemployee.world“.

„Norėtume, kad ne mažiau 60% auditorijos būtų iš užsienio, – planus dėlioja p. Volkovas. – Šios kampanijos tikslas – ne vienetinis rinkodaros šūvis, bet strategija, akcentuojanti „iššūkius“ ir ketinimą juos priimti. Šios strateginės krypties bus laikomasi ne vienerius metus“.

Įvaizdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „DDB Vilnius“ kartu su kūrybos studija „Wide Wings“.

Deda pliusą

Inga Romanovskienė, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilniaus“ direktorė, deda pliusą šiai kampanijai.

„Išgryninti pagrindiniai akcentai ir savybės, ką norime ir turime pasakyti pasauliui apie Lietuvą, be apsimestinio kuklumo ir atsargumo. Gi esame išmanūs, kūrybingi, ambicingi, galintys ir mokantys dirbti ir rodyti gerus darbo rezultatus. Praėjusią savaitę pristatėme Vilnių vienoje didžiausioje Europos parodoje „Expo Real“, kalbėjome apie inovacijas, apie atvirų duomenų miesto politiką, tai ne vienas parodos dalyvis buvo nustebęs, kokie pažangūs esame“, – pažymi p. Romanovskienė.

Pasak jos, faktas, kad klipe pasirinkta istorija apie tarsi per darbo pokalbį save pristatančią Lietuvą, įterpia taip vadinamąjį naratyvą, kuris intriguoja žiūrovą ir taip skatina jį išlaikyti dėmesį, kas šiais informacinio triukšmo laikais nėra lengva užduotis.

Kiek kritikos klipui pažeria Paulius Rymeikis, agentūros „Nomoshiti“ vadovas, „Dansu dansu“ bendraautorius.

„Taip, klipas – estetiškas, gražus. Žvelgiant iš lietuviškos perspektyvos, klipas tikrai sujaudina, klausimas tik, kaip jis atrodo užsieniečiams, kiek žinomi jiems čia matomi žmonės. Kita vertus, yra ganėtinai sunku papasakoti gerą istoriją, kai kalbi visos eilės pagrindinių personažų lūpomis“, – nuomone dalijasi p. Rymeikis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau