„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Publikuota: 2018-10-16
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės formuotojus socialinėje erdvėje.

VŽ rašė, kad vakar agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristatė naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Pagrindinis kampanijos veikėjas šioje reklaminėje kampanijoje yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Klipe matome Lietuvą pasaulyje garsinančius mokslininkus, sportininkus, verslininkus ir menininkus: genų „žirklių“ išradėją Virginijų Šikšnį, olimpinę lengvaatletę Vaidą Žūsinaitę, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėją Alfą Ivanauską, įmones „Brolis Semiconductors“, „TeleSoftą“ ir t.t.

Olegas Volkovas, „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių vadovas, teigia, kad pirmosios reklaminės kampanijos bangos pagrindas yra nuomonės formuotojai-savanoriai – lietuviai arba su Lietuva susiję asmenys, nemokamai besidalijantys klipu su savo auditorijomis.

„Iš esmės pasitelkėme savo esamus ir buvusius darbuotojus, o taip pat mums prijaučiančių žmonių kontaktus bei pažintis. Tarp pasidalinusių žmonių yra ir klipo herojai, kūrėjai, ir viešojo sektoriaus atstovai, tarp jų ūkio ministras Virginijus Sinkevičius, taip pat buvę agentūros darbuotojai, tarp jų Medeina Cijauskaitė ir Kotryna Stankutė“, – vardina p. Volkovas, pridurdamas, kad šiuo atveju nekalbama apie tradicinę įžymybių socialinėje erdvėje rinkodarą, nes nuomonių bei pasidalinimų agentūra neperka.

„Kvietėme bendradarbiauti mums prijaučiančius žmones, kuriems rūpi, kaip Lietuva yra matoma užsienyje, kurie patys aktyviai kalba apie Lietuvos privalumus, taip pat tie, kurie turi išėjimą į užsienio auditorijas“, – pabrėžia p. Volkovas.

Startas džiugina

Jis pasidžiaugia puikia pirmosios dienos statistika: kiek daugiau nei parą klipu pasidalino virš 700 žmonių ir įmonių bei bendruomenių paskyrų „Facebook“. Bendras klipo organinių peržiūrų skaičius viršija 70.000: „Facebooke“ jį peržiūrėjo virš 58.000, „YouTube“ – virš 12.000 žmonių.

„Vertiname tai kaip gerą startą, kuris būtų buvęs neįsivaizduojamas be geranoriškų, patriotiškai nusiteikusių žmonių, pasidalinusių klipu su savo draugais ir sekėjais“, – pabrėžia p. Volkovas.

Klipo sklaidai skaitmeninėje erdvėje šiems metams numatyta suma siekia apie 15.000 Eur. Klipo sukūrimo kaina siekia 48.655 Eur.

Pasak jo, kampanija yra nukreipta į dvi tikslines auditorijas: užsienio įmones, svarstančias perkelti savo verslą (ar dalį jo funkcijų) į kitą šalį, taip pat į lokacijų parinkimo konsultantus. Antra tikslinė auditorija – socialiai aktyvūs Lietuvos piliečiai, nuomonių lyderiai, Lietuvos institucijos ir diaspora – grupės, galinčios lemti pagrindinės tikslinės auditorijos suvokimą apie šalį ir padėti skleisti šalies pažadą toliau.

„Pačią kampaniją, kurios dalis yra pasirodęs vaizdo klipas, suvokiame kaip ilgalaikę rinkodaros priemonę, kurią galima tiražuoti skirtingais formatais, siekiant pristatyti Lietuvos vertės pasiūlymą užsienio investuotojams. Antras etapas prasidės 2019 m. pirmąjį pusmetį“, – teigia p. Volkovas.

Iki metų pabaigos tikimąsi surinkti virš 180.000 peržiūrų, sulaukti per 20.000 apsilankymų platformos puslapyje „bestemployee.world“.

„Norėtume, kad ne mažiau 60% auditorijos būtų iš užsienio, – planus dėlioja p. Volkovas. – Šios kampanijos tikslas – ne vienetinis rinkodaros šūvis, bet strategija, akcentuojanti „iššūkius“ ir ketinimą juos priimti. Šios strateginės krypties bus laikomasi ne vienerius metus“.

Įvaizdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „DDB Vilnius“ kartu su kūrybos studija „Wide Wings“.

Deda pliusą

Inga Romanovskienė, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilniaus“ direktorė, deda pliusą šiai kampanijai.

„Išgryninti pagrindiniai akcentai ir savybės, ką norime ir turime pasakyti pasauliui apie Lietuvą, be apsimestinio kuklumo ir atsargumo. Gi esame išmanūs, kūrybingi, ambicingi, galintys ir mokantys dirbti ir rodyti gerus darbo rezultatus. Praėjusią savaitę pristatėme Vilnių vienoje didžiausioje Europos parodoje „Expo Real“, kalbėjome apie inovacijas, apie atvirų duomenų miesto politiką, tai ne vienas parodos dalyvis buvo nustebęs, kokie pažangūs esame“, – pažymi p. Romanovskienė.

Pasak jos, faktas, kad klipe pasirinkta istorija apie tarsi per darbo pokalbį save pristatančią Lietuvą, įterpia taip vadinamąjį naratyvą, kuris intriguoja žiūrovą ir taip skatina jį išlaikyti dėmesį, kas šiais informacinio triukšmo laikais nėra lengva užduotis.

Kiek kritikos klipui pažeria Paulius Rymeikis, agentūros „Nomoshiti“ vadovas, „Dansu dansu“ bendraautorius.

„Taip, klipas – estetiškas, gražus. Žvelgiant iš lietuviškos perspektyvos, klipas tikrai sujaudina, klausimas tik, kaip jis atrodo užsieniečiams, kiek žinomi jiems čia matomi žmonės. Kita vertus, yra ganėtinai sunku papasakoti gerą istoriją, kai kalbi visos eilės pagrindinių personažų lūpomis“, – nuomone dalijasi p. Rymeikis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kalėdinis „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: kalėdinė nuotaika su „Tele2“ (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.11.20
Reklama, kurios neužblokuosi, bet reikia kūrybiškumo Premium 2

Lauko reklamos stendai – viena seniausių reklamos formų, kuriai artimiausiais metais prognozuojamas augimas.

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 3

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau