„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Publikuota: 2018-10-16
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės formuotojus socialinėje erdvėje.

VŽ rašė, kad vakar agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristatė naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Pagrindinis kampanijos veikėjas šioje reklaminėje kampanijoje yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Klipe matome Lietuvą pasaulyje garsinančius mokslininkus, sportininkus, verslininkus ir menininkus: genų „žirklių“ išradėją Virginijų Šikšnį, olimpinę lengvaatletę Vaidą Žūsinaitę, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėją Alfą Ivanauską, įmones „Brolis Semiconductors“, „TeleSoftą“ ir t.t.

Olegas Volkovas, „Investuok Lietuvoje“ viešųjų ryšių vadovas, teigia, kad pirmosios reklaminės kampanijos bangos pagrindas yra nuomonės formuotojai-savanoriai – lietuviai arba su Lietuva susiję asmenys, nemokamai besidalijantys klipu su savo auditorijomis.

„Iš esmės pasitelkėme savo esamus ir buvusius darbuotojus, o taip pat mums prijaučiančių žmonių kontaktus bei pažintis. Tarp pasidalinusių žmonių yra ir klipo herojai, kūrėjai, ir viešojo sektoriaus atstovai, tarp jų ūkio ministras Virginijus Sinkevičius, taip pat buvę agentūros darbuotojai, tarp jų Medeina Cijauskaitė ir Kotryna Stankutė“, – vardina p. Volkovas, pridurdamas, kad šiuo atveju nekalbama apie tradicinę įžymybių socialinėje erdvėje rinkodarą, nes nuomonių bei pasidalinimų agentūra neperka.

„Kvietėme bendradarbiauti mums prijaučiančius žmones, kuriems rūpi, kaip Lietuva yra matoma užsienyje, kurie patys aktyviai kalba apie Lietuvos privalumus, taip pat tie, kurie turi išėjimą į užsienio auditorijas“, – pabrėžia p. Volkovas.

Startas džiugina

Jis pasidžiaugia puikia pirmosios dienos statistika: kiek daugiau nei parą klipu pasidalino virš 700 žmonių ir įmonių bei bendruomenių paskyrų „Facebook“. Bendras klipo organinių peržiūrų skaičius viršija 70.000: „Facebooke“ jį peržiūrėjo virš 58.000, „YouTube“ – virš 12.000 žmonių.

„Vertiname tai kaip gerą startą, kuris būtų buvęs neįsivaizduojamas be geranoriškų, patriotiškai nusiteikusių žmonių, pasidalinusių klipu su savo draugais ir sekėjais“, – pabrėžia p. Volkovas.

Klipo sklaidai skaitmeninėje erdvėje šiems metams numatyta suma siekia apie 15.000 Eur. Klipo sukūrimo kaina siekia 48.655 Eur.

Pasak jo, kampanija yra nukreipta į dvi tikslines auditorijas: užsienio įmones, svarstančias perkelti savo verslą (ar dalį jo funkcijų) į kitą šalį, taip pat į lokacijų parinkimo konsultantus. Antra tikslinė auditorija – socialiai aktyvūs Lietuvos piliečiai, nuomonių lyderiai, Lietuvos institucijos ir diaspora – grupės, galinčios lemti pagrindinės tikslinės auditorijos suvokimą apie šalį ir padėti skleisti šalies pažadą toliau.

„Pačią kampaniją, kurios dalis yra pasirodęs vaizdo klipas, suvokiame kaip ilgalaikę rinkodaros priemonę, kurią galima tiražuoti skirtingais formatais, siekiant pristatyti Lietuvos vertės pasiūlymą užsienio investuotojams. Antras etapas prasidės 2019 m. pirmąjį pusmetį“, – teigia p. Volkovas.

Iki metų pabaigos tikimąsi surinkti virš 180.000 peržiūrų, sulaukti per 20.000 apsilankymų platformos puslapyje „bestemployee.world“.

„Norėtume, kad ne mažiau 60% auditorijos būtų iš užsienio, – planus dėlioja p. Volkovas. – Šios kampanijos tikslas – ne vienetinis rinkodaros šūvis, bet strategija, akcentuojanti „iššūkius“ ir ketinimą juos priimti. Šios strateginės krypties bus laikomasi ne vienerius metus“.

Įvaizdinę kampaniją kūrė reklamos agentūra „DDB Vilnius“ kartu su kūrybos studija „Wide Wings“.

Deda pliusą

Inga Romanovskienė, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilniaus“ direktorė, deda pliusą šiai kampanijai.

„Išgryninti pagrindiniai akcentai ir savybės, ką norime ir turime pasakyti pasauliui apie Lietuvą, be apsimestinio kuklumo ir atsargumo. Gi esame išmanūs, kūrybingi, ambicingi, galintys ir mokantys dirbti ir rodyti gerus darbo rezultatus. Praėjusią savaitę pristatėme Vilnių vienoje didžiausioje Europos parodoje „Expo Real“, kalbėjome apie inovacijas, apie atvirų duomenų miesto politiką, tai ne vienas parodos dalyvis buvo nustebęs, kokie pažangūs esame“, – pažymi p. Romanovskienė.

Pasak jos, faktas, kad klipe pasirinkta istorija apie tarsi per darbo pokalbį save pristatančią Lietuvą, įterpia taip vadinamąjį naratyvą, kuris intriguoja žiūrovą ir taip skatina jį išlaikyti dėmesį, kas šiais informacinio triukšmo laikais nėra lengva užduotis.

Kiek kritikos klipui pažeria Paulius Rymeikis, agentūros „Nomoshiti“ vadovas, „Dansu dansu“ bendraautorius.

„Taip, klipas – estetiškas, gražus. Žvelgiant iš lietuviškos perspektyvos, klipas tikrai sujaudina, klausimas tik, kaip jis atrodo užsieniečiams, kiek žinomi jiems čia matomi žmonės. Kita vertus, yra ganėtinai sunku papasakoti gerą istoriją, kai kalbi visos eilės pagrindinių personažų lūpomis“, – nuomone dalijasi p. Rymeikis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau